Martínez Molina, Marina Autor

Publicaciones

Open Access

Interaction effects of disruptive behaviour and motivation profiles with teacher competence and school satisfaction in secondary school physical education

  • Granero-Gallegos A.
  • Gómez-López M.
  • Baena-Extremera A.
  • Martínez-Molina M.

International Journal of Environmental Research and Public Health - 1/1/2020

10.3390/ijerph17010114

Número de citas: 1 (Web of Science) 2 (Scopus)

Analysis of Misbehaviors and Satisfaction With School in Secondary Education According to Student Gender and Teaching Competence

  • Granero-Gallegos A.
  • Baños R.
  • Baena-Extremera A.
  • Martínez-Molina M.

Frontiers in Psychology - 28/01/2020

10.3389/fpsyg.2020.00063

Número de citas: 0 (Scopus)
Open Access

Effects of motivation, basic psychological needs, and teaching competence on disruptive behaviours in secondary school physical education students

  • Granero-Gallegos A.
  • Ruiz-Montero P.
  • Baena-Extremera A.
  • Martínez-Molina M.

International Journal of Environmental Research and Public Health - 1/12/2019

10.3390/ijerph16234828

Número de citas: 2 (Web of Science) 3 (Scopus)
Open Access

Factores psicológicos relacionados con las clases de educación física como predictores de la intención de la práctica de actividad física en el tiempo libre en estudiantes

  • Baena-Extremera, Antonio
  • Granero-Gallegos, Antonio
  • Ponce-de-Leon-Elizondo, Ana
  • Sanz-Arazuri, Eva
  • de los Angeles Valdemoros-San-Emeterio, Maria
  • Martinez-Molina, Marina

Ciência & Saúde Coletiva - 1/4/2016

10.1590/1413-81232015214.07742015

Número de citas: 6 (Web of Science) 7 (Scopus)
Open Access

Spanish version of the Evaluation of Teaching Competencies Scale in Physical Education of secondary school

  • Baena-Extremera A.
  • Granero-Gallegos A.
  • Martínez-Molina M.

Cuadernos de Psicologia del Deporte - 1/1/2015

10.4321/s1578-84232015000300011

Número de citas: 5 (Scopus) 4 (Dialnet)
Open Access

Spanish Version of the Learning Climate Questionnaire Adapted to Physical Education

  • Granero-Gallegos, Antonio
  • Baena-Extremera, Antonio
  • Antonio Sanchez-Fuentes, Jose
  • Martinez-Molina, Marina

Psicologia-Reflexao E Critica - 1/1/2014

10.1590/1678-7153.201427403

Número de citas: 5 (Web of Science) 8 (Scopus)
Open Access

Motivational profiles of autonomy support, self-determination, satisfaction, importance of physical education and intention to partake in leisure time physical activity

  • Granero-Gallegos A.
  • Baena-Extremera A.
  • Sánchez-Fuentes J.
  • Martínez-Molina M.

Cuadernos de Psicologia del Deporte - 1/1/2014

Número de citas: 30 (Scopus)
Open Access

Predictive model of the importance and usefulness of physical education

  • Granero-Gallegos A.
  • Baena-Extremera A.
  • Sánchez-Fuentes J.
  • Martínez-Molina M.

Cuadernos de Psicologia del Deporte - 1/1/2014

10.4321/s1578-84232014000200013

Número de citas: 9 (Scopus) 9 (Dialnet)

Este autor no tiene libros, capítulos o tesis.

Este autor no tiene conferencias.

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Departamento: Informática

Correo electrónico: mmm804@ual.es

Scopus: 5

Web of Science: 3

  • El autor no participa actualmente en ningún proyecto.
El autor no tiene palabras clave.
  • El histórico del autor está vacío.
Última actualización de los datos: 6/07/20 18:36
Próxima recolección programada: 11/07/20 3:00