García de Frutos, Nieves Autor

Publicaciones

Anti-consumption beyond boundaries: From niche topic to global phenomena

  • Lee M.
  • Ortega Egea J.
  • García de Frutos N.

Psychology and Marketing - 1/2/2020

10.1002/mar.21330

Número de citas: 0 (Scopus)

Behavioral prediction of environmentally oriented anticonsumption and consumption: A multilevel study of five Eurobarometer surveys

  • Ortega Egea J.
  • García de Frutos N.

Psychology and Marketing - 1/2/2020

10.1002/mar.21302

Número de citas: 0 (Scopus)

How does marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?

  • Estrella-Ramón A.
  • García-de-Frutos N.
  • Ortega-Egea J.
  • Segovia-López C.

Electronic Commerce Research and Applications - 1/7/2019

10.1016/j.elerap.2019.100867

Número de citas: 0 (Scopus)

Counter-arguing as barriers to environmentally motivated consumption reduction: A multi-country study

  • Lasarov W.
  • Mai R.
  • García de Frutos N.
  • Egea J.
  • Hoffmann S.

International Journal of Research in Marketing - 1/6/2019

10.1016/j.ijresmar.2018.11.005

Número de citas: 3 (Web of Science) 4 (Scopus)

Las píldoras de conocimiento como herramienta para el aprendizaje: Análisis de la aceptación del alumnado universitario

  • Raquel Antolín López
  • Monia Rodorigo
  • Nieves García de Frutos

Experiencias pedagógicas e innovación educativa: Aportaciones desde la praxis docente e investigadora - 2018

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

Empresa y sostenibilidad: Un análisis de las actitudes hacia el aprendizaje en el ámbito universitario

  • Nieves García de Frutos
  • Raquel Antolín López

Experiencias pedagógicas e innovación educativa: Aportaciones desde la praxis docente e investigadora - 2018

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

Emotional learning in Business & Sustainability education: a classroom methodology proposal

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Nieves García de Frutos
  • Raquel Antolín López
  • Jorge Tarifa Fernández
  • Alejandro Sáez

Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology (Palma, 2nd-4th of July, 2018): conference proceedings - 2018

  • Dialnet

Anti-consumption for Environmental Sustainability: Conceptualization, Review, and Multilevel Research Directions

  • García-de-Frutos N.
  • Ortega-Egea J.
  • Martínez-del-Río J.

Journal of Business Ethics - 1/3/2018

10.1007/s10551-016-3023-z

Número de citas: 18 (Web of Science) 23 (Scopus)

Anti-consumo para la sostenibilidad medioambiental y social: exploraciones teóricas y empíricas. Anti-consumption for environmental and social sustainability: theoretical and empirical explorations

  • Nieves García de Frutos
  • María Victoria Román González
  • José Manuel Ortega Egea

2015

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

An Integrative Model of Consumers’ Reluctance to Buy Foreign Products: Do Social and Environmental Country Images Play a Role?

  • García-de-Frutos N.
  • Ortega-Egea J.

Journal of Macromarketing - 1/1/2015

10.1177/0276146714546749

Número de citas: 3 (Web of Science) 6 (Scopus)

Learning in higher education: The role of sustainability integration strategies, legitimacy, and teaching tools

  • Antolin-Lopez R.
  • Garcia-de-Frutos N.

Meeting Expectations in Management Education: Social and Environmental Pressures on Managerial Behaviour - 25/5/2018

10.1007/978-3-319-76412-2_10

Número de citas: 0 (Scopus)

Este autor no tiene conferencias.

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 4

Web of Science: 3

El autor no tiene palabras clave.
  • El histórico del autor está vacío.
Última actualización de los datos: 6/07/20 18:48
Próxima recolección programada: 11/07/20 3:00