Daoussi, Syrine Autor

The interjection ah / ha in the play Le Malade Imaginaire: How to express emotions in French as a foreign language

  • Fuentes S.
  • Daoussi-Diaz S.

Synergies Espagne - 1/1/2017

Número de citas:

Acentuación y desacentuación en FLE en un contexto de aprendizaje universitario: ¿hacia la adquisición del patrón acentual de la L2?

  • Lorraine BAQUÉ
  • Syrine DAOUSSI
  • Marta Estrada Medina

E-Aesla - 1/01/2017

  • ORCID

L'interjection vocalique "ah/ha" dans "Le malade imaginaire" : un vecteur émotionnel en classe de français

  • Sandrine Fuentes Crespo
  • Syrine DAOUSSI

Synergies Espagne - 1/01/2017

  • ORCID

Who washed the cup? Morphological stress deafness in French learners. An exploratory study.

  • Syrine DAOUSSI
  • Lorraine BAQUÉ
  • Marta Estrada Medina

International Symposium on Monolingual and Bilingual Speech 2017 (Proceedings). ISBN: 978-618-82351-1-3. URL: http://ismbs.eu/publications-2017 - 1/01/2017

  • ORCID

Le détournement de proverbes en FLE, transgression ou création ?

  • Syrine DAOUSSI

Voix Plurielles - 2015

https://doi.org/https://doi.org/10.26522/vp.v12i1.1192

  • ORCID

Adicción a la nuevas tecnologías de la información y la comunicación (NTICS) y ansiedad en adolescentes.

  • R.A. Rodríguez-Cano
  • I. Martínez
  • M.J. García
  • V. Guillén
  • M. Valero
  • Syrine DAOUSSI

Revista de Psicología INFAD. International Journal of Development and Educational Psychology. - 1/01/2012

  • ORCID

El Flow y el estudio de la lengua francesa en universitarios.

  • R.A. Rodríguez-Cano
  • M. Valero
  • Syrine DAOUSSI
  • M. Martínez-Chico
  • I. Martínez
  • M.J. García
  • V. Guillén
... Ver más Contraer

Revista de Psicología INFAD. International Journal of Development and Educational Psychology. - 1/01/2012

  • ORCID

L'évaluation des professeurs de langue : un défi européen.

  • Syrine DAOUSSI

Les Langues Modernes. - 1/01/2012

  • ORCID

De compras navideñas

  • Syrine DAOUSSI
  • K. Bielawaska M.A Solano Rodríguez

Proyectos de fraseología integrada para la enseñanza de ELE - 1/01/2018

  • ORCID

¡Eres todo un narrador deportivo!

  • Syrine DAOUSSI
  • M.A. Solano Rodríguez
  • K. Bielawaska

Proyectos de fraseología integrada para la enseñanza de ELE - 1/01/2018

  • ORCID

Percepción del acento léxico vs morfológico por parte de francófonos en immersión. Estudio exploratorio

  • Syrine DAOUSSI
  • Lorraine BAQUÉ
  • Victoria & Estebas Marrero
  • Marta Estrada Medina

Tendencias actuales en fonética experimental: Cruces de disciplinas en el centenario del Manual de Pronunciación Española (Tomás Navarro Tomás) - 1/01/2017

  • ORCID

Unités phraséologiques en ligne et désaccentuation des suites figées

  • Syrine DAOUSSI
  • MORRIS D. (éd)

La technologie aux limites de l'humain en didactique des langues - 1/01/2016

  • ORCID

Le magnifique palais triangulaire d'Hasdrubal et Hannibal à Carthagène

  • Syrine DAOUSSI

1/01/2015

  • ORCID

Historia de la dama pálida.

  • Syrine DAOUSSI

Cuentos clasicos de vampiros - 1/01/2012

  • ORCID

QuiTO el PLAto: Exploring stress deafness "persistency" through a comprehension task involving contrastive pairs in L2 Spanish

Unpublished - 22/06/2021

10.13140/rg.2.2.28834.76486

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Este autor no tiene patentes.

To what extent are French intermediate learners "stress deaf"? Oral detection task of L2 Spanish. (Sometido.)

  • Lorraine BAQUÉ
  • Syrine DAOUSSI
  • Marta Estrada Medina

1/01/2017

  • ORCID

Understanding how lexical and morphological stress are encoded by french learners. Oral comprehension and production tasks.

  • Syrine DAOUSSI

1/01/2017

  • ORCID

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Última actualización de los datos: 6/08/22 6:52
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