Domínguez Oller, Juana Celia Author

La Inteligencia Artificial y su impacto en la alfabetización académica: una revisión sistemática

  • Kevin Baldrich
  • Juana Celia Domínguez-Oller
  • Anastasio García-Roca

Educatio Siglo XXI - 31/10/2024

10.6018/educatio.609591

  • ORCID
Open Access

Writing in the discipline of education: beliefs of future teachers regarding their academic literacy

  • Amo Sánchez-Fortún J.M.d.
  • Baldrich K.
  • Domínguez-Oller J.C.
  • Pérez-García C.

FRONTIERS IN EDUCATION - 16/8/2024

10.3389/feduc.2024.1422120

Cite count:
Open Access

Implicit Teacher Theories Regarding the Argumentative Commentary of Multimodal Texts in the Teaching of Spanish as a Native and Foreign Language

  • Caro Valverde, Maria Teresa
  • de Amo Sanchez-Fortun, Jose Manuel
  • Dominguez-Oller, Juana Celia

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY - 27/10/2021

10.3389/fpsyg.2021.749426

Cite count: 7 (Web of Science) 4 (Scopus)
Open Access

The use of ChatGPT in academic writing: A case study in Education

  • Baldrich D.K.
  • Domínguez-Oller J.C.

PIXEL-BIT- REVISTA DE MEDIOS Y EDUCACION - 1/9/2024

10.12795/pixelbit.103527

Cite count:
Open Access

Gamified Experiences in Educational Academic Contexts: A Systematic Review

  • Kevin Baldrich
  • Carmen Pérez-García
  • Juana Celia Domínguez-Oller
  • José Manuel de Amo Sánchez-Fortún

Qualitative Research in Education - 1/10/2024

10.17583/qre.13552

Cite count:
Open Access

Virtual Strategies of Reading Promotion in Non-fiction Books: A Nethnographic Study

  • José Manuel de Amo Sánchez Fortún
  • Kevin Baldrich Rodríguez
  • Juana Celia Domínguez Oller

Revista Colombiana de Educacion - 1/1/2023

10.17227/rce.num89-17433

Cite count:
Open Access

Systemic analysis of discursive literacy in situated academic practices: hypertextual writing in final degree projects

  • José Manuel De Amo Sánchez-Fortún
  • Juana Celia Domínguez Oller

Revista de Educación a Distancia - 1/1/2024

10.6018/red.574881

Cite count: 1 (Scopus)
Open Access

Prácticas letradas vernáculas digitales: análisis de la cultura participativa en espacios de afinidad

  • José Manuel de Amo Sánchez-Fortún
  • Carmen Pérez-García
  • Juana Celia Domínguez Oller

Tavira - 22/11/2022

10.25267/tavira.2022.i27.1101

Cite count:
Open Access

El club de lectura como práctica dialógica situada: un estudio de caso

  • José Manuel de Amo Sánchez Fortún
  • Juana Celia Domínguez Oller
  • Carmen Pérez García

Educación lectora - 2022

Cite count:
Open Access

El club de lectura como práctica dialógica y argumentativa

  • Kevin Baldrich

Investigaciones educativas en argumentación y multimodalidad - 01/2023

Open Access

Estrategias de aprendizaje gamificado para trabajar la competencia lectora en el ámbito universitario

  • Baldrich, Kevin
  • Domínguez Oller, Juana Celia
  • Pérez García, Carmen

07/2024

This author has no conferences.

This author has no patents.

Open Access

LA ALFABETIZACIÓN ACADÉMICA EN LA ERA DIGITAL: PRÁCTICAS LETRADAS EN EDUCACIÓN.

  • Domínguez Oller, Juana Celia

2023

Cite count:

Scopus: 1

Web of Science: 1

Scopus: 0

Web of Science: 0

  • This author has no currently assigned projects.
Last data update: 12/21/24 3:53 AM
Next scheduled update: 12/28/24 3:00 AM