Cano García, Francisco Autor

A bibliometric approach to research into fibromyalgia

  • Merayo Alonso L.
  • Cano García F.
  • Rodríguez Franco L.
  • Ariza Ariza R.
  • Navarro Sarabia F.

Reumatologia Clinica - 1/1/2007

10.1016/s1699-258x(07)73602-1

Número de citas: 12 (Scopus)
Open Access

Acceptance and Commitment Therapy for Chronic Pain: An Overview of Systematic Reviews with Meta-Analysis of Randomized Clinical Trials

  • Martinez-Calderon J.
  • García-Muñoz C.
  • Rufo-Barbero C.
  • Matias-Soto J.
  • Cano-García F.J.

Journal of Pain - 1/1/2023

10.1016/j.jpain.2023.09.013

Número de citas: 2 (Scopus)

Actitudes hacia las matemáticas de los alumnos que ingresan en la Universidad de Granada

Revista de Educación de la Universidad de Granada - 2008

  • ORCID

Algunos problemas teóricos y de procedimiento experimental en el pradigma del aprendizaje por observación: una revisión

Psicológica: Revista de metodoloǵıa y psicoloǵıa experimental - 1987

  • ORCID

An in-depth analysis of the Learning and Study Strategies Inventory (LASSI)

  • Cano, Francisco

EDUCATIONAL AND PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT - 12/2006

10.1177/0013164406288167 Ver en origen

Número de citas: 62 (Web of Science)

An integrated analysis of secondary school students' conceptions and beliefs about learning

  • Cano, F
  • Cardelle-Elawar, M

EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION - 1/06/2004

10.1007/bf03173230 Ver en origen

Número de citas: 37 (Web of Science) 41 (Scopus) 4 (Dialnet)

An integrated test of multidimensionality, convergent, discriminant and criterion validity of the course experience questionnaire: an exploratory structural equation modelling

  • Cano F.
  • Pichardo M.C.
  • Berbén A.B.G.
  • Fernández-Cabezas M.

Assessment and Evaluation in Higher Education - 1/1/2020

10.1080/02602938.2020.1771278

Número de citas: 4 (Web of Science) 1 (Scopus)

Approaches to learning and study orchestrations in high school students

  • Cano, Francisco

EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION - 06/2007

10.1007/bf03173518 Ver en origen

Número de citas: 30 (Web of Science)

A shortened version of the headache-specific locus of control scale in Spanish population

  • Cano-García F.
  • Rodríguez-Franco L.
  • López-Jiménez A.

HEADACHE - 1/9/2010

10.1111/j.1526-4610.2009.01588.x

Número de citas: 3 (Scopus)

Assessment of chronic pain coping strategies

  • Rodríguez Franco L.
  • Cano García F.
  • Blanco Picabia A.

Actas Espanolas de Psiquiatria - 1/3/2004

Número de citas: 44 (Scopus)

Estrategias y estilo de aprendizaje en la universidad: Un análisis multivariado

  • Francisco Cano García

1991

Número de citas:

Family environment, epistemological beliefs, learning strategies, and academic performance: A path analysis

  • Cano F.
  • Cardelle-Elawar M.

Knowing, Knowledge and Beliefs: Epistemological Studies across Diverse Cultures - 1/12/2008

10.1007/978-1-4020-6596-5_10

Número de citas: 16 (Scopus)

University students’ achievement goals and approaches to learning in mathematics: A re-analysis investigating ‘learning patterns’

  • Cano F.
  • Berbén A.

Learning Patterns in Higher Education: Dimensions and Research Perspectives - 1/1/2013

10.4324/9781315885438

Número de citas: 2 (Scopus)

10. Aprender en el siglo XXI: enfoques de aprendizaje y calidad de los resultados

Psicoloǵıa del desarrollo y de la educación - 2012

  • ORCID

Evaluación de la percepción del proceso de enseñanza-aprendizaje en los alumnos universitarios

Trabajo presentado en el Congreso Europeo de Evaluación Psicológica (abril de 2004). Málaga, España - 2004

  • ORCID

Metodoloǵıa Formativa en el EEES: la Experiencia Internacional de los Estudiantes Erasmus (PID 08-240)

Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. - 2012

  • ORCID

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 16

Web of Science: 15

Scopus: 22

Web of Science: 15

Última actualización de los datos: 23/03/24 7:06
Próxima recolección programada: 30/03/24 3:00