Paoloni, Paola Verónica Rita Author

Trayectorias de ingresantes universitarios y estrategias de aprendizaje: sus implicancias en el rendimiento académico

  • Elizabet Moreno, Jacqueline
  • Claudia Chiecher, Analia
  • Veronica Paoloni, Paola

Revista Educación - 29/06/2020

10.15517/revedu.v44i2.40055

Three Experiences on Flipped Classroom to Promote the Engagement for Learning. Perceptions of University Students

  • Yamila Rigo, Dahiana
  • Elisa Riccetti, Ana
  • Siracusa, Marcela
  • Paoloni, Paola

PAGINAS DE EDUCACION - 3/07/2019

10.22235/pe.v12i2.1836

Cite count: 2 (Web of Science)

Socio-Ernotionai Skills in Educationai Communities: Contributions to In tegrai Teacher Training

  • del Carmen Aristulle, Patricia
  • Veronica Paoloni-Stente, Paola

REVISTA EDUCACION - 07/2019

10.15517/revedu.v43i2.28643

Cite count: 7 (Web of Science)

Rasgos de las tareas vinculados al compromiso con el aprendizaje del oficio. Un acercamiento desde un taller de capacitación para el trabajo

  • Agustina María Manavella
  • Paola Verónica Rita Paoloni
  • María Cristina Rinaudo

Sinéctica - 27/07/2021

10.31391/s2007-7033(2021)0057-006

  • ORCID

¿Qué mueve a los estudiantes exitosos? Metas y motivaciones de universitarios en las modalidades presencial y distancia.

  • Analía Claudia Chiecher
  • Cecilia Rita Ficco
  • Paola Verónica Paoloni
  • Gabriela Analía García

Revista Observatório - 30/05/2016

10.20873/uft.2447-4266.2016v2especial1p301

  • ORCID

Percepciones del estudiantado argentino de Psicopedagogía en relación a su capacidad empática en la construcción de identidad profesional

  • Daiana Schlegel
  • Paola Verónica Paoloni
  • Martha Leticia Gaeta

Revista Educación - 25/06/2021

10.15517/revedu.v45i1.44467

Graduates of engineering and generic competences. Five studies from the last decade that recover their valuations and experiences

  • Veronica Paoloni, Paola
  • Claudia Chiecher, Analia
  • Cecilia Elisondo, Romina

REVISTA EDUCACION EN INGENIERIA - 03/2019

10.26507/rei.v14n28.986

Cite count: 1 (Web of Science)

Expectativas y valoraciones sobre el contexto de aprendizaje. Un estudio longitudinal en carreras de ingeniería

  • Schlegel, Daiana
  • Veronica Paoloni, Paola
  • Donolo, Danilo

Revista Educación en Ingeniería - 4/04/2021

10.26507/rei.v16n31.1130

Open Access

Effect of Levels of Self-Regulation and Situational Stress on Achievement Emotions in Undergraduate Students: Class, Study and Testing

  • Jesús de la Fuente
  • Paola Verónica Paoloni
  • Manuel Mariano Vera-Martínez
  • Angélica Garzón-Umerenkova

International Journal of Environmental Research and Public Health - 16/06/2020

10.3390/ijerph17124293

Cite count: 15 (Web of Science) 10 (Scopus)

Competencias socioemocionales en tiempos de COVID-19. Pensando la enseñanza desde la experiencia percibida por egresados de ingeniería

  • Paola Verónica Paoloni
  • Daiana Schlegel

Revista Educación en Ingeniería - 5/04/2022

10.26507/rei.v17n34.1223

Cite count: 1 (Web of Science)

This author has no books, chapters or theses.

This author has no conferences.

This author has no patents.

This author has no reports or other types of publications.

Scopus: 1

Web of Science: 2

Scopus: 1

Web of Science: 1

  • This author has no currently assigned projects.
Last data update: 6/29/24 8:47 AM
Next scheduled update: 7/6/24 3:00 AM