Artuch Garde, Raquel Autor

Cyberbullying and students' engagement in school: a literature review

Handbook on Bullying - 2014

  • ORCID

e-Coping with Academic Stress, an online utility for students’ self-assessment and self-improvement: benefits and limitations

Frontiers in Psychology - 2018

  • ORCID
Open Access

Effects of Levels of Self-Regulation and Regulatory Teaching on Strategies for Coping With Academic Stress in Undergraduate Students

  • de la Fuente J.
  • Amate J.
  • González-Torres M.
  • Artuch R.
  • García-Torrecillas J.
  • Fadda S.

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY - 31/1/2020

10.3389/fpsyg.2020.00022

Número de citas: 33 (Web of Science) 16 (Scopus)

El TDAH

Navarra. Recuperado de http://consejoescolar. educacion. navarra. es/web1/wpcontent/uploads/2015/05/libro-TDAH7. pdf - 2015

  • ORCID

Familien parte-hartzea Nafarroako hezkuntza sisteman Egileak Pedro González Felipe, Charo Repáraz Abaitua, Ángel Sanz Moreno Kolaboratzaileak

2016

  • ORCID

Goldstein, S. y Brooks, RB (Eds.)(2013). Handbook of Resilience in Children. New York: Springer, 527 pp.

  • Raquel Artuch Garde

Estudios sobre Educación - 2014

10.15581/004.26.239

Número de citas:
  • ORCID

Handbook of Resilience in Children [Reseña]

2014

  • ORCID
Open Access

How Has the COVID-19 Crisis Affected the Academic Stress of University Students? The Role of Teachers and Students

  • de la Fuente J.
  • Pachón-Basallo M.
  • Santos F.H.
  • Peralta-Sánchez F.J.
  • González-Torres M.C.
  • Artuch-Garde R.
  • Paoloni P.V.
  • Gaetha M.L.
... Ver más Contraer

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY - 1/6/2021

10.3389/fpsyg.2021.626340

Número de citas: 36 (Web of Science) 5 (Scopus)

La labor de las entidades con programas formativos para grupos en riesgo de exclusión social

2013

  • ORCID

La participación de las familias en el sistema educativo de Navarra

2016

  • ORCID

Bullying, personal self-regulation, resilience, coping strategies and engagement-burnout: Implications for an intervention with university students.

  • de la Fuente J.
  • Zapata L.
  • Vera M.
  • González-Torres M.
  • Artuch Garde R.

Handbook on Bullying: Prevalence, Psychological. Impacts and Intervention Strategies. - 1/10/2014

Número de citas: 5 (Scopus)

Resiliencia en la era 3.0. ¿Podemos adaptarnos positivamente a las situaciones adversas?

Educar el carácter de nuestros estudiantes - 10/2020

  • ORCID

Tendencias emergentes en evaluación formativa y compartida en docencia: El papel de las nuevas tecnoloǵıas

2015

  • ORCID

Self-perceived problems in sleeping and in self-control are related to first year study success in higher education

Frontiers in Education - 2017

  • ORCID

Este autor no tiene patentes.

Propuesta de un programa de intervención psicopedagógica para trabajar habilidades cognitivas en una estudiante de zona rural con déficit intelectual

2016

  • ORCID

Scopus: 5

Web of Science: 6

Scopus: 4

Web of Science: 5

Última actualización de los datos: 20/11/24 1:44
Próxima recolección programada: 23/11/24 3:00