Campdepadros Gullell, Roger Autor

Do Muslim Women Need Saving?

  • Hermansen, Marcia

Asian Ethnology - 2016

10.4471/generos.2014.35

SOCIOLOGY OF EDUCATION AND CRITICAL PEDAGOGY

  • Camdepadros, Roger
  • Pulido, Cristina

Education in The Knowledge Society - 11/2009

Open Access

Communicative Methodology: Contributions to Social Impact Assessment in Psychological Research

  • Redondo-Sama, Gisela
  • Diez-Palomar, Javier
  • Campdepadros, Roger
  • Morla-Folch, Teresa

Frontiers in Psychology - 3/03/2020

10.3389/fpsyg.2020.00286

Número de citas: 35 (Web of Science) 13 (Scopus)
Open Access

‘I think I will need help’: A systematic review of who facilitates the recovery from gender‐based violence and how they do so

  • Patricia Melgar Alcantud
  • Roger Campdepadrós‐Cullell
  • Concepció Fuentes‐Pumarola
  • Elena Mut‐Montalvà

HEALTH EXPECTATIONS - 20/11/2020

10.1111/hex.13157

Número de citas: 12 (Web of Science) 6 (Scopus)

Islam and secularity. The future of Europe's public sphere, Nilüfer Göle [Review of the book]

  • Roger Campdepadros

Hipatia Press - 1/04/2017

10.17583/recei.2017.2630

  • ORCID

Reducing Health Effects on Deceit in Heterosexual Sexual-Affective Relationships: The Impact of the Preventive Socialization Program (PSP)

  • Lidia Puigvert-Mallart
  • Roger Campdepadrós Cullell
  • Josep Maria Canal
  • Carme García-Yeste

International Journal of Environmental Research and Public Health - 17/02/2022

10.3390/ijerph19042274

Número de citas: 2 (Web of Science)

Qualitative Methodology Innovation That Promotes Educational Success of Children of Immigrant Families in Disadvantaged Contexts

  • Valls R.
  • Serradell O.
  • Campdepadrós R.
  • de Botton L.

International Journal of Qualitative Methods - 25/01/2022

10.1177/16094069221078735

Número de citas:

From Educational Segregation to Transformative Inclusion

  • Cristina Petreñas
  • Ignasi Puigdellívol
  • Roger Campdepadrós

International Review of Qualitative Research - 08/2013

10.1525/irqr.2013.6.2.210

  • ORCID

The pimping of prostitution. Abolishing the sex work myth [Book review]

  • Roger Campdepadros Cullell

Multidisciplinary Journal of Gender Studies - 25/10/2019

10.17583/generos.2019.4793

  • ORCID

The Vic Model: From school redistribution to xenophobic voting

  • Campdepadros-Cullell, Roger
  • Molina-Roldan, Silvia
  • Ramis-Salas, Mimar
  • de Botton, Lena

Political Geography - 1/11/2020

10.1016/j.polgeo.2020.102254

Número de citas:

El papel de las redes sociales en la integración social de los inmigrantes

  • Roger Campdepadros-Cullell

CENTRA Ciencias Sociales - 22/12/2023

  • ORCID

Propuesta para la inclusión de todas las voces en el sistema universitario

Edición de las Actas de la X Conferencia de Sociología de la Educación. Sociología de la Educación y Formación del Profesorado - 2004

  • ORCID

Educación intercultural y violencia contra mujeres árabe-musulmanas

Interculturalidad y género - 2006

  • ORCID

The role of the Dialogical Model of Conflict Resolution in the prevention of violent radicalisation

Islam and security in the West - 1/05/2021

10.1007/978-3-030-67925-5

  • ORCID

Conociendo España: un método didáctico para el aprendizaje y el análisis de la estructura social en nuestro país

La docencia en el nuevo escenario del Espacio Europeo de Educación Superior. A docencia no novo escenario do Espazo de Educación Superior - 2010

  • ORCID

Educación y desarrollo: las CC AA españolas y los países de la Unión Europea

La modernización regional en España - 2009

  • ORCID

El papel de la comunidad étnica y la red de apoyo familiar en la integración de los inmigrantes

Las redes de apoyo social - 2011

  • ORCID

Do Mulsim Women Need Saving? [Review of the Book]

Multidisciplinary Journal of Gender Studies - 25/02/2014

10.4471/generos.2014.35

  • ORCID

Exclusión y marginación social en autóctonos e inmigrantes africanos y su relación con otras variables psicosociales

Psicología social y problemas sociales. Vol. I. Epistemología, procesos grupales y procesos psicosociales básicos - 2005

  • ORCID

Governing Educational Desire. Culture, Politics and Schooling in China

  • Campdepadros, Roger

REMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH - 10/2013

Este autor no tiene conferencias.

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 3

Web of Science: 5

Scopus: 2

Web of Science: 3

Última actualización de los datos: 13/04/24 3:16
Próxima recolección programada: 20/04/24 3:00