Relaciones entre estrategias cognitivas, estrategias motivacionales y estrés académico en universitarios opositores |
|
RELACIÓN ENTRE LA AUTORREGULACIÓN PERSONAL Y LA CONFIANZA ACADÉMICA (PRESAGIO) CON EL ENGAGEMENT-BOURNOUT DE LOS ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS (PRODUCTO) |
|
EL PAPEL DE LA ENSEÑANZA REGULADORA EN LA INDUCCIÓN DE LAS EMOCIONES DE ENGAGEMENT-BOURNOT DEL ALUMNADO UNIVERSITARIO. |
|
LAS EMOCIONES POSITIVAS VS. NEGATIVAS, COMO OBJETO DE ESTUDIO, EN LOS PROCESOS DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE UNIVERSITARIOS, BASADO EN LOS MODELOS 3P Y DIDEPRO |
|
PERSONAL SELF-REGULATION AS A VARIABLE STUDENT (PRESAGE) |
|
THE 3P AND DEDEPRO MODELS AS RESEARCH HEURISTIC |
|
AN EMPIRICAL MODEL OF PERSONAL SELF-REGULATION AND TEACHING REGULATORY, TO PREDICT THE PROCESS AND THE PRODUCT VARIABLES |
|
Autorregulación personal y enseñanza reguladora para predecir el rendimiento y la confianza académica: nueva evidencia para el modelo DIDEPRO |
|
Personal self-regulation and regulatory teaching to predict performance and academic confidence: New evidence for the DEDEPRO ModelTM |
|
Relationship between undergraduate student confidence, approach to learning and academic performance: the role of gender |
|
Contrasting academic behavioural confidence in Mexican and European Psychology students. |
|
Enseñanza reguladora, y aprendizaje autorregulado en universitarios: estudio de validez confirmatorio de las escalas EIPEA |
|
Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: Confirmatory validation study of the IATLP Scales |
|
Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E) |
|
Validation study of the scale for Assessment of the Teaching-Learning Process, Student Version (ATLP-S) | Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E) |
|
Academic Behavioural Confidence: A comparison of medical and psychology students. |
|
Effects of using online tools in improving regulation of the teaching-learning process: TLPA<sup>TM</sup> & pleyadetm |
|
Rogue Males: Sex Differences in Psychology Students. |
|
Researching our students for more effective university teaching |
|
Measuring confidence in academic study: a summary report. |
|