Elegir campos a generar del autor María Enriqueta

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
A linguistic analysis of the dominant axiological values in Moroccan drink brand names
Examining the metonymic relation between a brand name and a product: A case study of Moroccan cosmetic brand names
TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND CULTURE THROUGH PBL AT THE TERTIARY LEVEL
Cognitive operations in eco-friendly car advertising.
Meaning construction in the Brexit process
Meaning Construction in Print Beer Ads
A multimodal analysis of cognitive tools portraying terrorist affairs
A cognitive-axiological approach to the chairman’s letter of the leading civil aircraft manufacturers
Developing business english students' metaphorical competence in foreign language learning higher education contexts
The promotion of health and beauty tourism through websites: a linguistic analysis
Cognitive devices to communicate the economic crisis: an analysis through covers in The Economist
Persuasive nature of image schematic devices in advertising: their use for introducing sexisms
A cognitive-axiological approach print eco-advertisements in the economist: the energy sector under scrutiny
The teaching of metaphor and vocabulary used in financial advertising
Cognitive semantics and axiology: a new proposal to study metaphor in economics advertising discourse
Descripción lingüística del inglés empresarial
The teaching of metaphor in the advertising discourse of business newspapers
El análisis del género del artículo de investigación
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
Exploration of peer-assessment practices in a Diploma Programme English class in an international school in Spain and their effects on classroom talk
A cognitive-axiological approach to anglicized moroccan brand names
Estudio cognitivo del componente visual en la publicidad de automóviles
Propuesta de conceptualización de terminología especializada en la base de conocimiento FunGramKB: desambiguación de términos comunes en el ámbito general y el especializado
The implementation of the axiological parameter in a verbal subontology for natural languaje processing
The integration of the axiological parameter in the category entity in fungramkb core ontology
Applied Linguistics Now [Recurso electrónico]: Understanding Language and Mind = La Lingüística aplicada actual: comprendiendo el lenguaje y la mente
La metáfora y los esquemas de imagen en el léxico financiero
Estudio cognitivo del componente visual de mensajes publicitarios anunciados en la campaña de navidad
La metáfora en el lenguaje informático
La metáfora en la publicidad bancaria de cuentas corrientes en lengua inglesa
Análisis contrastivo inglés-español del folleto publicitario de hotel
Análisis de valores en el discurso publicitario empresarial en lengua inglesa desde la semántica cognitiva
La cortesía académica en el género del artículo de investigación
Análisis semiótico de la significación publicitaria bancaria impresa en lengua inglesa desde la perspectiva axiológica
Los esquemas de imágenes en el discurso publicitario bancario en prensa en lengua inglesa desde la perspectiva axiológica
Nuevas perspectivas lingüísticas en la publicidad impresa anglosajona
La metodología didáctica del IPA. Un caso práctico en el inglés de negocios: la carta comercial
Análisis cognitivo-axiológico del discurso publicitario en la prensa económico-empresarial en lengua inglesa
Propuesta de un estudio semántico cognitivo-axiológico de textos publicitarios en prensa económica empresarial de lengua inglesa: la metáfora
Aplicaciones didácticas de la métafora en textos de ESP
Enfoque cognitivo de la metáfora y metonimia en textos de ESP
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H