Economic evaluations in cataract surgery: a narrative review |
|
Exploring best practices for online engagement via Facebook with local destination management organisations (DMOs) in Europe: A longitudinal analysis |
|
The Syrian refugee crisis: how local governments and NGOs manage their image via social media |
|
Building online citizen engagement for enhancing emergency management in local European government: The case of the November 2015 Paris attacks |
|
Unpackaging stakeholders’ motivation for participating in the social media of the higher education sector: A comparison of the European and US experience |
|
Improving citizens’ online engagement via community managers: an explanatory study |
|
Using social media to enhance citizen engagement with local government: Twitter or Facebook? |
|
Exploring determining factors of web transparency in the world’s top universities |
|
Análisis de las memorias de sostenibilidad de la banca internacional |
|
Análisis de la motivación en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Aplicación de diferentes metodologías en el aula de economía. |
|
Facebook as a dialogic strategic tool for european local governments*1 |
|
The role of the board of directors in corporate ethics in Latin American countries |
|
El rol del consejo de Administración en la ética empresarial en países de Latinoamérica |
|
Las empresas latinoamericanas del sector del petróleo y gas ante la información sobre sostenibilidad. Latin American oil and gas corporations and the sustainability information. |
|
The impact of venture capital on investee companies: evidence from Spain |
|
Using Twitter for Dialogic Communication: Local Government Strategies in the European Union |
|
A vision of social media in the Spanish smartest cities |
|
Efficiency of venture capital firms: Evidence from Spain |
|
Hacia una información corporativa integrada: evidencias en la industria de productos del cuidado de la salud |
|
Determinantes de la información sostenible divulgada por las empresas de electricidad: un estudio internacional |
|
Transparencia de las sociedades de garantía recíproca a través de su web corporativa: Análisis empírico del caso español |
|
Development of social media and web 2.0 in the top hotel chains |
|
Divulgación de información sobre sostenibilidad de aeropuertos como método de legitimación social |
|
El impacto de la inversión de capital riesgo sobre la estructura financiera de las PYMES participadas. Un estudio empírico regional |
|
Los determinantes de la divulgación de información sobre responsabilidad social corporativa en el sector financiero: el caso español |
|
Determinantes de la transparencia online del sector del capital riesgo: el caso de España |
|
Information disclosure on the sustainability of airports as a means for social legitimation social |
|
Responsabilidad social corporativa en el sector eléctrico |
|
Las PYMES participadas por entidades de capital rriesgo y el tejido empresarial de Andalucía. Un estudio económico-financiero comparativo |
|
Transparencia informativa de las entidades de capital riesgo españolas a través de la red |
|