Elegir campos a generar del autor Cristina

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
Construction of Questionnaire-Scale USOTIC “Social Networks in Primary and Secondary School Students: Use and Digital Coexistence”
The social stereotype of Italian adolescents during sports practice
Students with Severe Mental Disorder: Analysis of educational care received in the Madrid Regional Authority
Working Methodology with Public Universities in Peru during the Pandemic-Continuity of Virtual/Online Teaching and Learning
Social and Educational Coexistence in Adolescents’ Perception in Current Social Problems through Networks
The repercussion of severe mental disorder at school: early school dropout (Las repercusiones del trastorno mental grave en la escuela: abandono escolar temprano)
The tablet. Dynamic strategy to favor significant university learning
Coping Strategies in the Family and School Ecosystem
Modelo inclusivo por medio de las TIC en atención a estudiantes indígenas de educación superior
Percepción de actitudes nocivas en el uso de las redes sociales en los jóvenes adolescentes
Identification Studio of the Styles of the Use of the Virtual of the Seniors: initial perspectives
Teacher Training in Intercultural Education: Teacher Perceptions
La interacción y convivencia digital de los estudiantes en las redes sociales.
estilo de uso del espacio virtual de internet con estudiantes de Educación Secundaria
Las medidas disciplinarias como predictor de comportamientos violentos en el centro escolar
Impact of Severe Mental Disorder in the educational field of adolescents
Students with severe mental disorder: Analysis of educational care received in the Madrid Regional Authority,Alumnado con Trastorno Mental Grave: Análisis de la atención educativa recibida en la Comunidad de Madrid
Analysis of primary language competition through ICT,Análisis de la competencia lingüística en primaria a través de las tic
Nuevos modelos tecnopedagógicos. Competencia digital de los alumnos universitarios
The community dimension as a factor to prevent school dropout
Sevillano García M. L. y Vázquez-Cano E. (2015) Modelos de investigación en contextos ubicuos y móviles en Educación Superior
LA PRÁCTICA DEPORTIVA EN PERSONAS CON DISCAPACIDAD: MOTIVACIÓN PERSONAL, INCLUSIÓN Y SALUD
Perspectiva docente sobre prácticas innovadoras inclusivas. La tutoría entr iguales en el aula con alumnos con discapacidad y/o enfermedad.
New techno-pedagogical models: Digital competence in university students,Nuevos modelos tecnopedagógicos. Competencia digital de los alumnos universitarios
Digital teacher competence
Manifestaciones del bullying en la Preparatoria Agrícola. Universidad Autónoma de Chapingo, México
New Techno-Pedagogical Models: Digital Competence in University Students
Virtual learning scenarios, collaboration and Exchange: coeducational learning as a pedagogical strategy
EVALUACIÓN DE LAS COMPETENCIAS DE LOS ESTUDIANTES: MODELOS Y TÉCNICAS PARA LA VALORACIÓN
Evaluation of student competences: Assessment techniques and models,Evaluación de las competencias de los estudiantes: Modelos y técnicas para la valoración
Evaluación de las competencias genéricas y profesionales de los estudiantes
The reflection on the educational practice from the collaborative inquiry
Early child Intervention, fostering resliences and formative competence in vulnerability context
Assessment of student's generic and professional competences
La Innovación en el aula: referente para el diseño y desarrollo curricular.
The Innovation in the classroom: respect for the design and curriculum development.
Didactic communication in virtual tutoring
Methodology for competency-based education in a student with Moebius syndrome,Metodología para trabajar competencias con un estudiante con síndrome de Moebius
FORMACIÓN DE LAS COMPETENCIAS DE LOS DISCENTES MEDIANTE UN DISEÑO INTEGRADO DE MEDIOS
FORMATION OF COMPETITIONS FROM STUDENTS THROUGH AN INTEGRATED MEANS DESIGN
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
21st-century skills
Models of research in ubiquitous and mobile contexts in Higher Education
Aplicación de estrategias didácticas en contextos desfavorecidos
Conferencias Todos / Ninguno
The practical application of a technological tool, "reslience tools" for children in context of risk and vulnerability
Teacher training in the European Higher Education Area: A look at the American model
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H