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Artículos Todos / Ninguno
Integrating sustainability into business and management studies in higher education
Dynamics of agglomeration and competition in the hotel industry: A geographically weighted regression analysis based on an analytical hierarchy process and geographic information systems (GIS) data
The impact of the COVID-19 health crisis on tourist evaluation and behavioural intentions in Spain: implications for market segmentation analysis
Sustainable entrepreneurship: Review of its evolution and new trends
What is going on with the research into the internationalization of Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs)? An intellectual structure analysis into the state-of-the-art (1990-2018)
What Is Going on with the Research into the Internationalization of Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs)? An Intellectual Structure Analysis into the State-of-the-Art (1990–2018)
A bibliometric analysis of international competitiveness (1983-2017)
A Bibliometric Analysis of International Competitiveness (1983–2017)
Dream team or odd couple? Examining the combined use of lectures and podcasting in higher education
Asimilación de contenidos y aprendizaje mediante el uso de videotutoriales
Differences in Perceived Image of Fruit and Vegetables from a Specific Origin: The Moderating Role of Familiarity
Synergies between product attributes and familiarity with product origin. effects on perceived image | Sinergias entre los atributos del producto y la familiaridad con su origen. Efectos sobre la imagen percibida
Service quality in public services as a segmentation variable
Effects of service quality dimensions on behavioural purchase intentions: A study in public-sector transport
Análisis de las Fuerzas Competitivas del Sector Agrícola de Almería
Innovaciones Tecnológicas en la Gestión de Reservas Hoteleras
Oportunidades de los mercados exteriores para la industria auxiliar de la agricultura intensiva
Análisis de la evolución de las llegadas de turistas internacionales
La política de promoción turística exterior
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
Exploring the Perceived Importance of Sustainability Education Techniques of Business and Management Students
Expansión y búsqueda de proveedores internacionales: El caso de Luxeapers, S.L.
La COVID-19 y el sector turístico en España: Impacto sobre el comportamiento del consumidor turístico
Mapping the field of international competitiveness research
Guía del participante: Simulador de marketing- GLO-BUS
Estudio cualitativo de demandas y motivaciones culturales de los estudiantes de la Universidad de Almería
Un estudio cross-nacional sobre la familiaridad de los productos hortofrutículas con origen específico
Tino Stone Group: las claves de su expansión
Usos, hábitos y demandas culturales de la población de Almería
Estudio de usos, hábitos y demandas culturales del personal de administración y servicios de la Universidad de Almería
Learning capacity from distributors and performance: The mediating role of marketing strategies.
Perfil de audiencia de un programa de televisión: análisis a través de modelos regresión Tobit
Diferencias de percepción en la imagen de productos hortofrutícolas con origen: el papel moderador de la familiaridad
Los profesores e investigadores de la Universidad de Almería
Lanzamiento de una nueva línea de producto: Senator hoteles
Análisis de los factores determinantes de las nuevas tecnologías de la información y comunicación en la industria hotelera
Las nuevas tecnologías en la promoción turística institucional
Análisis de la promoción turística institucional española en los principales mercados emisores
Estrategia y políticas de compensación en las entidades bancarias
Métricas del autor Todos / Ninguno
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