Artuch Garde, Raquel Author
Familien parte-hartzea Nafarroako hezkuntza sisteman Egileak Pedro González Felipe, Charo Repáraz Abaitua, Ángel Sanz Moreno Kolaboratzaileak
2016
- ORCID
Handbook of Resilience in Children [Reseña]
2014
- ORCID
Resiliencia y Trastorno de Aprendizaje Procedimental, un enfoque de trabajo en el aula.
2015
- ORCID
Resilience and coping strategy profiles at university: Contextual and demographic variables
2014
- ORCID
Resiliencia en niños con cáncer
2015
- ORCID
La labor de las entidades con programas formativos para grupos en riesgo de exclusión social
2013
- ORCID
La participación de las familias en el sistema educativo de Navarra
2016
- ORCID
Resiliencia y autorregulación en jóvenes navarros en riesgo de exclusión social, que acuden a programas de cualificación profesional inicial.[Resilience and self-regulation in Navarre youth at risk for social exclusion, who enroll in initial vocational qualification programs.] Universidad de Navarra
y De la Fuente Arias, J.(codir.). Tesis doctoral. Universidad de Navarra, Pamplona - 2014
- ORCID
Resiliencia y Autorregulación en Jóvenes Navarros Con riesgo de Exclusión Social [Resilience and Self-regulation in Youth of Navarre at Risk of Social Exclusion]
Unpublished Doctoral Dissertation. Pamplona: University of Navarra. Available online at: http://dadun. unav. edu/handle/10171/36188 - 2014
- ORCID
Bullying, personal self-regulation, resilience, coping strategies and engagement-burnout: Implications for an intervention with university students.
- de la Fuente J.
- Zapata L.
- Vera M.
- González-Torres M.
- Artuch Garde R.
Handbook on Bullying: Prevalence, Psychological. Impacts and Intervention Strategies. - 1/10/2014
- Scopus
- ORCID
Resiliencia en la era 3.0. ¿Podemos adaptarnos positivamente a las situaciones adversas?
Educar el carácter de nuestros estudiantes - 10/2020
- ORCID
This author has no patents.
h index
Scopus: 5
Web of Science: 6
i10 index
Scopus: 4
Web of Science: 5
Author profiles
-
ORCID
-
Web of Science ResearcherID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
Research projects at UAL
-
Acronym UAL18-SEJ-D031-ASince: October 1, 2019Until: September 30, 2021Funded by: Universidad de AlmeríaFunding / grant amount: 60,200.00 EURRole: Colaborador
-
Acronym EDU2011-24805Since: January 1, 2012Until: December 31, 2014Funded by: MECFunding / grant amount: 32,912.00 EURRole: Investigador