Elegir campos a generar del autor Cristina

Datos personales Todos / Ninguno
Correo Electrónico
Artículos Todos / Ninguno
How does marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?
Soil nutrients losses by wind erosion in a citrus crop at southeast Spain
Multichannel Retailing and Consumer Behaviour: Strategy Design and Implementation
Exploitation- and exploration-based innovations: The role of knowledge in inter-firm relationships with distributors
Towards and appropiate comprehension of innovation sources in agrifood cooperatives
Las actividades de acabado del producto y auxiliares de la producción en la cadena de valor hortofrutícola
Acciones de innovación en la gestión de las empresas hortofrutícolas
La construcción de relaciones de valor en los canales de comercialización
Dimensiones de la imagen de la Prensa y su relación con los hábitos de lectura
La distribución comercial minorista en la Europa de 15+10
Libros, capítulos, tesis Todos / Ninguno
Análisis de los efectos del contenido generado en Facebook en el valor de marca
Comunicación integrada de marketing
Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing
Aprendizaje interorganizativo, equilibrio estrategico e innovacion en la empresa agroalimentaria
Development of a theoretical framework for innovation decisions in agrifood cooperatives: A stakeholder approach
Towards an appropriate comprehension of innovation sources in agrifood cooperatives
Learning capacity from distributors and performance: The mediating role of marketing strategies.
Análisis del desempeño de la innovación en las organizaciones cooperativas.
Informes y otros Todos / Ninguno
EVALUATING THE EDUCATIONAL EFFECTIVENESS OF BUSINESS SIMULATION GAMES IN THE CONTEXT OF COVID-19 PANDEMIC: A CASE STUDY
THE USE OF BUSINESS SIMULATION GAMES IN HIGHER EDUCATION: LEARNING EXPERIENCE AND PERFORMANCE
Métricas del autor Todos / Ninguno
Indice H