Elegir campos a generar del autor José Miguel

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
Design and validation of a rubric for the evaluation of STEM teaching proposals (RubeSTEM)
Multivariate Analysis of Beliefs in Pseudoscience and Superstitions Among Pre-service Teachers in Spain
Análisis de artículos de prensa digital para valorar su uso como recurso para la enseñanza de la Naturaleza de la Ciencia en Educación Secundaria
Tendencias investigadoras en enseñanza de las ciencias en revistas españolas 2014-2018
In Search of a Long-Awaited Consensus on Disciplinary Integration in STEM Education
Lenguajes de programación y desarrollo de competencias clave. Revisión sistemática
What are we talking about when we talk about STEM education? A review of literature
Análisis de las pruebas externas de evaluación de la competencia científico-tecnológica de 6.º de Educación Primaria en España (2016)
“Prueba de la Competencia en Ciencia y Tecnología,” un modelo de evaluación externa de Educación Primaria en España
THE DESIGN OF TEACHING SEQUENCES IN PRESERVICE TRAINING OF SCIENCE TEACHERS: VALIDATION OF A RUBRIC
Inquiry-based Science Education. A systematic review of Spanish production
Estereotipos científicos. Percepción del alumnado de un Centro de Adultos de Granada (España)
Previous Autor's Information and Quality Standards fot International Journals on Science Education
Science image of Preservice Primary teachers
Evaluation of generic skills training in university computer engineering
Iniciación a la investigación educativa con estudiantes de secundaria: el papel de las ilustraciones en los libros de texto de ciencias
Percepción del profesorado de ciencias de educación primaria en formación acerca de las etapas y acciones necesarias para realizar una indagación escolar
Science Education for Primary Education
Teaching and learning of everyday astronomical phenomena in Spanish Primary Education
La reforma de la formación inicial del profesorado de ciencias de secundaria: propuesta de un diseño del currículo basado en competencias
Image of science in cartoons and its relationship with the image in comics
The teaching of physics and cartoons: Can they be interrelated in secondary education?
Teaching physics by means of cartoons: A qualitative study in secondary education
Conferencias Todos / Ninguno
Spanish teaching students' attitudes towards teaching science at the pre-school level
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H