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Guest Editorial. Service-mix: new channels and consumption patterns in services
Preface
Preface
The effect of retail assortment size on perceptions, choice, and sales: Review and research directions
Golf and Health, More than 18 Holes—A Bibliometric Analysis
I read, therefore I buy? Analyzing the impact of flyer distribution and readership on purchase behaviour
Editorial: Some insights in retailing: Gluten-free products, veg private labels, stock-outs and in-store merchandisers
What factors moderate the effect of assortment reduction on store switching? Insights and implications for grocery brands
INFLUENCE OF THE ECONOMIC CRISIS ON THE IDENTIFICATION OF COUNTRY PROFILES WITHIN THE EUROPEAN TOMATO MARKET
Industrial marketing management: Bibliometric overview since its foundation
Destination branding: Opportunities and new challenges
Rural tourism and development: Evolution in Scientific Literature and Trends
Store flyer design and the intentions to visit the store and buy: The moderating role of perceived variety and perceived store image
How store flyers design affect perceived variety of retailers’ assortment
Online versus Offline Promotional Communication
Sustainability and retail: Analysis of global research
Worldwide research on circular economy and environment: A bibliometric analysis
An extension of the technology acceptance model for online learning environments
Betting exclusively by private labels: could it have negative consequences for retailers?
Betting exclusively for private labels: Could it have negative consequences for retailers?,Apuesta exclusiva por las marcas privadas: ¿podría tener un impacto negativo para los minoristas?
The role of consumers’ attitudes in estimating consumer response to assortment composition: Evidence from Spain
The role of consumers' attitude towards economic climate in their reaction to ‘PL-only’ assortments: Evidence from the United States and Spain
Hedonic motivations in online consumption behaviour
¿Qué papel juega la marca de distribuidor en los surtidos de las cadenas de distribución alimentaria?
A design strategy for improving adaptive conjoint analysis
Special issue on the National Brand & Private Label Marketing Conference 2014
Understanding the impact of store flyers on purchase behaviour: An empirical analysis in the context of Spanish households
Mixed assortments vs. store brand-only assortments: the impact of assortment composition and consumer characteristics on store loyalty
Innovation in eco-packaging in private labels (vol 17, pg 524, 2015)
Increasing a brand’s competitive clout: the role of market share, consumer preference, and price sensitivity
Innovation in eco-packaging in private labels
Drivers of Sustainability Strategies in Spain’s Wine Tourism Industry
Assortment size and category sales: Is there a direct relationship? | Tamaño del surtido y ventas de la categoría:¿existe una relación directa?
La netnografía como herramienta de investigación en contextos on-line: una aplicación al análisis de la imagen de los servicios públicos de transporte
Tamaño del surtido y ventas de la categoría: ¿existe una relación directa?
Propuesta metodológica mediante diseños Box-Behnken para mejorar el rendimiento del análisis conjunto en estudios experimentales de mercdo
Netnography as a research tool into online contexts: An application of image analysis in the field of public transport | La netnografía como herramienta de investigación en contextos on-line: Una aplicación al análisis de la imagen de los servicios públicos de transporte
Using standard CETSCALE and other adapted versions of the scale for measuring consumers' ethnocentric tendencies: An analysis of dimensionality
Dynamic marketing capabilities: Toward an integrative framework
Profiling the flyer-prone consumer
Utilitarian motivations in online consumption: Dimensional structure and scales
Designing a hotel website: An empirical analysis for a classic destination using a conjoint experiment
Assortment size and category sales: is there a direct relationship?
Publicidad conjunta marca-causa: El papel de la implicación del individuo hacia la publicidad en la comprensión y evaluación del mensaje
¿Cómo ha influido la crisis económica en el tamaño del surtido de los hipermercados y supermercados?
Using response surface methodology to optimise factors in conjoint experiments
The recreational use value in spanish protected natural landscapes: Proposal for a nature park "serranía de cuenca"
Structural equation modelling in marketing and business research: Critical issues and practical recommendations
How is the flyer-prone consumer's profile? | ¿Cuál es el perfil del consumidor más propenso al uso de los folletos publicitarios?
