Martínez Molina, Marina Autor
Analysis of Misbehaviors and Satisfaction With School in Secondary Education According to Student Gender and Teaching Competence
- Granero-Gallegos A.
- Baños R.
- Baena-Extremera A.
- Martínez-Molina M.
Frontiers in Psychology - 28/01/2020
- Cuartil JCR: Q2 (2020)
- Factor Impacto JCR: 2,988 (2022)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,883 (2020)
- CiteScore: 3,5 (2020)
- SJR: 0,947 (2020)
- SNIP: 1,46 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 3,618
- Categorías JCR: PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARY
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Early Referral to an ALS Center Reduces Several Months the Diagnostic Delay: A Multicenter-Based Study
- Martínez-Molina M.
- Argente-Escrig H.
- Polo M.F.
- Hervás D.
- Frasquet M.
- Cortés V.
- Sevilla T.
- Vázquez-Costa J.F.
Frontiers in Neurology - 18/12/2020
- Factor Impacto JCR: 4,003 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 4,189
- Categorías JCR: NEUROSCIENCES
Effects of motivation, basic psychological needs, and teaching competence on disruptive behaviours in secondary school physical education students
- Granero-Gallegos A.
- Ruiz-Montero P.
- Baena-Extremera A.
- Martínez-Molina M.
Environmental Earth Sciences - 1/12/2019
- Cuartil JCR: Q1 (2019)
- Cuartil SJR: Q2
- Factor Impacto JCR: 2,849 (2022)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,808 (2019)
- CiteScore: 3,4 (2020)
- SJR: 0,739 (2019)
- SNIP: 1,223 (2019)
- Impacto JCR a 5 años: 2,253
- Categorías JCR: WATER RESOURCES
- Categorías SJR: Health, Toxicology and Mutagenesis (Q2); Pollution (Q2); Public Health, Environmental and Occupational Health (Q2)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Factorial invariance by sex of the physical education classroom instrument and evaluation of teaching competencies scale adapted to physical education with secondary students
- MARTÍNEZ-MOLINA M.
- GRANERO-GALLEGOS A.
- BAENA-EXTREMERA A.
- BAÑOS R.
Psychology, Society and Education - 1/1/2020
- CiteScore: 1,2 (2020)
- SJR: 0,179 (2020)
- SNIP: 0,555 (2020)
Interaction effects of disruptive behaviour and motivation profiles with teacher competence and school satisfaction in secondary school physical education
- Granero-Gallegos A.
- Gómez-López M.
- Baena-Extremera A.
- Martínez-Molina M.
International Journal of Environmental Research and Public Health - 1/1/2020
- Cuartil JCR: Q1 (2020)
- Factor Impacto JCR: 3,39 (2022)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,823 (2020)
- CiteScore: 3,4 (2020)
- SJR: 0,747 (2020)
- SNIP: 1,356 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 3,789
- Categorías JCR: PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTH
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Interaction Effects of Disruptive Behaviour and Motivation Profiles with Teacher Competence and School Satisfaction in Secondary School Physical Education
- Granero Gallegos, Antonio
- Gómez López, Manuel
- Baena Extremera, Antonio
- Martínez Molina, Marina
23/12/2019
Modelo de predicción de la satisfacción y diversión en Educación Física a partir de la autonomía y el clima motivacional
- Manuel Gómez López
- Antonio Baena Extremera
- Antonio Granero Gallegos
- Marina Martínez Molina
Universitas Psychologica - 1/1/2016
10.11144/javeriana.upsy15-2.mpsd
- Cuartil JCR: Q4 (2016)
- Cuartil SJR: Q3
- Factor Impacto JCR: 0,313 (2022)
- Impacto Normalizado por Categoría: 1,577 (2016)
- CiteScore: 1 (2020)
- SJR: 0,202 (2016)
- SNIP: 0,519 (2016)
- Impacto JCR a 5 años: 0,414
- Categorías JCR: PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARY
- Categorías SJR: Psychology (miscellaneous) (Q3); Social Psychology (Q4)
- Dialnet
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Motivational profiles of autonomy support, self-determination, satisfaction, importance of physical education and intention to partake in leisure time physical activity,Perfiles motivacionales de apoyo a la autonomía, autodeterminación, satisfacción, importancia de la educación física e intención de práctica física en tiempo libre
- Granero-Gallegos A.
