The Mediation (Emotional Self-Control) and Moderation (Fun) of the Relationship Between Receiving and Perpetrating Hate Speech Among Boys and Girls in Almeria (Spain) |
|
Emergence and Development of a News Hate Cycle About Immigrants: The Case of Immigrants Transferred from the Canary Islands to the Spanish Mainland |
|
Emotional Intelligence Profiles and Cyber-Victimization in Secondary School Students: A Multilevel Analysis |
|
Intersectionality on the perception of health in two cross-national surveys (WVS and EVS) |
|
Relevant Factors in the Schooling of Children with Autism Spectrum Disorder in Early Childhood Education |
|
Gender Effects of Social Network Use Among Secondary School Adolescents in Spain: Extremist and Pro-Violence Attitudes |
|
Hate-Speech Countering by Immigrant and Pro-Immigrant Associations in Almeria (Spain) |
|
Adaptación y validación de las Escalas de Extremismo y Pro-violencia y actos ilegales para adolescentes en España |
|
Prevalence of Autism Spectrum Disorder in Children in Andalusia (Spain) |
|
Prevalencia y preferencias vocacionales del alumnado con trastorno del aprendizaje de la lectura (dislexia del desarrollo) en Andalucía (España) |
|
Riesgo del trastorno del espectro autista en los municipios de Andalucía |
|
Specific language impairment in Andalusia, Spain: Prevalence by subtype and gender |
|
(Risk of autism spectrum disorder in the municipalities of Andalusia) |
|
Evolución del trastorno del espectro autista en Almería: prevalencia e incidencia por sexos, comorbilidad y distribución municipal |
|
Compulsory Education Teachers' Perceptions of Resources, Extracurricular Activities and Inclusive Pedagogical Training in Spain |
|
Aproximación al estudio de los problemas de convivencia escolar en Educación Secundaria Obligatoria a través del análisis de contenido y de redes |
|
Necesidades específicas de apoyo educativo: tasas de prevalencia y análisis prospectivo |
|
Evaluación de la escritura a gran escala: análisis de la prueba de escritura del Tercer Estudio Regional Comparativo y Explicativo (TERCE) |
|
Specific educational support needs: prevalence rates and prospective analysis |
|
Trastornos del Espectro Autista: Tipología, prevalencia y escolarización en la provincia de Almería (España) |
|
Autism Spectrum Disorders: Typology, prevalence and schooling in the province of Almeria (Spain) |
|
Intervention in a case of phonological difficulties |
|
La atención logopédica a las necesidades educativas especiales desde el enfoque fonológico* |
|
La atención a las necesidades educativas especiales en el uso del lenguaje oral desde el enfoque fonológico: evaluación e intervención educativa |
|