Las indicaciones de origen protegidas como elemento de diferenciación de los productos agroalimentarios: el caso del jamón en España
Personal attitudes in environmental protection
Differences in Perceived Image of Fruit and Vegetables from a Specific Origin: The Moderating Role of Familiarity
Synergies between product attributes and familiarity with product origin. effects on perceived image | Sinergias entre los atributos del producto y la familiaridad con su origen. Efectos sobre la imagen percibida
Estimating consumer preferences for extrinsic and intrinsic attributes of vegetables. A study of German consumers
La Asistencia Sanitaria al Paciente Turista en España: Una Aproximación Descriptiva
Environmental behavior and water saving in spanish housing
Dynamics of Customer Response to Promotional and Relational Direct Mailings from an Apparel Retailer: The Moderating Role of Relationship Strength
Factors influencing water saving behaviour for Spanish households
How companies integrate environmental issues into their marketing strategies
A cultural constructivist analysis of the internet's role in the international approximation of markets
Poder competitivo, preferencias del consumidor y posición competitiva
La importancia del "país de origen" en la fase de evaluación del consumidor de productos hortícolas
Impacto promocional vs. relacional del mailing personalizado en el comportamiento de compra: el papel moderador de las características del consumidor
El comportamiento de cambio de canal del telespectador en prime time. Análisis a través de un panel de audimetría
Características de los folletos publicitarios como herramienta promocional: hipermercados vs. tiendas de descuento
Characteristics of store flyers as a promotional tool: Hypermarkets vs. discount stores | Características de los folletos publicitarios como herramienta promocional: Hipermercados vs. tiendas de descuento
¿Son efectivas las herramientas promocionales en los productos de consumo frecuente?: un análisis de marcas nacionales versus marca de distribuidor
Psychological elements explaining the consumer's adoption and use of a website recommendation system: A theoretical framework proposal
Comparing alternative methods for conjoint analysis: A case of tomatoes in the German market
Competitive power, consumer preferences and competitive position | Poder competitivo, preferencias del consumidor y posición competitiva
CHARACTERISTICS OF STORE FLYERS AS A PROMOTIONAL TOOL: HYPERMARKETS VS. DISCOUNT STORES
La Diferenciación del Producto en el Proceso de Evaluación del Consumidor: Una Aplicación a los Productos Hortícolas
El marketing cooperativo como herramienta para diferenciar: los destinos turísticos de negocios
Estructura y composición de los folletos publicitarios: un análisis en el formato hipermercado
Characterising the deal-proneness of consumers by analysis of price sensitivity and brand loyalty: An analysis in the retail environment
Current status and future proposals for marketing, research in spain | Situación actual y planteamientos futuros para la investigación de marketing en españa
Factors influencing olive oil brand choice in Spain: An empirical analysis using scanner data
Caracterización de los individuos propensos al cambio de canal de televisión
El turismo en Castilla-La mancha: un análisis de cointegración
Marketing directo: delimitación conceptual e influencia en el comportamiento de compra del consumidor
Characterising zapping-prone individuals | Caracterización de los individuos propensos al cambio de canal de televisión
Direct marketing: Theoretical delimitation and impact on consumer buying behavior | Marketing directo: delimitation conceptual e influencia en el comportamiento de compra del consumidor
La heterogeneidad del consumidor en los modelos de elección: evidencias empíricas utilizando modelos logit
Consideración de la heterogeneidad en el comportamiento de elección del consumidor a través de modelos logit: enfoque paramétrico vs. semiparamétrico
Eficacia de los folletos publicitarios en el comercio detallista
Caracterizando a los consumidores en los mercados de consumo de alta frecuencia
Análisis de la estructura competitiva entre marcas nacionales y marcas privadas: un análisis empírico con datos de escáner
Una aproximación a la evolución del sector turístico mediante indicadores sintéticos en Castilla-La Mancha.
Characterising fmcg consumers
Service quality in public services as a segmentation variable
Effects of service quality dimensions on behavioural purchase intentions: A study in public-sector transport
Asimetría competitiva y competencia entre marcas: análisis a través de modelos logit
Asimetría competitiva y competencia entre marcas: análisis a través de modelos logit
Sobre la eficacia de la promoción de productos de gran consumo: Folletos versus descuentos en precios
La capacidad predictiva en los métodos Box-Jenkins y Holt-Winters: Una aplicación al sector turístico
Enfoques de identificación de la heterogeneidad en los modelos de elección del consumidor: Comparación utilizando datos de escáner
¿Conducen los procesos de integración a una mayor convergencia?: análisis del gasto por habitante en los países de la UE, 1990-2000
El análisis de citas y el carácter interdisciplinar en marketing: Los congresos de EMAC
Defensa de los derechos del consumidor en España
Las ferias comerciales en la estrategia del marketing
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
Sports Tourism in the New Normal
How does the store flyer design and content features influence consumer behavior?
Assortment and Retailing: A Trendy Couple
Estudio de la motivaciones finales de compra del consumidor: una perspectiva evolutiva
Retail promotional communication: The comparative effectiveness of print versus online
Store Loyalty in PL-Only Assortment: A Comparative Analysis Between Spain and the U.S.
Assortment size and PL penetration in grocery retailers' portfolios during economic crisis: Empirical evidence from Spain
Understanding PL Purchase Intention in the Context of ‘PL-Only’ Assortments: An Experimental Approach
El Arte en la publicidad: Análisis experimental del uso de obras de arte en los anuncios
La composición del surtido como variable relevante en el comportamiento de compra del consumidor: un análisis en el contexto de la distribución con base alimentaria.
