Olivencia Lorenzo, Juan José Autor
Behavioral dialectic therapy for a case of cocaine dependent disorder
- Rodríguez-Cano R.
- Olivencia-Lorenzo J.
- López-Ríos F.
- Arrufat G.
Behavioral Psychology-Psicologia Conductual - 1/1/2016
- Factor Impacto JCR: 1 (2016)
- CiteScore: 1,9 (2020)
- SJR: 0,39 (2016)
- SNIP: 0,684 (2016)
- Impacto JCR a 5 años: 1,025
- Categorías JCR: PSYCHOLOGY, CLINICAL
Terapia dialéctica conductual para un caso de adicción a la cocaína
- Francisca López Ríos
- Juan José Olivencia Lorenzo
- Gregorio Gómez del Pulgar Arrufat
- Rubén Agustín Rodríguez Cano
Behavioral Psychology-Psicologia Conductual - 2016
- Factor Impacto JCR: 1 (2016)
- Impacto JCR a 5 años: 1,025
- Categorías JCR: PSYCHOLOGY, CLINICAL
- Dialnet
Training in e-skills at university. Perfceptions of the students
- Márquez E.
- Leiva Olivencia J.
- López Meneses E.
Campus Virtuales - 1/1/2017
- CiteScore: 3,4 (2020)
- Categorías SJR: Computer Science Applications; Education
Validation of the didactic instrument for the assessment of digital observatories on MOOC: CUVOMOOC ® by the delphi method
- Meneses E.J.L.
- Bravo C.B.
- Olivencia J.J.L.
- Padilla A.H.M.
Campus Virtuales - 1/1/2018
- Cuartil SJR: Q4
- Categorías SJR: Computer Science Applications (Q4); Education (Q4)
Lived Experiences, Challenges, and Coping Mechanisms of Undergraduate Students on Cybersecurity in Digital Environments
- Prakasha G.S.
- Leiva-Olivencia J.J.
- Simpson A.
- Grundmeyer T.
- Kenneth A.
Computers in the Schools - 1/1/2024
- CiteScore: 2,4 (2023)
- SJR: 0,384 (2023)
- SNIP: 0,764 (2023)
Presentación
- Leiva Olivencia J.
Educar - 1/01/2019
- Cuartil SJR: Q2
- CiteScore: 0,8 (2020)
- SJR: 0,283 (2019)
- SNIP: 0,43 (2019)
- Categorías SJR: Communication (Q2); Education (Q3); Human-Computer Interaction (Q3)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
La interculturalidad en el contexto universitario: necesidades en la formación inicial de los futuros profesionales de la educación
- Alicia Peñalva Vélez
- Juan José Leiva Olivencia
Educar - 1/1/2019
- Cuartil SJR: Q2
- CiteScore: 0,8 (2020)
- SJR: 0,283 (2019)
- SNIP: 0,43 (2019)
- Categorías SJR: Communication (Q2); Education (Q3); Human-Computer Interaction (Q3)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
A Qualitative Study on the Intercultural Educational Sensitivity of the Professors at the University of Malaga (Spain)
- Dolores Pareja de Vicente
- María José Alcalá del Olmo-Fernández
- María Jesús Santos-Villalba
- Juan José Leiva-Olivencia
EDUCATION SCIENCES - 14/2/2021
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Resilience Strategies of Students in Highly Complex Educational Contexts: Opportunities for Inclusive Pedagogical Transformation
- Santos-Villalba, María Jesús
- JUAN JOSÉ LEIVA OLIVENCIA
- José Luis González-Sodis
- María José Alcalá del Olmo Fernández. Profesora Ayudante Doctora
EDUCATION SCIENCES - 1/3/2024
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Evaluación y significado de los procesos cognitivos implicados en las alucinaciones auditivas
- José Manuel García Montes
- Juan José Olivencia Lorenzo
- Adolfo J. Cangas
- Petra Moldes
EduPsykhé: Revista de psicoloǵıa y psicopedagoǵıa - 2005
- Dialnet
- ORCID
- OAI-PMH
Educational and social inclusion: A path to equity for families in vulnerable situations
- María Jesús Santos-Villalba
- María José Alcalá del Olmo-Fernández
- Lucía María Parody-García
- Juan José Leiva-Olivencia
Transformative Intercultural Global Education - 13/5/2024
10.4018/979-8-3693-2057-0.ch015
- Scopus
- ORCID
Analysis of the Publications of the Universities of the South of the Iberian Peninsula on Facebook
- Estefanía Cestino-González
- Juan José Leiva-Olivencia
- Francisco-Javier Ruiz-del-Olmo
COMMUNICATION AND SMART TECHNOLOGIES (ICOMTA 2021) - 1/1/2022
- SJR: 0,128 (2020)
- SNIP: 0,438 (2020)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Este autor no tiene patentes.
Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.
Índice h
Scopus: 6
Web of Science: 5
Índice i10
Scopus: 1
Web of Science: 2
Perfiles de autor
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
Proyectos de investigación en la UAL
-
Acrónimo SEJ2006-02342Desde: 1 de octubre de 2006Hasta: 30 de septiembre de 2009Financiado por: MECImporte de financiación: 16.456,00 EURRol: Investigador