Rodríguez González, Antonio Miguel Author

From Integration to Inclusion: A road still to be traveled. The case of the Autonomous Community of Andalusia

  • Rodriguez Gonzalez, Antonio Miguel
  • Rodriguez Gonzalez, Andres

REVISTA DE EDUCACION INCLUSIVA - 12/2020

DE LA INTEGRACIÓN A LA INCLUSIÓN: UN CAMINO AÚN POR RECORRER. EL CASO DE LA COMUNIDAD AUTÓNOMA DE ANDALUCÍA

  • Antonio Miguel Rodríguez González
  • Andrés Rodríguez González

Revista Nacional e Internacional de Educación Inclusiva - 22/12/2020

Cite count:
  • Dialnet
  • ORCID

Functions Developed by Teachers Specialists in Therapeutic Pedagogy who work in Integration Support in the Autonomous Community of Andalucia

  • Rodriguez Gonzalez, Antonio Miguel

REVISTA DE EDUCACION INCLUSIVA - 12/2018

Cite count: 1 (Web of Science)

Funciones Desarrolladas por los Docentes especialistas en Pedagogía Terapéutica de Apoyo a la Integración en la Comunidad Autónoma de Andalucía

  • Antonio Miguel Rodríguez González

Revista de Educación Inclusiva - 21/12/2018

Cite count: 1 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

Students of Secondary Education with Mild Intellectual Disability in Spain

  • Rodriguez Gonzalez, Antonio Miguel

REVISTA DE EDUCACION INCLUSIVA - 06/2017

Cite count: 1 (Web of Science)

El alumnado de Educación Secundaria Obligatoria con Discapacidad Intelectual Leve en España

  • Antonio Miguel Rodríguez González

Revista de Educación Inclusiva - 26/06/2017

Cite count: 1 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

Respuesta educativa a la diversidad del alumnado en Educación Secundaria Obligatoria: análisis de los resultados obtenidos por las Comunidades Autónomas del estado español

  • Antonio Sánchez Palomino
  • Antonio Miguel Rodríguez González

Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado - 13/09/2016

10.6018/reifop.19.3.249851

Cite count: 1 (Web of Science) 2 (Dialnet)

Modelos de atención a la diversidad en educación secundaria obligatoria: análisis comparativo de los planes de atención a la diversidad de las comunidades autónomas de Andalucía y de la Región de Murcia.

  • Antonio Miguel Rodríguez González

Revista de Educación Inclusiva - 23/12/2013

Cite count: 8 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

Models for attention to the Diversity in Secondary Education: A Comparative Analysis of the Plans for attention to the Diversity in the Autonomous Communities of Andalusia and Murcia

  • Rodriguez Gonzalez, Antonio Miguel

REVISTA DE EDUCACION INCLUSIVA - 11/2013

Situación actual de la integración escolar en Europa

  • Antonio Miguel Rodríguez González

Psicología, salud y educación - 2018

Cite count:
  • Dialnet

Respuesta educativa a la diversidad del alumnado en Educación Secundaria Obligatoria: análisis de los resultados obtenidos por las Comunidades Autónomas del Estado español

  • Antonio Miguel Rodríguez González

2017

Cite count:
  • Dialnet

Respuesta educativa a la diversidad del alumnado en educación secundaria obligatoria: análisis y evaluación de los resultados obtenidos por las comunidades autónomas del estado español

  • Antonio Miguel Rodríguez González
  • Antonio Sánchez Palomino

2015

Cite count:
  • Dialnet

This author has no conferences.

This author has no patents.

This author has no reports or other types of publications.

Web of Science: 1

Scopus: 0

Web of Science: 0

  • This author has no currently assigned projects.
Last data update: 3/23/24 7:10 AM
Next scheduled update: 3/30/24 3:00 AM