Sander, Paul Author

Open Access

Measuring confidence in academic study: a summary report.

  • Sander, Paul
  • Sanders, Lalage

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 01 Vol.1 (1), 4 de Abril de 2003 - 2003

10.25115/ejrep.1.100 View source

Open Access

Researching our students for more effective university teaching

  • Sander, Paul

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 5 Vol.3 (1), 4 de Abril de 2005 - 2005

10.25115/ejrep.v3i5.1156 View source

Open Access

Rogue Males: Sex Differences in Psychology Students.

  • Sander, Paul
  • Sanders, Lalage

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 08 Vol.4 (1), 3 de Abril de 2006 - 2006

10.25115/ejrep.v4i8.1185 View source

Open Access

Effects of using online tools in improving regulation of the teaching-learning process: TLPA<sup>TM</sup> &amp; pleyadetm

  • de la Fuente J.
  • Cano F.
  • Justicia F.
  • del Carmen Pichardo M.
  • García-Berbén A.B.
  • Martínez-Vicente J.M.
  • Sander P.
... View more Collapse

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/12/2007

10.25115/ejrep.v5i13.1252 View source

Cite count: 9 (Scopus)
Open Access

Academic Behavioural Confidence: A comparison of medical and psychology students.

  • Sanders, Lalage
  • Sander, Paul

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007 - 2007

10.25115/ejrep.v5i13.1240 View source

Open Access

Validation study of the scale for Assessment of the Teaching-Learning Process, Student Version (ATLP-S) | Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E)

  • de la Fuente J.
  • Sander P.
  • Justicia F.
  • Pichardo M.
  • García-Berbén A.

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/9/2010

10.25115/ejrep.v8i21.1397

Cite count: 7 (Web of Science) 10 (Scopus)

Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E)

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander
  • Fernando Justicia Justicia
  • María del Carmen Pichardo Martínez
  • Ana Belén García Berbén

Electronic journal of research in educational psychology - 2010

Cite count: 6 (Dialnet)
  • Dialnet
Open Access

Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: Confirmatory validation study of the IATLP Scales

  • de la Fuente, J.
  • Zapata, L.
  • Martínez-Vicente, J.M.
  • Cardelle-Elawar, M.
  • Sander, P.
  • Justicia, F.
  • Pichardo, M.C.
  • García-Belén, A.B.
... View more Collapse

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/9/2012

10.25115/ejrep.v10i27.1511

Cite count: 23 (Web of Science) 20 (Scopus)
Open Access

Contrasting academic behavioural confidence in Mexican and European Psychology students.

  • Águila Ochoa, Alma R.
  • Sander, Paul

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 27 Vol.10 (2), 1 de Septiembre de 2012 - 2012

10.25115/ejrep.v10i27.1510 View source

Enseñanza reguladora, y aprendizaje autorregulado en universitarios: estudio de validez confirmatorio de las escalas EIPEA

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Lucía Zapata Sevillano
  • José Manuel Martínez Vicente
  • María Cardelle Elawar
  • María del Carmen Pichardo Martínez
  • Fernando Justicia Justicia
  • Paul Sander
  • A. B. García Belén
... View more Collapse

Electronic journal of research in educational psychology - 2012

Cite count: 13 (Dialnet)
  • Dialnet

La confianza académica como determinante de los enfoques de aprendizaje, las estrategias de afrontamiento y el rendimiento académico, en procesos de enseñanza-aprendizaje universitarios como contexto de estrés

  • Mireia López García
  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander

2018

Cite count:
  • Dialnet

This author has no conferences.

This author has no patents.

This author has no reports or other types of publications.

Scopus: 4

Web of Science: 5

Scopus: 3

Web of Science: 3

Last data update: 4/20/24 6:34 AM
Next scheduled update: 4/27/24 3:00 AM