Elegir campos a generar del autor Narciso

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
Identifying the antecedents of opportunism in agri-food cooperatives: a comparative analysis between first- and second-tier cooperatives
Curbing members' opportunism in first‐tier and federated agricultural marketing cooperatives
Leadership style and gender: A study of spanish cooperatives
Importancia y problemática de las cooperativas agroalimentarias de segundo grado en España
Antecedentes del oportunismo en las cooperativas agroalimentarias
Financial behavior of cooperatives and investor-owned firms: An empirical analysis of the Spanish fruit and vegetable sector
Spatial determinants of productivity growth on agri-food Spanish firms: a comparison between cooperatives and investor-owned firms
Las cooperativas en la educación: satisfacción laboral del profesorado y diferencias de género
Las cooperativas agroalimentarias en España y Holanda
The significance of the interconnection of second-level cooperatives and their peer-associated cooperatives for productivity growth
The websites adoption in the Spanish agrifood firms
Spatial effects on the productive structure of Spanish agri-food cooperatives
El proceso de difusión de las tecnologías de la información y las comunicaciones en las cooperativas agroalimentarias: aplición al uso de sitios web
Farmers' satisfaction with fresh fruit and vegetable marketing spanish cooperatives: An explanation from agency theory
Transaction costs in agricultural marketing cooperatives: Effects on market performance
Farmers' satisfaction and intention to continue membership in agricultural marketing co-operatives: Neoclassical versus transaction cost considerations
Satisfacción de los socios con las cooperativas agrarias. Una explicación a partir de la Teoría de los Derechos de Propiedad
Transparency, corporate citizenship and participation as determinats to implement a code of conduct in social economy organizations
Relación circular entre ética, responsabilidad social y reputación de las Cooperativas
Effect of size on performance of Spanish agricultural cooperatives
Building co-operative knowledge through an unlearning context
La influencia del género sobre la responsabilidad social empresarial en las entidades de economía social
The non-market value of reclaimed wastewater for use in agriculture: A contingent valuation approach
Review. The evolution of research regarding the economics of irrigation water
Agency and property rights theories in agricultural cooperatives: evidence from Spain
Technical efficiency in the fresh fruit and vegetable sector: A comparison study of Italian and Spanish firms
The usefulness of accounting information in the measurement of technical efficiency in agricultural cooperatives
Outcome- and behaviour-control in distribution partnerships: The role of trust and dependence and their effects on performance
The effects of authoritative mechanisms of coordination on market orientation in asymmetrical channel partnerships
Co-ordination and performance of Spanish second-level agricultural co-operatives: The impact of relationship characteristics
Los compradores de productos hortofrutícolas: Identificación de grupos a partir de los beneficios buscados
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
El marketing de las cooperativas agrarias Narciso Arcas Lario
La floricultura de la Región de Murcia en el contexto nacional Narciso Arcas Lario, Miguel Romero González
Relevo generacional y cooperativas agroalimentarias
Diagnóstico económico-financiero de las cooperativas agroalimentarias en España, (2015-2017)
Sector agroalimentario
La apuesta por el talento en las cooperativas agroalimentarias: la formación como palanca para el crecimiento
Capítulo segundo. El cooperativismo de enseñanza en España
La realidad económica de las cooperativas de segundo grado en el sector agroalimentario
CASO ALIMER
The research of agricultutral markets
Introduction to agri-food marketing
Agri-food cooperation. Cooperatives, associations and clusters: Irrigation communities and public-private partnerships
Understanding Spanish agri-food cooperatives: empirical analysis from economic, financial and inter-organizational perspective.
Decisions about product
Diagnóstico económico y financiero de las cooperativas agroalimentarias en España (2011/2013)
Participación de la mujer en la Economía Social. Aplicación a la Región de Murcia
Gestión de comercio exterior
Conferencias Todos / Ninguno
¿Reducen las cooperativas agroalimentarias los comportamientos oportunistas que se sufren los productores agrarios?
Contribución directa e indirecta de las cooperativas agroalimentarias murcianas al desarrollo sostenible
Determinantes de la integración de los productores agrarios en las cooperativas agroalimentarias. El caso de la Región de Murcia
Contribución de las cooperativas agroalimentarias al desarrollo sostenible de las explotaciones de sus socios
El oportunismo en las cooperativas agroalimentarias: antecedentes y mecanismos de gobierno para combatirlo
El papel de las cooperativas en el oportunismo inter-organizacional que sufren los productores agrarios
La investigación sobre cooperativas agroalimentarias
El oportunismo de los socios en las cooperativas agroalimentarias deprimer y segundo grado: un análisis comparado de sus antecedentes
Análisis de las necesidades de formación de las cooperativas agroalimentarias
Las cooperativas agroalimentarias de segundo grado. Importancia como operadores del mercado en origen y problemática del oportunismo de sus cooperativas asociadas
El oportunismo en las cooperativas agroalimentarias
Análisis estratégico de la Comarca del Campo de Cartagena. Sector Agroalimentario
Las herramientas Web 2.0 en las empresas agroalimentarias
Participación de la mujer en el consejo rector y en el órgano de intervención de las cooperativas agroalimentarias
¿Cómo evitar el oportunismo en las cooperativas agroalimentarias de comercialización? Comparación entre las de primer y segundo grado
Diffusion of Social Media in Cooperatives.
Difusión de medios sociales en la economía social española
First-order marketing cooperatives” intention of remaining in second-order marketing cooperatives: The effect of governance mechanisms, performance and satisfaction
Funcionamiento del cooperativismo agroalimentario en la Unión Europea. El caso de España
La difusión de medios sociales en las cooperativas agroalimentarias de España
La satisfacción laboral del profesorado de las cooperativas de educación. Un estudio de género
The role of second order cooperatives in the financial behaviour of agri-food cooperatives
The Impact of Socio-Economic Setting on the Financial Behaviour in Cooperative Companies
Comparison of the financial behaviour of agri-food cooperatives with non-cooperatives from a static and dynamic perspective: An empirical application to Spanish companies
The environmental value of reclaimed water for agriculture purposes
Break-even point assessment of new artichoke cultivars with sexual reproduction
Consumer attitudes towards ecological fruit and vegetables in Spain. A segmentation approach
Informes y otros Todos / Ninguno
RETOS Y OPORTUNIDADES EN LA INTEGRACIÓN DE SOCIEDADES COOPERATIVAS
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H