Construction of Questionnaire-Scale USOTIC “Social Networks in Primary and Secondary School Students: Use and Digital Coexistence” |
|
The social stereotype of Italian adolescents during sports practice |
|
Students with Severe Mental Disorder: Analysis of educational care received in the Madrid Regional Authority |
|
Working Methodology with Public Universities in Peru during the Pandemic-Continuity of Virtual/Online Teaching and Learning |
|
Social and Educational Coexistence in Adolescents’ Perception in Current Social Problems through Networks |
|
The repercussion of severe mental disorder at school: early school dropout (Las repercusiones del trastorno mental grave en la escuela: abandono escolar temprano) |
|
The tablet. Dynamic strategy to favor significant university learning |
|
Coping Strategies in the Family and School Ecosystem |
|
Modelo inclusivo por medio de las TIC en atención a estudiantes indígenas de educación superior |
|
Percepción de actitudes nocivas en el uso de las redes sociales en los jóvenes adolescentes |
|
Identification Studio of the Styles of the Use of the Virtual of the Seniors: initial perspectives |
|
Teacher Training in Intercultural Education: Teacher Perceptions |
|
La interacción y convivencia digital de los estudiantes en las redes sociales. |
|
estilo de uso del espacio virtual de internet con estudiantes de Educación Secundaria |
|
Las medidas disciplinarias como predictor de comportamientos violentos en el centro escolar |
|
Impact of Severe Mental Disorder in the educational field of adolescents |
|
Students with severe mental disorder: Analysis of educational care received in the Madrid Regional Authority,Alumnado con Trastorno Mental Grave: Análisis de la atención educativa recibida en la Comunidad de Madrid |
|
Analysis of primary language competition through ICT,Análisis de la competencia lingüística en primaria a través de las tic |
|
Nuevos modelos tecnopedagógicos. Competencia digital de los alumnos universitarios |
|
The community dimension as a factor to prevent school dropout |
|
Sevillano García M. L. y Vázquez-Cano E. (2015) Modelos de investigación en contextos ubicuos y móviles en Educación Superior |
|
LA PRÁCTICA DEPORTIVA EN PERSONAS CON DISCAPACIDAD: MOTIVACIÓN PERSONAL, INCLUSIÓN Y SALUD |
|
Perspectiva docente sobre prácticas innovadoras inclusivas. La tutoría entr iguales en el aula con alumnos con discapacidad y/o enfermedad. |
|
New techno-pedagogical models: Digital competence in university students,Nuevos modelos tecnopedagógicos. Competencia digital de los alumnos universitarios |
|
Digital teacher competence |
|
Manifestaciones del bullying en la Preparatoria Agrícola. Universidad Autónoma de Chapingo, México |
|
New Techno-Pedagogical Models: Digital Competence in University Students |
|
Virtual learning scenarios, collaboration and Exchange: coeducational learning as a pedagogical strategy |
|
EVALUACIÓN DE LAS COMPETENCIAS DE LOS ESTUDIANTES: MODELOS Y TÉCNICAS PARA LA VALORACIÓN |
|
Evaluation of student competences: Assessment techniques and models,Evaluación de las competencias de los estudiantes: Modelos y técnicas para la valoración |
|
Evaluación de las competencias genéricas y profesionales de los estudiantes |
|
The reflection on the educational practice from the collaborative inquiry |
|
Early child Intervention, fostering resliences and formative competence in vulnerability context |
|
Assessment of student's generic and professional competences |
|
La Innovación en el aula: referente para el diseño y desarrollo curricular. |
|
The Innovation in the classroom: respect for the design and curriculum development. |
|
Didactic communication in virtual tutoring |
|
Methodology for competency-based education in a student with Moebius syndrome,Metodología para trabajar competencias con un estudiante con síndrome de Moebius |
|
FORMACIÓN DE LAS COMPETENCIAS DE LOS DISCENTES MEDIANTE UN DISEÑO INTEGRADO DE MEDIOS |
|
FORMATION OF COMPETITIONS FROM STUDENTS THROUGH AN INTEGRATED MEANS DESIGN |
|