Sánchez Fernández, Raquel Autor

Open Access

Utilización de las tecnologías de la información en la industria hotelera: un análisis empírico

  • María Belén Marín Carrillo
  • Raquel Sánchez Fernández
  • Manuel Sánchez Pérez

Papers de Turisme - 2001

Número de citas: 2 (Dialnet)

Un enfoque de stakeholders para la configuración de universidades como centros de formación a lo largo de la vida de los individuos: aplicación a los egresados

  • Amparo Cervera Taulet
  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Raquel Sánchez Fernández

Revista europea de dirección y economía de la empresa - 2011

Número de citas: 2 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia

  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • Amparo Cervera Taulet
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Raquel Sánchez Fernández

Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales - 2014

10.15446/innovar.v24n53.43919

Número de citas: 5 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

Understanding the origin and evolution of affinity as a multidisciplinary concept: A conceptual approach to consumer affinity

  • Serrano-Arcos M.M.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Pérez-Mesa J.C.
  • Riefler P.

PSYCHOLOGY and MARKETING - 1/1/2022

10.1002/mar.21718

Número de citas:

The role of digital influencers in brand recommendation: Examining their impact on engagement, expected value and purchase intention

  • Jiménez-Castillo D.
  • Sánchez-Fernández R.

INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENT - 1/12/2019

10.1016/j.ijinfomgt.2019.07.009

Número de citas: 178 (Web of Science) 56 (Scopus)

The conceptualisation and measurement of consumer value in services

  • Sánchez-Fernández R.
  • Iniesta-Bonillo M.
  • Holbrook M.

INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKET RESEARCH - 23/2/2009

10.2501/s1470785308200328

Número de citas: 189 (Web of Science) 172 (Scopus)

The concept of perceived value: A systematic review of the research

  • Sánchez-Fernández R.
  • Iniesta-Bonillo M.

Marketing Theory - 1/1/2007

10.1177/1470593107083165

Número de citas: 527 (Scopus)

Sustainability, value, and satisfaction: Model testing and cross-validation in tourist destinations

  • Iniesta-Bonillo M.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Jiménez-Castillo D.

Journal of Business Research - 1/11/2016

10.1016/j.jbusres.2016.04.071

Número de citas: 83 (Web of Science) 60 (Scopus)

Service quality in public services as a segmentation variable

  • Sánchez-Pérez M.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Marín-Carrillo G.
  • Gázquez-Abad J.

Service Industries Journal - 1/6/2007

10.1080/02642060701346771

Número de citas: 13 (Web of Science) 13 (Scopus)

Segmenting university graduates on the basis of perceived value, image and identification

  • David Jiménez Castillo
  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo

International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing - 1/10/2013

10.1007/s12208-013-0102-z

Número de citas: 14 (Scopus)

Uso de materiales didácticos en soporte informático en la licenciatura en ITM

  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Raquel Sánchez Fernández
  • José Angel Aznar Sánchez
  • María Loreto Cantón Rodríguez

1.ª Jornadas andaluzas de innovación docente universitaria: 2 y 3 de diciembre de 2009, Córdoba - 2009

Número de citas:
  • Dialnet

The intra-variable perspective on value research: A personal documented view

  • Sánchez-Fernández R.
  • Gallarza M.G.

Value in Marketing: Retrospective and Perspective Stance - 21/11/2019

Número de citas: 3 (Web of Science)

The Inter-Variable Perspective on Value Research: A Personal Documented View

Value in marketing. Retrospective and perspective stance - 2020

  • ORCID

The inter-variable perspective on consumer value research: A personal documented view

  • Gallarza, M.G.
  • Sánchez-Fernández, R.

Value in Marketing: Retrospective and Perspective Stance - 2019

  • ORCID

The impact of combining video podcasting and lectures on students' assimilation of additional knowledge: An empirical examination

  • Jiménez-Castillo D.
  • Fernández R.

E-Learning 2.0 Technologies and Web Applications in Higher Education - 21/9/2015

10.4018/978-1-4666-4876-0.ch004

Número de citas: 2 (Web of Science) 7 (Scopus)

Morris B. Holbrook: The value of a great researcher and friend

Legends in consumer behavior: Morris B. Holbrook - 2015

  • ORCID

Medición de la imagen de la universidad como variable multidimiensional en sus componentes cognitivos y afectivos.

