Segovia López, Cristina Author
La distribución comercial minorista en la Europa de 15+10
- Manuel Sánchez Pérez
- María Luisa Giménez Torres
- David Jiménez Castillo
- Cristina Segovia López
Distribución y Consumo - 2004
- Dialnet
- ORCID
- OAI-PMH
La construcción de relaciones de valor en los canales de comercialización
- Manuel Sánchez Pérez
- Cristina Segovia López
Mediterráneo económico - 2007
- Dialnet
Dimensiones de la imagen de la Prensa y su relación con los hábitos de lectura
- Cristina Segovia López
- David Jiménez Castillo
Investigación y marketing - 2007
- Dialnet
Acciones de innovación en la gestión de las empresas hortofrutícolas
- Manuel Sánchez Pérez
- Cristina Segovia López
Distribución y Consumo - 2007
- Dialnet
- ORCID
- OAI-PMH
Las actividades de acabado del producto y auxiliares de la producción en la cadena de valor hortofrutícola
- Manuel Sánchez Pérez
- Cristina Segovia López
Distribución y Consumo - 2008
Towards and appropiate comprehension of innovation sources in agrifood cooperatives
- Cristina Segovia López
- Manuel Sánchez
ECONOMIA AGRARIA Y RECURSOS NATURALES - 2010
- Dialnet
- ORCID
Exploitation- and exploration-based innovations: The role of knowledge in inter-firm relationships with distributors
- Hernández-Espallardo M.
- Sánchez-Pérez M.
- Segovia-López C.
TECHNOVATION - 1/5/2011
10.1016/j.technovation.2011.01.007
- JCR Quartile: Q1 (2011)
- SJR Quartile: Q1
- JCR Impact Factor: 3.287 (2011)
- Category normalized Impact: 3.349 (2011)
- CiteScore: 10.4 (2020)
- SJR: 1.739 (2011
- SNIP: 2.092 (2011
- JCR 5-year Impact Factor: 2.76
- JCR Categories: MANAGEMENT
- SJR Categories: Engineering (miscellaneous) (Q1); Management of Technology and Innovation (Q1)
- Scopus
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
Multichannel Retailing and Consumer Behaviour: Strategy Design and Implementation
- Sanchez-Perez, Manuel
- Estrella-Ramon, Antonia
- Segovia-Lopez, Cristina
- Marin-Carrillo, Maria B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED BEHAVIORAL ECONOMICS - 1/10/2014
10.4018/ijabe.2014100102 View source
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
Soil Nutrients Losses by Wind Erosion in a Citrus Crop at Southeast Spain
- Segovia C.
- Gómez J.
- Gallardo P.
- Lozano F.
- Asensio C.
EURASIAN SOIL SCIENCE - 1/6/2017
- JCR Quartile: Q4 (2017)
- SJR Quartile: Q2
- JCR Impact Factor: 0.667 (2023)
- Category normalized Impact: 0.501 (2017)
- CiteScore: 2.2 (2020)
- SJR: 0.398 (2017
- SNIP: 0.929 (2017
- JCR 5-year Impact Factor: 0.744
- JCR Categories: SOIL SCIENCE
- SJR Categories: Earth-Surface Processes (Q2); Soil Science (Q3)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
How does marketers' and users' content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?
- Estrella-Ramón A.
- García-de-Frutos N.
- Ortega-Egea J.
- Segovia-López C.
ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS - 1/7/2019
- JCR Quartile: Q1 (2019)
- SJR Quartile: Q1
- JCR Impact Factor: 3.824 (2023)
- Category normalized Impact: 0.689 (2019)
- CiteScore: 7.4 (2020)
- SJR: 1.243 (2019
- SNIP: 1.812 (2019
- JCR 5-year Impact Factor: 4.3
- JCR Categories: COMPUTER SCIENCE, INFORMATION SYSTEMS
- SJR Categories: Computer Networks and Communications (Q1); Computer Science Applications (Q1); Management of Technology and Innovation (Q1); Marketing (Q1)
- Scopus
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
Análisis del desempeño de la innovación en las organizaciones cooperativas.
