Ready for Failure? Irrational Beliefs, Perfectionism and Mental Health in Male Soccer Academy Players |
|
A Holistic Vision of the Academic and Sports Development of Elite Spanish Track and Field Athletes |
|
Measuring optimal psychological states: Proposal of two brief versions to measure flow and clutch in athletes |
|
Satisfaction of a pilot study of an education program to promote healthy habits in children and adolescents |
|
Exercise Addiction and Perfectionism, Joint in the Same Path? A Systematic Review |
|
Study of An Anti-Doping Education Program in Spanish Sports Sciences Students |
|
Employee-Athletes: Exploring the Elite Spanish Athletes' Perceptions of Combining Sport and Work |
|
Perfectionism Patterns, Dark Personality, and Exercise Addiction Trend in High-Intensity Sports |
|
Exploring dual career in tennis players: Gender and competitive level differences |
|
Fuelling the passion: Psychological needs and behavioural regulations as antecedents of passion for football |
|
Validación de la versión española de la Escala de Reflexión en futbolistas de élite jóvenes |
|
"Nunca pensé abandonar los estudios" : Relación entre la formación académica de los progenitores y la carrera dual de deportistas de élite |
|
The employability process of spanish retired elite athletes: Gender and sport success comparison |
|
Understanding physical activity intentions in physical education context: A multi-level analysis from the self-determination theory |
|
Analysis of the athletic career and retirement depending on the type of sport: A comparison between individual and team sports |
|
The Influence of Basic Psychological Needs and Passion in Promoting Elite Young Football Players’ Development |
|
“I never thought i´d drop out of school”. The influence of parents academic history in the development of dual career in the elite athletes |
|
Estereotipos raciales que perduran: Ciencia, divulgación y disonancia cognitiva: Racial stereotypes that endure: Science, popularization and cognitive disonance |
|
Monográfico especial. Carreras duales y transiciones deportivas en España: avances , desarrollo y estado de la cuestión |
|
Carrera dual en deportistas de alto nivel españoles:: la importancia del apoyo social familiar en el ámbito académico |
|
Tipos de motivación y su relación con las expectativas de compaginar deporte y estudios en jóvenes jugadores de fútbol |
|
El fútbol dentro del campo y fuera de él: Desafíos en la transición a la élite |
|
¿Jugaré en la élite? Expectativas de llegar a profesional y su relación con la motivación en jóvenes jugadores de fútbol |
|
Adaptación al fútbol de la escala de necesidades psicológicas básicas en el ejercicio |
|
Transición de júnior a sénior y promoción de carreras duales en el deporte: una revisión interpretativa |
|
Future Achievements, Passion and Motivation in the Transition from Junior-to-Senior Sport in Spanish Young Elite Soccer Players |
|
Will I play in the elite? Expectations to become professional and their relationship with motivation in young football players |
|
Football on and off the field: Challenges in transition from junior to elite |
|
Adaptation into football of the basic psychological needs scale in exrcise |
|
Analysis of students’ emotions in agreement with the dance teaching technique used |
|
DESAFÍOS EN LA TRANSICIÓN A LA ÉLITE DEL FÚTBOL: RECURSOS DE AFRONTAMIENTO EN CHICOS Y CHICAS |
|
IMPORTANCE OF AUTOCONTROL IN THE CLASSES OF PHYSICAL EDUCATION: A PERSPECTIVE FROM THE THEORY OF SELF-DETERMINATION |
|
ACTIVA 3 PROJECT: 3 HOURS OF PHYSICAL ACTIVITY LESSONS VS 2 HOURS OF PHYSICAL ACTIVITY LESSONS |
|
¿Apoyan los entrenadores la motivación de sus deportistas?: Diferencias en la percepción del comportamiento |
|
IMPORTANCIA DEL AUTOCONTROL EN LAS CLASES DE EDUCACIÓN FÍSICA: UNA PERSPECTIVA DESDE LA TEORÍA DE AUTODETERMINACIÓN |
|
Challenges in the transition to elite football: Coping resources in males and females |
|
Do coaches support their athletes' motivation? Differences in the perception of behavior |
|
Motivación y burnout en profesores de educación física: incidencia de la frustración de las necesidades psicológicas básicas |
|
Motivation and burnout in physical education teachers: Incidence of thwarting of the basic psychological needs |
|
Análisis de la cohesión, la eficacia colectiva y el rendimiento en equipos femeninos de fútbol |
|
Análisis diferencial de la percepción del desarrollo de valores en las clases de educación física |
|
Análisis de los antecedentes motivacionales en árbitros de baloncesto y su incidencia en el agotamiento emocional |
|
¿Es compatible el deporte en edad escolar con otros roles sociales? Un estudio a través de la Teoría de la Autodeterminación |
|
Análisis de los procesos motivacionales sobre el flow disposicional y la ansiedad y su incidencia sobre la intención de persistencia en conservatorios profesionales de danza |
|
Analizando la implicación deportiva en jóvenes jugadores de baloncesto: Un análisis desde la Teoría de la Autodeterminación |
|
Examining sport involvement in youth basketball players: An analysis from self-determination theory |
|
Analysis of the motivational antecedents in basketball referees and its incidence on emotional burnout |
|