Tortosa Martínez, Begoña María Author
Self-Efficacy, Positive Future Outlook and School Burnout in Spanish Adolescents
- África Martos Martínez
- María del Mar Molero Jurado
- María del Carmen Pérez-Fuentes
- Ana Belén Barragán Martín
- María del Mar Simón Márquez
- Begoña María Tortosa Martínez
- Maria Sisto
- José Jesús Gázquez Linares
SUSTAINABILITY - 20/4/2021
- JCR Quartile: Q2 (2021)
- JCR Impact Factor: 3.889 (2023)
- Category normalized Impact: 0.298 (2021)
- CiteScore: 6.8 (2023)
- SJR: 0.664 (2021
- SNIP: 1.285 (2021
- JCR 5-year Impact Factor: 4.089
- JCR Categories: ENVIRONMENTAL SCIENCES
- Scopus
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
Las canciones como instrumento para el desarrollo y control emocional en el alumnado del primer ciclo de Educación Primaria
- Tortosa Martínez, Begoña María
2019
Burnout, engagement académico y variables implicadas
- Tortosa Martínez, Begoña María
07/2020
Protocolo para alumnos sobre la elaboración del Trabajo Fin de Máster
- Barragán Martín, Ana Belén
- Martos Martínez, África
- Simón Marquez, María Del Mar
- Molero Jurado, María del Mar
- Sisto, María
- Pino Salvador, Rosa María (Del)
- Tortosa Martínez, Begoña María
- Gázquez Linares, José Jesús
- Pérez Fuentes, María Del Carmen
ISBN: 978-84-1351-126-9 - 2021
Manual de Entrenamiento Emocional en Adolescentes: Recursos para Educadores
- Molero Jurado, María del Mar
- Pérez Fuentes, María Del Carmen
- Simón Marquez, María Del Mar
- Martos Martínez, África
- Tortosa Martínez, Begoña María
- Molina Moreno, Pablo
- Gázquez Linares, José Jesús
- Barragán Martín, Ana Belén
ISBN: 978-84-09-44483-0 - 2022
This author has no conferences.
This author has no patents.
This author has no reports or other types of publications.
Contact info
Department: Psicología
h index
Scopus: 1
Web of Science: 1
i10 index
Scopus: 0
Web of Science: 0
Author profiles
- This author does not have any profiles.
Research projects at UAL
-
Acronym ProyExcel_00607Since: December 2, 2022Until: December 31, 2025Funded by: JUNTAFunding / grant amount: 27,280.00 EURRole: Investigador
-
Acronym PID2020-119411RB-I00Since: September 1, 2021Until: August 31, 2024Funded by: MECFunding / grant amount: 25,400.00 EURRole: Equipo de trabajo