- Manuel Sánchez Pérez
- Cristina Segovia López
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008 - 2008
- Dialnet
Learning capacity from distributors and performance: The mediating role of marketing strategies.
- Miguel Hernández Espallardo
- Gema María Marín Carrillo
- Manuel Sánchez Pérez
- Cristina Segovia López
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009. - 2009
- Dialnet
Towards an appropriate comprehension of innovation sources in agrifood cooperatives
- Cristina Segovia López
- Manuel Sánchez Pérez
Economía Agroalimentaria, medio ambiente y medio rural: nuevos enfoques, nuevos desafíos - 2010
- Dialnet
Development of a theoretical framework for innovation decisions in agrifood cooperatives: A stakeholder approach
- Cristina Segovia López
- Manuel Sánchez Pérez
Economía Agroalimentaria, medio ambiente y medio rural: nuevos enfoques, nuevos desafíos - 2010
- Dialnet
Aprendizaje interorganizativo, equilibrio estrategico e innovacion en la empresa agroalimentaria
- Cristina Segovia López
- Manuel Sánchez Pérez
2011
- Dialnet
Estrategias de Distribución y Comportamiento de Compra Multicanal: Tendencias y Oportunidades para que Fabricante y Distribuidor Rentabilicen sus Decisiones de Marketing
- Manuel Sánchez Pérez
- Cristina Segovia López
- María Belén Marín Carrillo
- Antonia Estrella Ramón
Estrategias de Distribución y Comportamiento de Compra Multicanal: Tendencias y Oportunidades para que Fabricante y Distribuidor Rentabilicen sus Decisiones de Marketing - 2013
- Dialnet
- ORCID
Comunicación integrada de marketing
- Antonia Estrella Ramón
- Cristina Segovia López
2016
- Dialnet
Análisis de los efectos del contenido generado en Facebook en el valor de marca
- Antonia Estrella Ramón
- Nieves García de Frutos
- Cristina Segovia López
- José Manuel Ortega Egea
I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019
- Dialnet
Use of Online Shop Chatbots: How Trust in Seller Moderates Brand Preference and Purchase Intention
- María Illescas-Manzano
- Sergio Martínez-Puertas
- Paulo Ribeiro Cardoso
- Cristina Segovia-López
2025
- ORCID
THE USE OF BUSINESS SIMULATION GAMES IN HIGHER EDUCATION: LEARNING EXPERIENCE AND PERFORMANCE
- Cristina Segovia-López
- Gema Marín-Carrillo
- Manuel Sánchez-Pérez
- Elvira Sáez-González
- Mª Ángeles Iniesta-Bonillo
- Mª Belén Marín-Carrillo
International Conference of Education, Research and Innovation - 11/2019
- ORCID
A brief review of bibliometric analysis use in marketing studies
- Eduardo Terán-Yépez
- Manuel Sánchez-Pérez
- Cristina Segovia-López
- María Belén Marín-Carrillo
I International Conference on Advanced Marketing Practice (ICoAMP) - 18/04/2024
- ORCID
This author has no patents.
h index
Scopus: 3
Web of Science: 3
i10 index
Scopus: 1
Web of Science: 3
Author profiles
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
-
Google Scholar Id
Other identifiers
-
URI Datos BNE
-
VIAF
Research projects at UAL
-
Acronym PID2020-119994RB-I00Since: September 1, 2021Until: August 31, 2024Funded by: MECFunding / grant amount: 15,830.00 EURRole: Investigador
-
Acronym P18-RT-4663Since: January 1, 2020Until: December 31, 2022Funded by: JUNTAFunding / grant amount: 14,726.00 EURRole: Investigador
-
Acronym AGL2010-22335-C03-01Since: January 1, 2011Until: December 31, 2013Funded by: MECFunding / grant amount: 54,450.00 EURRole: Investigador
-
Acronym SEJ2007-67125Since: October 1, 2007Until: March 31, 2011Funded by: MECFunding / grant amount: 18,997.01 EURRole: Investigador
-
Acronym 23/2000Since: November 2, 2001Until: November 2, 2002Funded by: FIAPAFunding / grant amount: 16,047.02 EURRole: Investigador