¿Cómo influye la customización en la intención de compra? Un análisis empírico en adolescentes
La reputación online del minorista: concepto y proceso de gestión
Consumer Preferences for Olive-Oil Attributes: A Review of the Empirical Literature Using a Conjoint Approach
La dispersión de precios en canales de distribución online: revisión de la literatura
A proposal for improving the performance of adaptive conjoint analysis
El corredor mediterráneo un eje ferroviario para la renovada política europea sobre redes de transporte
La dirección de marketing
The influence of customer familiarity and personal innovativeness toward information technologies on the sense of virtual community and participation
The role of culture and food habits in olive oil purchase behaviour: Evidences from Spain
Olive-oil purchase behaviour: Culture and food habits
Casos prácticos de introducción al marketing Juan Carlos Gázquez Abad, José Felipe Jiménez Guerrero
¿La capacidad competitiva de una marca depende de la sensibilidad al precio de sus consumidores?: El papel moderador de las preferencias intrínsecas y la cuota de mercado
Un estudio cross-nacional sobre la familiaridad de los productos hortofrutículas con origen específico
Casos prácticos de introducción al marketing
La universidad de Castilla La Mancha en el turismo de congresos de Cuenca
An integrative framework on the psychological variables explaining the consumers' use of e-commerce-based recommendation systems
Motivaciones medioambientales del turista en una ciudad patrimonio de la humanidad
Distribución comercial
The use of structural equation modelling (sem) in marketing research: A critical analysis.
¿Cómo son los consumidores más propensos a utilizar los folletos publicitarios? caracterización a partir de variables económicas y variables relacionadas con el proceso de compra
Revisión del concepto de marketing directo: Análisis de las diferentes perspectivas teóricas
Casos prácticos de introducción al marketing
Tipología básica de canales de distribución: organizacionales y de consumo
Situación y evolución de la distribución comercial en la economía
How store flyers affect consumer choice behaviour: National brands vs. store brands
Comportamiento de zapping: análisis en diferentes momentos de la semana.
La diferenciación del producto en el proceso de evaluación del consumidor: una aplicación a los productos hortícolas.
Caracterizando a los individuos más propensos al "zapping": análisis utilizando datos de panel de audiometría
Diferencias de percepción en la imagen de productos hortofrutícolas con origen: el papel moderador de la familiaridad
¿Son los consumidores 100% leales los más rentables para la empresa? Aplicación del modelo Dirichlet en dos contextos culturales diferentes
La importancia del "país de origen" en el proceso de evaluación del consumidor de productos hortícolas
Análisis de cointegración para el mercado turístico: una propuesta de modelización de demanda
Perfil de audiencia de un programa de televisión: análisis a través de modelos regresión Tobit
Los folletos publicitarios: ¿cuándo son más eficaces?
Impacto promocional vs. relacional del "mailing" directo en el comportamiento de compra del consumidor: una aplicación en el contexto de establecimientos de prendas de vestir
La identidad e imagen de marca: fuentes de creación
La importancia del comportamiento postcompra en las decisiones del consumidor: comportamiento de reclamación
Áreas comerciales, capacidad de compra y riqueza en la provincia de Almería
Áreas comerciales, capacidad de compra y riqueza en la provincia de Almería Juan Carlos Gázquez Abad, Manuel Sánchez Pérez
Conferencias Todos / Ninguno
Online Booking Versus Personalised Service in the Context of a Sports Retailer: A Qualitative Approach to Golf Courses
Do Store Flyers Work? Implications for NBs and PLs from a Subgroup Analysis with Experimental Data
Memory for Private Label Versus National Brand in Feature Advertising
The Relationship Between Assortment Size and Category Sales: A Panel Data Analysis on National Brands and Private Labels
THE INTERNET AS A CONTEXT FOR THE GENERATION AND DISSEMINATION OF THE FUTURE'S TRANSNATIONAL/GLOBAL CULTURE: A CULTURAL CONSTRUCTIVIST-BASED ANALYSIS
How Assortment Composition Affects Consumers' Intentions to Buy PL
Estimation of Product Category Sales' Responsiveness to Assortment Size
A theoretical approximation to the psychological aspects related to the consumer's adoption and use of a website recommendation system
Informes y otros Todos / Ninguno
Students’ Flow Experiences in Virtual Learning Environments: A Consumer Behaviour Perspective
Evaluation of the Cognitive Effectiveness on Social Media Advertising Formats
How Delisting All National Brands in a Given Assortment Impacts on Consumers’ Store Switching Intentions
The Role of Previous Experience and Marketing Policy on Consumer Behaviour Towards Different Private Label Categories
Métricas del autor Todos / Ninguno
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