Artuch Garde, Raquel Autor

Familien parte-hartzea Nafarroako hezkuntza sisteman Egileak Pedro González Felipe, Charo Repáraz Abaitua, Ángel Sanz Moreno Kolaboratzaileak

2016

  • ORCID

Handbook of Resilience in Children [Reseña]

2014

  • ORCID

Resilience and coping strategy profiles at university: Contextual and demographic variables

2014

  • ORCID

La participación de las familias en el sistema educativo de Navarra

2016

  • ORCID

Resiliencia y Trastorno de Aprendizaje Procedimental, un enfoque de trabajo en el aula.

2015

  • ORCID

Resiliencia en niños con cáncer

2015

  • ORCID

La labor de las entidades con programas formativos para grupos en riesgo de exclusión social

2013

  • ORCID

Resiliencia y autorregulación en jóvenes navarros en riesgo de exclusión social, que acuden a programas de cualificación profesional inicial.[Resilience and self-regulation in Navarre youth at risk for social exclusion, who enroll in initial vocational qualification programs.] Universidad de Navarra

y De la Fuente Arias, J.(codir.). Tesis doctoral. Universidad de Navarra, Pamplona - 2014

  • ORCID

Satisfaction with the self-assessment of university students through e-Coping with academic stress utilityTM

  • de la Fuente J.
  • Martínez-Vicente J.
  • Peralta-Sánchez F.
  • González-Torres M.
  • Artuch R.
  • Garzón-Umerenkova A.

Viruses-Basel - 8/11/2018

10.3389/fpsyg.2018.01932

Número de citas: 8 (Web of Science) 5 (Scopus)

Resiliencia y Autorregulación en Jóvenes Navarros Con riesgo de Exclusión Social [Resilience and Self-regulation in Youth of Navarre at Risk of Social Exclusion]

Unpublished Doctoral Dissertation. Pamplona: University of Navarra. Available online at: http://dadun. unav. edu/handle/10171/36188 - 2014

  • ORCID

Bullying, personal self-regulation, resilience, coping strategies and engagement-burnout: Implications for an intervention with university students.

  • de la Fuente J.
  • Zapata L.
  • Vera M.
  • González-Torres M.
  • Artuch Garde R.

Handbook on Bullying: Prevalence, Psychological. Impacts and Intervention Strategies. - 1/10/2014

Número de citas: 5 (Scopus)

Resiliencia en la era 3.0. ¿Podemos adaptarnos positivamente a las situaciones adversas?

Educar el carácter de nuestros estudiantes - 10/2020

  • ORCID

Tendencias emergentes en evaluación formativa y compartida en docencia: El papel de las nuevas tecnoloǵıas

2015

  • ORCID

Self-perceived problems in sleeping and in self-control are related to first year study success in higher education

Frontiers in Education - 2017

  • ORCID

Este autor no tiene patentes.

Propuesta de un programa de intervención psicopedagógica para trabajar habilidades cognitivas en una estudiante de zona rural con déficit intelectual

2016

  • ORCID

Scopus: 5

Web of Science: 6

Scopus: 4

Web of Science: 5

Última actualización de los datos: 13/04/24 7:48
Próxima recolección programada: 20/04/24 3:00