Olivencia Lorenzo, Juan José Autor

Behavioral dialectic therapy for a case of cocaine dependent disorder

  • Rodríguez-Cano R.
  • Olivencia-Lorenzo J.
  • López-Ríos F.
  • Arrufat G.

Behavioral Psychology-Psicologia Conductual - 1/1/2016

Número de citas:

Terapia dialéctica conductual para un caso de adicción a la cocaína

  • Francisca López Ríos
  • Juan José Olivencia Lorenzo
  • Gregorio Gómez del Pulgar Arrufat
  • Rubén Agustín Rodríguez Cano

Behavioral Psychology-Psicologia Conductual - 2016

Número de citas:
  • Dialnet

Training in e-skills at university. Perfceptions of the students

  • Márquez E.
  • Leiva Olivencia J.
  • López Meneses E.

Campus Virtuales - 1/1/2017

Número de citas: 1 (Web of Science) 7 (Scopus)

Validation of the didactic instrument for the assessment of digital observatories on MOOC: CUVOMOOC ® by the delphi method

  • Meneses E.J.L.
  • Bravo C.B.
  • Olivencia J.J.L.
  • Padilla A.H.M.

Campus Virtuales - 1/1/2018

Número de citas: 4 (Scopus)

Lived Experiences, Challenges, and Coping Mechanisms of Undergraduate Students on Cybersecurity in Digital Environments

  • Prakasha G.S.
  • Leiva-Olivencia J.J.
  • Simpson A.
  • Grundmeyer T.
  • Kenneth A.

Computers in the Schools - 1/1/2024

10.1080/07380569.2024.2363341

Número de citas:
Open Access

Presentación

  • Leiva Olivencia J.

Educar - 1/01/2019

10.5565/rev/educar.1048

Número de citas: 1 (Scopus)
Open Access

La interculturalidad en el contexto universitario: necesidades en la formación inicial de los futuros profesionales de la educación

  • Alicia Peñalva Vélez
  • Juan José Leiva Olivencia

Educar - 1/1/2019

10.5565/rev/educar.989

Número de citas: 16 (Web of Science) 6 (Scopus)
Open Access

A Qualitative Study on the Intercultural Educational Sensitivity of the Professors at the University of Malaga (Spain)

  • Dolores Pareja de Vicente
  • María José Alcalá del Olmo-Fernández
  • María Jesús Santos-Villalba
  • Juan José Leiva-Olivencia

EDUCATION SCIENCES - 14/2/2021

10.3390/educsci11020074

Número de citas: 3 (Web of Science) 1 (Scopus)
Open Access

Resilience Strategies of Students in Highly Complex Educational Contexts: Opportunities for Inclusive Pedagogical Transformation

  • Santos-Villalba, María Jesús
  • JUAN JOSÉ LEIVA OLIVENCIA
  • José Luis González-Sodis
  • María José Alcalá del Olmo Fernández. Profesora Ayudante Doctora

EDUCATION SCIENCES - 1/3/2024

10.3390/educsci14030265

Número de citas: 1 (Web of Science) 3 (Scopus)
Open Access

Evaluación y significado de los procesos cognitivos implicados en las alucinaciones auditivas

  • José Manuel García Montes
  • Juan José Olivencia Lorenzo
  • Adolfo J. Cangas
  • Petra Moldes

EduPsykhé: Revista de psicoloǵıa y psicopedagoǵıa - 2005

Número de citas: 3 (Dialnet)

Educational and social inclusion: A path to equity for families in vulnerable situations

  • María Jesús Santos-Villalba
  • María José Alcalá del Olmo-Fernández
  • Lucía María Parody-García
  • Juan José Leiva-Olivencia

Transformative Intercultural Global Education - 13/5/2024

10.4018/979-8-3693-2057-0.ch015

Número de citas:

Analysis of the Publications of the Universities of the South of the Iberian Peninsula on Facebook

  • Estefanía Cestino-González
  • Juan José Leiva-Olivencia
  • Francisco-Javier Ruiz-del-Olmo

COMMUNICATION AND SMART TECHNOLOGIES (ICOMTA 2021) - 1/1/2022

10.1007/978-981-16-5792-4_55

Número de citas:

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 6

Web of Science: 5

Scopus: 1

Web of Science: 2

Última actualización de los datos: 20/11/24 2:29
Próxima recolección programada: 23/11/24 3:00