Elegir campos a generar del autor Roger

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
Consent? At the Start, You Do Not Even Think About It. Coercive Discourse in the Awakening of Affective–Sexual Relationships in Young Women
Rosa Aparicio y Alejandro Portes (Eds.). Los nuevos españoles. La incorporación de los hijos de inmigrantes. Manresa: Bellaterra, 2021
Reducing Health Effects on Deceit in Heterosexual Sexual-Affective Relationships: The Impact of the Preventive Socialization Program (PSP)
Qualitative Methodology Innovation That Promotes Educational Success of Children of Immigrant Families in Disadvantaged Contexts
Actions to Promote the Employment and Social Inclusion of Muslim Women Who Wear the Hijab in Catalonia (Spain)
Interreligious Dialogue Groups Enabling Human Agency
‘I think I will need help’: A systematic review of who facilitates the recovery from gender‐based violence and how they do so
The Vic Model: From school redistribution to xenophobic voting
Media Manipulation Against Social Justice Researchers: Second-Order Sexual Harassment
Communicative Methodology: Contributions to Social Impact Assessment in Psychological Research
The pimping of prostitution. Abolishing the sex work myth [Book review]
Islam and secularity. The future of Europe's public sphere, Nilüfer Göle [Review of the book]
Do Muslim Women Need Saving?
Exclusionary and Transformative Dimensions: Communicative Analysis Enhancing Solidarity Among Women to Overcome Gender Violence
Governing Educational Desire. Culture, Politics and Schooling in China
From Educational Segregation to Transformative Inclusion
Convergencia educativa en España y en la Unión Europea
La escuela desde las utopías reales de O.Wright
La sociología de la educación desde la pedagogía crítica
SOCIOLOGY OF EDUCATION AND CRITICAL PEDAGOGY
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
El papel de las redes sociales en la integración social de los inmigrantes
Sequence Pattern Mining for Citizens Behaviour Learning in Fair-Purpose Social Games. Some Preliminary Results
The role of the Dialogical Model of Conflict Resolution in the prevention of violent radicalisation
Do Mulsim Women Need Saving? [Review of the Book]
Governing Educational Desire. Culture, Politics and Schooling in China
El papel de la comunidad étnica y la red de apoyo familiar en la integración de los inmigrantes
Conociendo España: un método didáctico para el aprendizaje y el análisis de la estructura social en nuestro país
Educación y desarrollo: las CC AA españolas y los países de la Unión Europea
Educación intercultural y violencia contra mujeres árabe-musulmanas
Exclusión y marginación social en autóctonos e inmigrantes africanos y su relación con otras variables psicosociales
Inmigración y mercado laboral
Propuesta para la inclusión de todas las voces en el sistema universitario
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H