- Baena-Extremera A.
- Sánchez-Fuentes J.
- Martínez-Molina M.
Cuadernos de Psicologia del Deporte - 1/1/2014
10.4321/s1578-84232014000200007
- Cuartil SJR: Q3
- CiteScore: 1,5 (2020)
- SJR: 0,293 (2014)
- SNIP: 0,517 (2014)
- Categorías SJR: Applied Psychology (Q3)
- Scopus
- ORCID
Predictive model of the importance and usefulness of physical education,Modelo predictivo de la importancia y utilidad de la educación física
- Granero-Gallegos A.
- Baena-Extremera A.
- Sánchez-Fuentes J.
- Martínez-Molina M.
Cuadernos de Psicologia del Deporte - 1/1/2014
10.4321/s1578-84232014000200013
- Cuartil SJR: Q3
- CiteScore: 1,5 (2020)
- SJR: 0,293 (2014)
- SNIP: 0,517 (2014)
- Categorías SJR: Applied Psychology (Q3)
- Dialnet
- Scopus
- ORCID
Psychological factors related to physical education classes as predictors of students’ intention to partake in leisure-time physical activity,Factores psicológicos relacionados con las clases de educación física como predictores de la intención de la práctica de actividad física en el tiempo libre en estudiantes
- Baena-Extremera, Antonio
- Granero-Gallegos, Antonio
- Ponce-de-Leon-Elizondo, Ana
- Sanz-Arazuri, Eva
- de los Angeles Valdemoros-San-Emeterio, Maria
- Martinez-Molina, Marina
Ciencia e Saude Coletiva - 1/4/2016
10.1590/1413-81232015214.07742015
- Cuartil JCR: Q4 (2016)
- Cuartil SJR: Q2
- Factor Impacto JCR: 0,78 (2022)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,493 (2016)
- CiteScore: 1,8 (2020)
- SJR: 0,564 (2016)
- SNIP: 0,995 (2016)
- Impacto JCR a 5 años: 0,931
- Categorías JCR: PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTH
- Categorías SJR: Health Policy (Q2); Medicine (miscellaneous) (Q2); Public Health, Environmental and Occupational Health (Q2)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Relación de las conductas disruptivas con la competencia docente, la motivación y la satisfacción con la escuela en alumnado de Educación Física de secundaria
- Martínez Molina, Marina
2020
- Dialnet
- OAI-PMH
Este autor no tiene conferencias.
Este autor no tiene patentes.
Analysis of the diagnostic pathway and delay in patients with amyotrophic lateral sclerosis in the Valencian Community
- Vázquez-Costa J.F.
- Martínez-Molina M.
- Fernández-Polo M.
- Fornés-Ferrer V.
- Frasquet-Carrera M.
- Sevilla-Mantecón T.
NEUROLOGIA - 1/1/2018
- Factor Impacto JCR: 2,038 (2018)
- CiteScore: 4 (2020)
- SJR: 0,47 (2018)
- SNIP: 0,771 (2018)
- Impacto JCR a 5 años: 2,006
- Categorías JCR: CLINICAL NEUROLOGY
Una experiencia didáctica en metodología integrada: cinco estilos de enseñanza a través de la bicicleta de montaña, patines y monopatines en E.S.O.
- Baena Extremera, Antonio
- Calvo Morales, Juan Francisco
- Martínez Molina, Marina
2009
Información de contacto
Departamento: Informática
Correo electrónico: mmm804@ual.es
Índice h
Scopus: 7
Web of Science: 6
Índice i10
Scopus: 5
Web of Science: 6
Perfiles de autor
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
Proyectos de investigación en la UAL
- El autor no participa actualmente en ningún proyecto.