Salaberri Ramiro, María Sagrario Autor

Developing Writing Skills in Higher Education Clil Contexts: A Case Study in Chemistry Laboratory Lessons

  • Salaberri Ramiro, Maria Sagrario
  • Sanchez Perez, Maria del Mar
  • Lee, G

2013 2nd International Conference on Education Reform and Management Innovation (Ermi 2013), Pt 1 - 2013

The Use of Text Genres to Improve the Quality of Writing Performance in Clil University Settings

  • Salaberri Ramiro, Maria Sagrario
  • Sanchez Perez, Maria del Mar
  • Lee, G

2014 4th International Conference on Applied Social Science (Icass 2014), Pt 2 - 2014

Número de citas: 1 (Web of Science)

Writing Professional Genres in a Second Language: Results from a Spanish University Clil Context

  • Maria Del Mar Sanchez Perez
  • Maria Sagrario Salaberri Ramiro

American Journal of Educational Research - 04/2015

10.12691/education-3-5-7

  • ORCID

The significance of certain prosodic features in the discourse of the teacher in EFL classrooms

  • Salaberri Ramiro, María Sagrario

Cauce - 2002

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Exploring chat-based communication in the EFL class: computer and mobile environments

  • Alberto Andujar
  • Maria Sagrario Salaberri-Ramiro

Computer Assisted Language Learning - 3/06/2019

10.1080/09588221.2019.1614632

Número de citas: 26 (Web of Science) 12 (Scopus)

Un centro y un plan que van de la mano

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

Cuadernos de pedagogía - 2009

Número de citas: 7 (Dialnet)
  • Dialnet

El uso de géneros textuales en la enseñanza bilingüe de educación superior: estudio de caso en aula de Química

  • María Sagrario Salaberri Ramiro
  • María del Mar Sánchez Pérez

E-Aesla - 2015

Número de citas:
  • Dialnet
Open Access

Incorporating Cooperative Project-Based Learning in the Teaching of English as a Foreign Language: Teachers’ Perspectives

  • Abderrazak Zaafour
  • María Sagrario Salaberri-Ramiro

Education Sciences - 3/06/2022

10.3390/educsci12060388

Número de citas: 2 (Web of Science)

DESIGN OF CLIL ACTIVITIES FOR COMPUTER ENGINEERING COURSES AT THE UNIVERSITY

  • Ortigosa, Pilar M.
  • Redondo, Juana L.
  • Garzon, Ester M.
  • Sagrario Salaberri, M.
  • Chova, LG
  • Belenguer, DM
  • Martinez, AL
... Ver más Contraer

Edulearn11: 3rd International Conference on Education and New Learning Technologies - 2011

Número de citas: 1 (Web of Science)

Análisis de turnos en el discurso del profesor en aulas de inglés como lengua extranjera

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

ELUA. Estudios de Lingüstica Universidad de Alicante - 2001

10.14198/elua2001.anexo1.12

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Modelos de programación para la enseñanza del inglés y materias afines en formación universitaria

  • María Elena García Sánchez
  • María Sagrario Salaberri Ramiro

2001

Número de citas:
  • Dialnet

La lengua, vehículo cultural multidisciplinar

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

2002

Número de citas:
  • Dialnet

La aproximación intercultural: (materiales de trabajo) : taller de idiomas: lengua inglesa

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

1995

Número de citas:
  • Dialnet

Sunshine 6: Primary, 3rd cycle.

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

2006

Número de citas:
  • Dialnet

El discurso del profesor en el aula y su relación con las tareas de aprendizaje Mª Sagrario Salaberri Ramiro

1999

Ver en origen

Our discovery island 3: [space island].

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

2015

Número de citas:
  • Dialnet

Our discovery island 3.

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

2015

Número de citas:
  • Dialnet

El discurso del profesor en el aula y su relación con las tareas de aprendizaje

  • María Sagrario Salaberri Ramiro
  • Fernando Serrano Valverde

1998

Número de citas: 1 (Dialnet)
  • Dialnet

Linguística aplicada a la enseñanza

  • María Sagrario Salaberri Ramiro

1999

Número de citas: 1 (Dialnet)
  • Dialnet

Metodología de investigación en el área de filología inglesa

  • María Sagrario Salaberri Ramiro
  • María Elena García Sánchez

2001

Número de citas: 1 (Dialnet)
  • Dialnet

SELF-ORGANISATION AND SELF-ASSESSMENT IN A HIGHER EDUCATION CLIL ENVIRONMENT

  • Ramiro S, Salaberri
  • Perez M, Sanchez
  • Puga J, Lopez
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC

5TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2012) - 2012

El uso de las TICs para prácticas de Química en el aula bilingüe de Educación Superior

  • Mazzuca Sobczuk, Tania
  • Ibáñez González, María José
  • Brindley Alias, Celeste
  • Sánchez Pérez, María del Mar
  • Salaberri Ramiro, María Sagrario

XI Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: Retos de futuro en la enseñanza superior : Docencia e investigación para alcanzar la excelencia académica - 2013

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

CLIL experiences in higher education: an innovative practice in the psychology classroom

  • Salaberri Ramiro, Sagrario
  • Sánchez Pérez, María del Mar
  • López Puga, Jorge
  • Taula Rodona Internacional TRI-CLIL

2012

  • ORCID

Este autor no tiene patentes.

Narrative Development in Second Language Acquisition: Oral and Written

  • M. Sagrario Salaberri

The Encyclopedia of Applied Linguistics - 5/11/2012

10.1002/9781405198431.wbeal0850

  • ORCID

Scopus: 3

Web of Science: 5

Scopus: 2

Web of Science: 2

Última actualización de los datos: 20/04/24 9:07
Próxima recolección programada: 27/04/24 3:00