Elegir campos a generar del autor Nieves

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
How do controversial foreign country images affect consumers?
You absolutely (don’t) need this!examining differences on customer engagement components for (anti)haul youtubers’ videos
Mapping the influence of country‐of‐origin knowledge, consumer ethnocentrism, and perceived risk on consumer action against foreign products
Análisis de la importancia de los objetivos de desarrollo sostenible de las Naciones Unidas en el ámbito universitario: diferencias entre la perspectiva personal y empresarial
Anti-consumption beyond boundaries: From niche topic to global phenomena
Behavioral prediction of environmentally oriented anticonsumption and consumption: A multilevel study of five Eurobarometer surveys
How does marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?
Counter-arguing as barriers to environmentally motivated consumption reduction: A multi-country study
Anti-consumption for Environmental Sustainability: Conceptualization, Review, and Multilevel Research Directions
An Integrative Model of Consumers’ Reluctance to Buy Foreign Products: Do Social and Environmental Country Images Play a Role?
Fostering product innovation: Differences between new ventures and established firms
Why do some people do "more" to mitigate climate change than others? Exploring heterogeneity in psycho-social associations
Anticonsumo basado en preocupaciones sociales y medioambientales: un análisis del país de origen y la industria
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
Segmentación y caracterización de los alumnos de Administración de Empresas en función de los niveles de preocupación hacia los ODS
Desarrollando competencias clave para la sostenibilidad mediante la realización de un trabajo fin de estudios (TFE): Un análisis de la perspectiva del alumno
Is there Homogeneity among business students regarding the level of concern towards the sustainable development goals? A cluster a analysis
Análisis longitudinal de la importancia percibida de los Objetivos de Desarrollo Sostenible de los estudiantes de empresariales desde una perspectiva gerencial
Socially oriented anti- consumption
Impacto del covid-19 en la percepción de los estudiantes de economía y empresa hacia los objetivos de desarrollo sostenible
Emociones sobre la sostenibilidad y desarrollo de actividades. Directivas sostenibles
Análisis multi-perspectiva del nivel de preocupación de los estudiantes de Administración de empresas hacia los Objetivos de Desarrollo Sostenible
Análisis de los efectos del contenido generado en Facebook en el valor de marca
Fostering environmental passion through genre-based news: an exploratory study at Higher Education Level
Emotional learning in Business & Sustainability education: a classroom methodology proposal
Las píldoras de conocimiento como herramienta para el aprendizaje: Análisis de la aceptación del alumnado universitario
Empresa y sostenibilidad: Un análisis de las actitudes hacia el aprendizaje en el ámbito universitario
Learning in higher education: The role of sustainability integration strategies, legitimacy, and teaching tools
Anti-consumo para la sostenibilidad medioambiental y social: exploraciones teóricas y empíricas. Anti-consumption for environmental and social sustainability: theoretical and empirical explorations
Los retos de la comunicación en el camino hacia la sostenibilidad ambiental
Environmental Information Influences on Pro-environmental Behavior Aimed at Fighting Climate Change: Main and Moderating Effects
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H