  • Amparo Cervera Taulet
  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Raquel Sánchez Fernández

XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009. - 2009

Número de citas:
  • Dialnet

Marketing y Protocolo: Comportamiento del Consumidor y Turista

El Turismo en el Mediterráneo Occidental - 2014

  • ORCID

Manual de gestión de la relación con los clientes

  • Raquel Sánchez Fernández
  • David Jiménez Castillo

2020

Número de citas:
  • Dialnet

La formación de profesionales del marketing a través de la innovación docente

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • José Angel Aznar Sánchez

1.ª Jornadas andaluzas de innovación docente universitaria: 2 y 3 de diciembre de 2009, Córdoba - 2009

Número de citas:
  • Dialnet

VALUE CO-CREATION BETWEEN LIBRARIANS AND RESEARCHERS: AN EXAMPLE AROUND THE EXPERIENCE VALUE CONCEPT IN THE ARTS

  • Amelia López-Martínez
  • Martina González-Gallarza
  • Manuel Cuadrado-García
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Candela Gimeno-Estornell
  • María Portelli-Giner

07/2023

10.21125/edulearn.2023.1787

  • ORCID

THE USE OF VIDEO PODCASTING TO COMPLEMENT LECTURES: ANALYZING ITS EFFECT ON STUDENTS' ASSIMILATION CAPACITY

  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Jimenez-Castillo, David
  • Marin-Carrillo, Gema M.
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC

7TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2013) - 2013

STUDENTS’ PERCEIVED VALUE, SATISFACTION AND LOYALTY DURING THE COVID-19 EXPERIENCE: THE MODERATING EFFECTS OF PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND MENTAL WORKLOAD

  • Hicham Samma
  • Martina Gallarza
  • Raquel Sánchez-Fernández

11/2020

10.21125/iceri.2020.1013

  • ORCID

STUDENTS AS TEACHERS: EXPLORING MASTER'S STUDENTS CAPABILITIES ON INDUCTIVE KNOWLEDGE ON CONSUMER BEHAVIOUR

  • Gallarza, Martina G.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC

11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018) - 2018

10.21125/iceri.2018.1634

MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION

  • Jimenez-Castillo, David
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Angeles Iniesta-Bonillo, Ma
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
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9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17) - 03/2017

10.21125/edulearn.2017.0799

LIFELONG LEARNING: CONCEPTUALIZATION AND MEASUREMENT IN THE SPANISH CONTEXT

  • Schlesinger, M.
  • Cervera, A.
  • Iniesta, M.
  • Sanchez, R.
  • Chova, LG
  • Belenguer, DM
  • Torres, IC
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4TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED 2010) - 2010

LEARNING TO PERFORM BIBLIOMETRICS: LIBRARIANS TRAINING RESEARCHERS THROUGH RAPID REVIEWS

  • Amelia López-Martínez
  • Martina González-Gallarza
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Manuel Cuadrado-García
  • María Portelli-Giner
  • Candela Gimeno-Estornell

07/2023

10.21125/edulearn.2023.1785

  • ORCID

IMAGE, SATISFACTION AND IDENTIFICATION AS ANTECEDENTS OF GRADUATE LOYALTY

  • Cervera Taulet, Amparo
  • Schlesinger Diaz, Ma. Walesska
  • Angeles Iniesta, M.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Matei, L
  • Dinu, T

REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010

Número de citas: 3 (Web of Science)

ICT USAGE IN HIGHER EDUCATION: PROPOSITION OF A RELATIONAL MODEL

  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Cervera-Taulet, Amparo
  • Schlesinger-Diaz, Walesska
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
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INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2012

HOW STUDENTS’ PERCEIVE VALUE OF THE HIGHER EDUCATION EXPERIENCE DURING THE CORONAVIRUS 19 CRISIS?

  • Martina Gallarza
  • Ana Isabel Rodrigues
  • Raquel Sanchez-Fernandez

07/2020

10.21125/edulearn.2020.2022

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