Exploring the perceived benefits of a motivational exercise program (FIT-CANCER) in colorectal cancer patients during chemotherapy treatment: A qualitative study from self-determination theory |
|
A Self-Determined Exploration of Adolescents’ and Parents’ Experiences Derived From a Multidimensional School-Based Physical Activity Intervention |
|
Validation of the Satisfaction Questionnaire with Physical Context |
|
The effects of modifying contact, duration, and teaching strategies in awareness interventions on attitudes towards inclusion in physical education |
|
Actitudes hacia el alumnado con discapacidad en educación física: validación de la EAADEF-EP a la etapa de educación primaria |
|
Agentes sociales de la comunidad educativa, satisfacción de novedad y actividad física |
|
Percepción de autoeficacia hacia la inclusión en futuros maestros de educación física |
|
Physically active undergraduates: Motivational and emotional profiles |
|
Validation of a Physical Education Teachers’ Self-Efficacy Instrument Toward Inclusion of Students With Disabilities |
|
Perception of self-efficacy towards inclusion in pre-service teachers of physical education |
|
Qualitative evaluation of a school intervention for the promotion of physical activity: learning from the perspective of the target population |
|
Cuestionario de la motivación para adoptar un estilo de vida saludable: Adaptación del Treatment Self-Regulation Questionnaire. |
|
Aprendizaje dialógico y educación física: principios metodológicos, competencias clave y evidencias científicas |
|
“Cuestionario de la motivación para adoptar un estilo de vida saludable”: Adaptación del treatment self-regulation questionnaire |
|
Análisis factorial de la escala de actitudes hacia el alumnado con discapacidad en educación física (EAADEF) |
|
Propiedades Psicométricas del Exercise Addiction Inventory (EAI) en una Muestra de Estudiantes Brasileños Universitarios |
|
Predicting healthy and unhealthy behaviors through physical education: A self-determination theory-based longitudinal approach. |
|
Understanding the need for novelty from the perspective of self-determination theory |
|
Social Physique Anxiety and Intention to be Physically Active: A Self-determination Theory Approach. |
|
Revisión de la Escala del Locus Percibido de Causalidad (PLOC) para la Inclusión de la Medida de la Regulación Integrada en Educación Física |
|
Analysing the influence of autonomous and controlling social factors within the theory of planned behaviour |
|
Reasons why people do exercise: A study using self-determination theory,Motivos de los ciudadanos para realizar ejercicio físico: Un estudio desde la teoría de la autodeterminación |
|
Motivos de los ciudadanos para realizar ejercicio físico: un estudio desde la teoría de la autodeterminación |
|
Exercise motivation and social physique anxiety in adolescents |
|
Promotion of autonomy for participation in physical activity: A study based on the trans-contextual model of motivation |
|
Spanish adaptation and validation of the physical activity class satisfaction questionnaire (PACSQ),Adaptación y validación española del physical activity class satisfaction questionnaire (PACSQ) |
|
Resultados preliminares para medir la ansiedad físico social en adolescentes |
|
Un estudio preliminar de la frustración de las necesidades psicológicas básicas en el ejercicio físico |
|
Validación española de la escala de frustración de las necesidades psicológicas (EFNP) en el ejercicio físico |
|
Spanish adaptation and validation of the Exercise Addiction Inventory (EAI) |
|
Psychometric properties of the Social Physique Anxiety Scale (SPAS�7) in spanish adolescents |
|
Validación de la escala de grado de compromiso deportivo en el contexto español |
|
Mejora personal y social a través de la promoción de la responsabilidad en la actividad físico-deportiva |
|
El papel del clima motivacional, la relación con los demás, y la orientación de metas en la predicción del flow disposicional en educación física |
|