Artuch Garde, Raquel Autor
La tarea de las entidades con programas formativos para grupos en riesgo de exclusión social
Educación social: Revista de intervención socioeducativa - 2012
- ORCID
La tasca de les entitats amb programes formatius per a grups en risc d'exclusió social
- María Angeles Sotés Elizalde
- Raquel Artuch Garde
- Betlem Ochoa Linacero
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa - 2012
- ORCID
La labor de las entidades con programas formativos para grupos en riesgo de exclusión social
2013
- ORCID
Relationship between resilience and strategies for coping with stress at university
CIEAE 2013 - 2013
- ORCID
Profiles of resilience and coping strategies at university: Contextual and demographic variables.
- González-Torres M.
- Garde R.
Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/1/2014
- Cuartil SJR: Q3
- CiteScore: 1 (2020)
- SJR: 0,256 (2014)
- SNIP: 0,366 (2014)
- Categorías SJR: Education (Q3); Developmental and Educational Psychology (Q4)
- Scopus
- ORCID
Relations between the personal self-regulation and learning aproach, coping strategies, and self-regulation learning, in university students (Process)
- Jesús de la Fuente Arias
- María Carmen González Torres
- José Manuel Martínez Vicente
- Lucía Zapata Sevillano
- Raquel Artuch Garde
International Journal of Developmental and Educational Psychology. Revista INFAD de Psicología. - 11/2014
10.17060/ijodaep.2014.n1.v4.601
- Dialnet
- ORCID
Perfiles de Resiliencia y Estrategias de Afrontamiento en la Universidad: Variables Contextuales y Demográficas
- María Carmen González Torres
- Raquel Artuch Garde
Electronic Journal of Research in Education Psychology - 3/12/2014
- Cuartil SJR: Q3
- Categorías SJR: Education (Q3); Developmental and Educational Psychology (Q4)
- ORCID
Cyberbullying and students' engagement in school: a literature review
Handbook on Bullying - 2014
- ORCID
Handbook of Resilience in Children [Reseña]
2014
- ORCID
Bullying, personal self-regulation, resilience, coping strategies and engagement-burnout: Implications for an intervention with university students.
- de la Fuente J.
- Zapata L.
- Vera M.
- González-Torres M.
- Artuch Garde R.
Handbook on Bullying: Prevalence, Psychological. Impacts and Intervention Strategies. - 1/10/2014
- Scopus
- ORCID
Tendencias emergentes en evaluación formativa y compartida en docencia: El papel de las nuevas tecnoloǵıas
2015
- ORCID
Este autor no tiene patentes.
Índice h
Scopus: 5
Web of Science: 6
Índice i10
Scopus: 4
Web of Science: 5
Perfiles de autor
-
ORCID
-
Web of Science ResearcherID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
Proyectos de investigación en la UAL
-
Acrónimo UAL18-SEJ-D031-ADesde: 1 de octubre de 2019Hasta: 30 de septiembre de 2021Financiado por: Universidad de AlmeríaImporte de financiación: 60.200,00 EURRol: Colaborador
-
Acrónimo EDU2011-24805Desde: 1 de enero de 2012Hasta: 31 de diciembre de 2014Financiado por: MECImporte de financiación: 32.912,00 EURRol: Investigador