Elegir campos a generar del autor David

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
Corporate social responsibility and financial performance in the agri-food sector: mediating effect of image and reputation
Corporate social responsibility and export performance under stakeholder view: The mediation of innovation and the moderation of the legal form
Examining drivers and outcomes of corporate social responsibility in agri-food firms
The effect of international opportunity recognition processes on problem-solving competence: how does past negative entrepreneurial experience matter?
The role of affect in international opportunity recognition and the formation of international opportunity beliefs
How social media influencers affect behavioural intentions towards recommended brands: the role of emotional attachment and information value
International opportunity recognition: A comprehensive bibliometric review
The role of digital influencers in brand recommendation: Examining their impact on engagement, expected value and purchase intention
The Relationship between Social Responsibility and Business Performance: An Analysis of the Agri-Food Sector of Southeast Spain
The relationship between social responsibility and business performance: An analysis of the agri-food sector of southeast Spain
Gem-Quality Tourmaline from LCT Pegmatite in Adamello Massif, Central Southern Alps, Italy: An Investigation of Its Mineralogy, Crystallography and 3D Inclusions
Dream team or odd couple? Examining the combined use of lectures and podcasting in higher education
Economic value for university services Modelling and heterogeneity analysis
Beyond mere information transfer: The importance of a relational approach to market-related internal communication
Sustainability, value, and satisfaction: Model testing and cross-validation in tourist destinations
Too positive to change? Examining optimism bias as a barrier to media effects on environmental activism
ANALYSING GRADUATES' MARKET HETEROGENEITY IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL APPROACH BASED ON A RELATIONAL MODEL
Assimilation of contents and learning through the use of video tutorials
THE USE OF VIDEO PODCASTING TO COMPLEMENT LECTURES: ANALYZING ITS EFFECT ON STUDENTS' ASSIMILATION CAPACITY
Colaboración para la innovación empresarial: propuesta de un modelo explicativo
Nurturing employee market knowledge absorptive capacity through unified internal communication and integrated information technology
Market knowledge absorptive capacity: A measurement scale
Segmenting university graduates on the basis of perceived value, image and identification
Integrated market-related internal communication: Development of the construct
Análisis de los efectos moderadores de la inversión en I+D y la experiencia exportadora sobre la relación entre barreras a la exportación e intensidad exportadora bajo distintos niveles de turbulencia ambiental percibida
Asimilación de contenidos y aprendizaje mediante el uso de videotutoriales
Differences in Perceived Image of Fruit and Vegetables from a Specific Origin: The Moderating Role of Familiarity
Synergies between product attributes and familiarity with product origin. effects on perceived image | Sinergias entre los atributos del producto y la familiaridad con su origen. Efectos sobre la imagen percibida
¿CÓMO COMPITEN LAS PYMES EN LOS MERCADOS INTERNACIONALES? ANÁLISIS DE UN CLÚSTER LOCAL CON VOCACIÓN EXPORTADORA
Planificación de marketing en el proceso de internacionalización
El comportamiento de cambio de canal del telespectador en prime time. Análisis a través de un panel de audimetría
El comercio exterior andaluz durante el período 2000-2009. Análisis y perspectivas
El marketing cooperativo como herramienta para diferenciar: los destinos turísticos de negocios
Current status and future proposals for marketing, research in spain | Situación actual y planteamientos futuros para la investigación de marketing en españa
Caracterización de los individuos propensos al cambio de canal de televisión
Characterising zapping-prone individuals | Caracterización de los individuos propensos al cambio de canal de televisión
Dimensiones de la imagen de la Prensa y su relación con los hábitos de lectura
Los Convention Bureaux: coordinación e impacto en la comercialización de un destino turístico
La comunicación integral de marketing: Análisis del fenómeno desde una perspectiva Teórico-Práctica
El marketing del turismo de negocios: Los Convention Bureau como herramienta promocional
La distribución comercial minorista en la Europa de 15+10
Análisis de las Fuerzas Competitivas del Sector Agrícola de Almería
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
The Role of Different Types of Previous Experience in International Opportunity Recognition: Evidence from Spanish International Entrepreneurs
Gestión de la relación con los clientes: una visión aplicada
Manual de gestión de la relación con los clientes
Análisis de un modelo de antecedentes y consecuencas de la responsabilidad social en el contexto del sector agroalimentario almeriense
Estructura, elaboración y desarrollo de proyectos de investigación de mercados
Influencers y marcas: ¿determina la influencia percibida el comportamiento del follower?
¿Cómo crear vídeo podcasts efectivos? Una aplicación al contexto de la enseñanza universitaria
The impact of combining video podcasting and lectures on students’ assimilation of additional knowledge: An empirical examination
La validez del instrumento de medida
Un estudio cross-nacional sobre la familiaridad de los productos hortofrutículas con origen específico
La integración de la comunicación interna de marketing y su uso en la gestión del conocimiento del mercado
Situación, Funciones e Impacto de los Convention Bureaux en la Organización de Marketing del Destino Turístico
Comportamiento de zapping: análisis en diferentes momentos de la semana.
Perfil de audiencia de un programa de televisión: análisis a través de modelos regresión Tobit
Caracterizando a los individuos más propensos al "zapping": análisis utilizando datos de panel de audiometría
Propuesta de un modelo de antecedentes y consecuencias de la comunicación integrada de marketing
Diferencias de percepción en la imagen de productos hortofrutícolas con origen: el papel moderador de la familiaridad
Conferencias Todos / Ninguno
MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION
Informes y otros Todos / Ninguno
UNIVERSAL ACCESSIBILITY IN HIGHER EDUCATION: AN APPROACH FOR INCLUSION
REMOTE-LEARNING ADAPTATION: EXPERIENCE AT DIFFERENT EDUCATION LEVELS
Desempeño de la política comercial pública en España
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H