Palma Martos, Luisa Autor
Determinants of cultural and popular celebration attendance: The case study of Seville Spring Fiestas
- Palma M.
- Palma L.
- Aguado L.
Journal of Cultural Economics - 1/1/2013
- Cuartil SJR: Q2
- Factor Impacto JCR: 1,741 (2013)
- CiteScore: 3,6 (2020)
- SJR: 0,421 (2013)
- SNIP: 1,322 (2013)
- Impacto JCR a 5 años: 2,099
- Categorías JCR: ECONOMICS
- Categorías SJR: Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (Q2)
Live flamenco in Spain: A dynamic analysis of supply, with managerial implications
- Palma L.
- Palma M.
- Rodríguez A.
- Martín J.
- Cascajo I.
International Journal of Arts Management - 1/1/2017
- Cuartil SJR: Q1
- Factor Impacto JCR: 0,703 (2017)
- CiteScore: 1,2 (2020)
- SJR: 0,259 (2017)
- SNIP: 0,906 (2017)
- Impacto JCR a 5 años: 0,747
- Categorías JCR: MANAGEMENT
- Categorías SJR: Visual Arts and Performing Arts (Q1); Business and International Management (Q3)
Fixed book pricing in Spain: a debate between economic efficiency and cultural diversity
- Palma Martos, Maria Luisa
- Palma Martos, Luis
- Cooke, P
- Lazzeretti, L
CREATIVE CITIES, CULTURAL CLUSTERS AND LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT - 1/12/2008
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Este autor no tiene conferencias.
Este autor no tiene patentes.
Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.
Índice h
Scopus: 2
Web of Science: 1
Índice i10
Scopus: 2
Web of Science: 0
Perfiles de autor
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
Proyectos de investigación en la UAL
-
Acrónimo 2007/118Desde: 12 de septiembre de 2007Hasta: 12 de septiembre de 2008Financiado por: JUNTAImporte de financiación: 12.000,00 EURRol: Investigador