Sander, Paul Author

Open Access

Academic Behavioural Confidence: A comparison of medical and psychology students.

  • Sanders, Lalage
  • Sander, Paul

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007 - 2007

10.25115/ejrep.v5i13.1240 View source

AN EMPIRICAL MODEL OF PERSONAL SELF-REGULATION AND TEACHING REGULATORY, TO PREDICT THE PROCESS AND THE PRODUCT VARIABLES

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander
  • Lucía Zapata Sevillano
  • David W. Putwain

International Journal of Developmental and Educational Psychology. Revista INFAD de Psicología. - 11/2016

10.17060/ijodaep.2014.n1.v4.603

Cite count:
  • Dialnet
  • ORCID

Autorregulación personal y enseñanza reguladora para predecir el rendimiento y la confianza académica: nueva evidencia para el modelo DIDEPRO

  • María Cardelle Elawar
  • Jesús de la Fuente Arias
  • Fernando Justicia Justicia
  • Paul Sander

Electronic journal of research in educational psychology - 2014

Cite count: 5 (Dialnet)
  • Dialnet
Open Access

Contrasting academic behavioural confidence in Mexican and European Psychology students.

  • Águila Ochoa, Alma R.
  • Sander, Paul

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 27 Vol.10 (2), 1 de Septiembre de 2012 - 2012

10.25115/ejrep.v10i27.1510 View source

Open Access

Effects of using online tools in improving regulation of the teaching-learning process: TLPA<sup>TM</sup> &amp; pleyadetm

  • de la Fuente J.
  • Cano F.
  • Justicia F.
  • del Carmen Pichardo M.
  • García-Berbén A.B.
  • Martínez-Vicente J.M.
  • Sander P.
... View more Collapse

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/12/2007

10.25115/ejrep.v5i13.1252 View source

Cite count: 9 (Scopus)

EL PAPEL DE LA ENSEÑANZA REGULADORA EN LA INDUCCIÓN DE LAS EMOCIONES DE ENGAGEMENT-BOURNOT DEL ALUMNADO UNIVERSITARIO.

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander
  • Lucía Zapata Sevillano
  • David W. Putwain

International Journal of Developmental and Educational Psychology. Revista INFAD de Psicología. - 11/2016

10.17060/ijodaep.2014.n1.v4.598

Cite count: 1 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

Enseñanza reguladora, y aprendizaje autorregulado en universitarios: estudio de validez confirmatorio de las escalas EIPEA

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Lucía Zapata Sevillano
  • José Manuel Martínez Vicente
  • María Cardelle Elawar
  • María del Carmen Pichardo Martínez
  • Fernando Justicia Justicia
  • Paul Sander
  • A. B. García Belén
... View more Collapse

Electronic journal of research in educational psychology - 2012

Cite count: 13 (Dialnet)
  • Dialnet

Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E)

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander
  • Fernando Justicia Justicia
  • María del Carmen Pichardo Martínez
  • Ana Belén García Berbén

Electronic journal of research in educational psychology - 2010

Cite count: 6 (Dialnet)
  • Dialnet

LAS EMOCIONES POSITIVAS VS. NEGATIVAS, COMO OBJETO DE ESTUDIO, EN LOS PROCESOS DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE UNIVERSITARIOS, BASADO EN LOS MODELOS 3P Y DIDEPRO

  • María Cardelle Elawar
  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander
  • José Manuel Martínez Vicente

International Journal of Developmental and Educational Psychology. Revista INFAD de Psicología. - 11/2016

10.17060/ijodaep.2014.n1.v4.640

Cite count:
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

Measuring confidence in academic study: a summary report.

  • Sander, Paul
  • Sanders, Lalage

Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 01 Vol.1 (1), 4 de Abril de 2003 - 2003

10.25115/ejrep.1.100 View source

La confianza académica como determinante de los enfoques de aprendizaje, las estrategias de afrontamiento y el rendimiento académico, en procesos de enseñanza-aprendizaje universitarios como contexto de estrés

  • Mireia López García
  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander

2018

Cite count:
  • Dialnet

This author has no conferences.

This author has no patents.

This author has no reports or other types of publications.

Scopus: 4

Web of Science: 5

Scopus: 3

Web of Science: 3

Last data update: 4/20/24 6:34 AM
Next scheduled update: 4/27/24 3:00 AM