García Berbén, Ana Belén Author

Same-Sex Family Networks and Groups: Meanings and Functions

  • Álvarez-Bernardo G.
  • García-Berbén A.

AFFILIA-JOURNAL OF WOMEN AND SOCIAL WORK - 1/11/2018

10.1177/0886109918778057

Cite count: 2 (Web of Science) 2 (Scopus)

An integrated test of multidimensionality, convergent, discriminant and criterion validity of the course experience questionnaire: an exploratory structural equation modelling

  • Cano F.
  • Pichardo M.C.
  • Berbén A.B.G.
  • Fernández-Cabezas M.

Assessment and Evaluation in Higher Education - 1/1/2020

10.1080/02602938.2020.1771278

Cite count: 4 (Web of Science) 1 (Scopus)

University students' achievement goals and approaches to learning in mathematics.

  • Ana Belén García Berbén
  • Francisco Cano García

BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY - 1/03/2009

10.1348/000709908x314928

Cite count: 53 (Web of Science) 54 (Scopus) 4 (Dialnet)

Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E)

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Paul Sander
  • Fernando Justicia Justicia
  • María del Carmen Pichardo Martínez
  • Ana Belén García Berbén

Electronic journal of research in educational psychology - 2010

Cite count: 6 (Dialnet)
  • Dialnet

Efectos de usar herramientas electrónicas en la mejora de la regulación del proceso enseñanza-aprendizaje

  • Francisco Cano
  • Fernando Justicia Justicia
  • María del Carmen Pichardo Martínez
  • Ana Belén García Berbén
  • José Manuel Martínez Vicente
  • Paul Sanders
  • Jesús de la Fuente Arias
... View more Collapse

Electronic journal of research in educational psychology - 2007

Cite count: 7 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

Validation study of the scale for Assessment of the Teaching-Learning Process, Student Version (ATLP-S) | Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E)

  • de la Fuente J.
  • Sander P.
  • Justicia F.
  • Pichardo M.
  • García-Berbén A.

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/9/2010

10.25115/ejrep.v8i21.1397

Cite count: 7 (Web of Science) 10 (Scopus)
Open Access

Estudio de los enfoques de aprendizaje en estudiantes de Magisterio y Psicopedagogía

  • Berbén A.

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/9/2005

10.25115/ejrep.v3i6.1163 View source

Cite count: 16 (Scopus) 4 (Dialnet)

Validation study of the scale for Assessment of the Teaching-Learning Process, Student Version (ATLP-S),Estudio de validación de la Escala para la Evaluación del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje, Versión del estudiantes (EEPEA-E)

  • de la Fuente, J.
  • Sander, P.
  • Justicia, F.
  • Pichardo, M.C.
  • García-Berbén, A.B.

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 2010

  • ORCID

The impact of a course on bullying within the pre-service teacher training curriculum,Impacto de un curso sobre maltrato entre iguales en el currículum universitario del profesorado

  • Benítez, J.L.
  • García-Berbén, A.
  • Fernández-Cabezas, M.

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 2009

  • ORCID
Open Access

Effects of using online tools in improving regulation of the teaching-learning process: TLPA<sup>TM</sup> &amp; pleyadetm

  • de la Fuente J.
  • Cano F.
  • Justicia F.
  • del Carmen Pichardo M.
  • García-Berbén A.B.
  • Martínez-Vicente J.M.
  • Sander P.
... View more Collapse

Electronic Journal of Research in Educational Psychology - 1/12/2007

10.25115/ejrep.v5i13.1252 View source

Cite count: 9 (Scopus)

Proceso de enseñanza/aprendizaje en educación superior

  • Ana Belén García Berbén
  • Jesús de la Fuente Arias
  • Fernando Justicia Justicia
  • María del Carmen Pichardo Martínez

2008

Cite count: 4 (Dialnet)
  • Dialnet

El aprendizaje experto y la autorregulación del aprendizaje

  • Fernando Justicia Justicia
  • Ana Belén García Berbén
  • Jesús de la Fuente Arias

Enciclopedia de psicología evolutiva y de la educación - 2007

Cite count: 3 (Dialnet)
  • Dialnet

La autorregulación personal de los estudiantes universitarios

  • Jesús de la Fuente Arias
  • Ana Belén García Berbén
  • J. Manuel Martínez

La universidad ante el reto del espacio europeo de educación superior: investigaciones recientes - 2006

Cite count: 1 (Dialnet)
  • Dialnet

University students’ achievement goals and approaches to learning in mathematics: A re-analysis investigating ‘learning patterns’

  • Cano F.
  • Berbén A.

Learning Patterns in Higher Education: Dimensions and Research Perspectives - 1/1/2013

10.4324/9781315885438

Cite count: 2 (Scopus)

This author has no conferences.

This author has no patents.

This author has no reports or other types of publications.

Scopus: 12

Web of Science: 10

Scopus: 16

Web of Science: 11

Last data update: 5/11/24 8:43 AM
Next scheduled update: 5/18/24 3:00 AM