| Examining the Attitude-Behavior Gap in EU Ecolabel Adoption: A Mediation Path Analysis |
|
| Religious Affiliation and Consumer Behavior toward Biodiversity Conservation in Europe |
|
| Influence of Media Information Sources on Vaccine Uptake: The Full and Inconsistent Mediating Role of Vaccine Hesitancy |
|
| Political Populism, Institutional Distrust and Vaccination Uptake: A Mediation Analysis |
|
| Global Vaccine Hesitancy Segmentation: A Cross-European Approach |
|
| Vaccine Hesitancy and Political Populism. An Invariant Cross-European Perspective |
|
| Food Reward and Food Choice. An Inquiry Through The Liking and Wanting Model |
|
| Religion and Innovation in Europe: Implications for Product Life-Cycle Management |
|
| La mejora de la regulación económica en la Comunidad Autónoma de Andalucía |
|
| Religion and Innovation in Europe: Implications for Product Life-Cycle Management |
|
| La cumbre de París, ¿un resultado histórico? |
|
| Profiling European physicians' usage of eHealth services |
|
| Explaining physicians' acceptance of EHCR systems: An extension of TAM with trust and risk factors |
|
| eHealth usage patterns of European general practitioners: A five-year (2002-2007) comparative study |
|
| La información medioambiental y los criterios de la GRI: el caso de las empresas españolas |
|
| Characterization of online shoppers with navigation problems |
|
| Application of the latent class regression methodology to the analysis of Internet use for banking transactions in the European Union |
|
| Diffusion and usage patterns of Internet services in the European Union |
|
| Efectividad de la publicidad en forma de "banner" |
|
| Situación del aplazamiento de pago en España: un análisis comparativo en el ámbito europeo |
|
| Posibilidades de gestión estratégica de las marcas de distribuidor |
|
| Los círculos del paciente: pieza clave para mejorar la calidad en el sistema sanitario |
|
| Análisis de la competitividad y su relación con el marketing internacional |
|
| Influencia del formato comercial en la gestión de las marcas de distribuidor |
|
| Ley de comercio y plazos de pago |
|
| Las tiendas de descuento en Europa |
|
| Establecimientos de descuento en Europa. Nuevos retos para la distribución comercial |
|
| Análisis comparativo de los plazos de pago en la industria alimentaria y la distribución comercial |
|
| Plazos de pago: La necesidad de un nuevo equilibrio |
|
| Relaciones producción-distribución: Objetivos y ventajas de la cooperación a largo plazo |
|
| Eurocentrales. ¿Oportunidad o amenaza? |
|
| Análisis del sector de la distribución comercial de la C.E.E: situación y perspectivas |
|
| La tributación de las rentas de capital en los estados miembros de la Comunidad Europea |
|