Ortega Egea, José Manuel Autor

Explaining physicians' acceptance of EHCR systems: An extension of TAM with trust and risk factors

  • Ortega Egea J.
  • Román González M.

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR - 1/1/2011

10.1016/j.chb.2010.08.010

Número de citas: 182 (Web of Science) 152 (Scopus)

Anticonsumo basado en preocupaciones sociales y medioambientales: un análisis del país de origen y la industria

  • Nieves García de Frutos
  • José Manuel Ortega Egea
  • Javier Martínez del Río

Cuadernos económicos de ICE - 2013

10.32796/cice.2013.86.6066

Número de citas:
  • Dialnet

Characterization of online shoppers with navigation problems

  • Martínez Guerrero M.
  • Manuel Ortega Egea J.
  • Victoria Román González M.

Direct Marketing: An International Journal - 12/6/2007

10.1108/17505930710756851

Número de citas: 3 (Scopus)
Open Access

How does marketers' and users' content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?

  • Estrella-Ramón A.
  • García-de-Frutos N.
  • Ortega-Egea J.
  • Segovia-López C.

ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS - 1/7/2019

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Número de citas: 21 (Web of Science) 7 (Scopus)

Diffusion and usage patterns of Internet services in the European Union

  • Egea J.
  • Menéndez M.
  • González M.

INFORMATION RESEARCH-AN INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL - 1/1/2007

Número de citas: 26 (Web of Science) 29 (Scopus) 1 (Dialnet)

Profiling European physicians' usage of eHealth services

  • Egea J.
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INFORMATION RESEARCH-AN INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL - 1/3/2011

Número de citas: 3 (Scopus)
Open Access

How do controversial foreign country images affect consumers?

  • José Manuel Ortega‐Egea
  • Nieves García‐de‐Frutos

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES - 12/9/2023

10.1111/ijcs.12968

Número de citas: 3 (Web of Science)

eHealth usage patterns of European general practitioners: A five-year (2002-2007) comparative study

  • Ortega Egea J.
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INTERNATIONAL JOURNAL OF MEDICAL INFORMATICS - 1/8/2010

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Número de citas: 23 (Web of Science) 20 (Scopus)
Open Access

Counter-arguing as barriers to environmentally motivated consumption reduction: A multi-country study

  • Lasarov W.
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  • García de Frutos N.
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INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING - 1/6/2019

10.1016/j.ijresmar.2018.11.005

Número de citas: 27 (Web of Science) 9 (Scopus)
Open Access

Anti-consumption for Environmental Sustainability: Conceptualization, Review, and Multilevel Research Directions

  • García-de-Frutos N.
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JOURNAL OF BUSINESS ETHICS - 1/3/2018

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Número de citas: 71 (Web of Science) 43 (Scopus)

Anti-consumo para la sostenibilidad medioambiental y social: exploraciones teóricas y empíricas. Anti-consumption for environmental and social sustainability: theoretical and empirical explorations

  • Nieves García de Frutos
  • María Victoria Román González
  • José Manuel Ortega Egea

2015

Número de citas:
  • Dialnet

Antecedentes y determinantes de la aceptación y uso de servicios de e-salud

  • José Manuel Ortega Egea
  • María Victoria Román González
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2008

Número de citas:
  • Dialnet

El proceso de adopción de servicios de banca por internet entre clientes particulares

  • Mario Martínez Guerrero
  • María Victoria Román González
  • José Manuel Ortega Egea

2009

Número de citas:
  • Dialnet

Environmental Information Influences on Pro-environmental Behavior Aimed at Fighting Climate Change: Main and Moderating Effects

  • Nieves García de Frutos
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Advances in Advertising Research - 2012

Número de citas:
  • Dialnet

Socially oriented anti- consumption

  • García-de-Frutos N.G.
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Anti-Consumption: Exploring the Opposition to Consumer Culture - 1/1/2022

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Número de citas:

The internet and global markets

  • Egea J.
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Contemporary Research in E-Marketing - 1/12/2005

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Número de citas:

Physicians' acceptance of E-Health

  • Ortega Egea J.

Encyclopedia of Cyber Behavior - 1/12/2012

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Número de citas:

Los retos de la comunicación en el camino hacia la sostenibilidad ambiental

  • José Manuel Ortega Egea
  • Nieves García de Frutos

En torno a la comunicación: situación actual y retos de futuro - 2013

Número de citas:
  • Dialnet

Análisis de los efectos del contenido generado en Facebook en el valor de marca

  • Antonia Estrella Ramón
  • Nieves García de Frutos
  • Cristina Segovia López
  • José Manuel Ortega Egea

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

Relationship between new information technologies and flexible organizational forms

  • Pérez-Valls M.
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IT-Enabled Strategic Management: Increasing Returns for the Organization - 1/12/2006

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Número de citas: 3 (Scopus)

DEVELOPMENT AND VALIDATION OF INSTRUMENTS FOR COMPETENCE ASSESSMENT IN B- AND E-LEARNING COURSES

  • Ortega Egea, Jose M.
  • Antolin Lopez, Raquel
  • Roman Gonzalez, Maria V.
  • Chova, LG
  • Belenguer, DM
  • Torres, IC

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2010) - 2010

Número de citas:

EXPLORING COUNTRY-BASED MOTIVES FOR ANTI-CONSUMPTION: A QUALITATIVE STUDY

  • Ortega Egea, Jose Manuel
  • Garcia de Frutos, Nieves
  • Plangger, K

THRIVING IN A NEW WORLD ECONOMY - 2016

Número de citas: 1 (Web of Science)

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