Iniesta Bonillo, María Angeles Autor

Open Access

Weaknesses and strengths of online marketing websites

  • Herrada-Lores S.
  • Iniesta-Bonillo M.Á.
  • Estrella-Ramón A.

Spanish Journal of Marketing - ESIC - 1/1/2022

10.1108/sjme-11-2021-0219

Número de citas:
Open Access

Women as Key Agents in Sustainable Entrepreneurship: A Gender Multigroup Analysis of the SEO-Performance Relationship

  • Ana Criado-Gomis
  • Mª Angeles Iniesta-Bonillo
  • Amparo Cervera-Taulet
  • Domingo Ribeiro-Soriano

Sustainability - 1/02/2020

10.3390/su12031244

Número de citas: 8 (Web of Science) 7 (Scopus)

Exploring the concept of perceived sustainability at tourist destinations: a market segmentation approach

  • Sánchez-Fernández R.
  • Iniesta-Bonillo M.
  • Cervera-Taulet A.

Journal of Travel and Tourism Marketing - 12/2/2019

10.1080/10548408.2018.1505579

Número de citas: 17 (Web of Science) 16 (Scopus)
Open Access

Customer functional value creation through a sustainable entrepreneurial orientation approach

  • Criado-Gomis A.
  • Iniesta-Bonillo M.
  • Cervera-Taulet A.
  • Ribeiro-Soriano D.

Economic Research-Ekonomska Istrazivanja - 1/1/2019

10.1080/1331677x.2019.1694560

Número de citas: 5 (Web of Science) 4 (Scopus)

Sustainable entrepreneurial orientation within an intrapreneurial context: effects on business performance

  • Criado-Gomis A.
  • Iniesta-Bonillo M.
  • Cervera-Taulet A.

International Entrepreneurship and Management Journal - 1/6/2018

10.1007/s11365-018-0503-x

Número de citas: 25 (Scopus)

Sustainable entrepreneurial orientation: A business strategic approach for sustainable development

  • Criado-Gomis A.
  • Cervera-Taulet A.
  • Iniesta-Bonillo M.

Sustainability (Switzerland) - 19/9/2017

10.3390/su9091667

Número de citas: 28 (Scopus)
Open Access

Sustainable Entrepreneurial Orientation: A Business Strategic Approach for Sustainable Development

  • Criado Gomis, Ana
  • Cervera Taulet, Amparo
  • Iniesta Bonillo, María de los Ángeles

19/09/2017

Sustainability, value, and satisfaction: Model testing and cross-validation in tourist destinations

  • Iniesta-Bonillo M.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Jiménez-Castillo D.

Journal of Business Research - 1/11/2016

10.1016/j.jbusres.2016.04.071

Número de citas: 54 (Web of Science) 60 (Scopus)

Key Elements in Building Relationships in the Higher Education Services Context

  • Schlesinger W.
  • Cervera A.
  • Iniesta M.Á.

Journal of Promotion Management - 1/1/2015

10.1080/10496491.2015.1051403

Número de citas: 17 (Scopus)

Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia

  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • Amparo Cervera Taulet
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Raquel Sánchez Fernández

Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales - 2014

10.15446/innovar.v24n53.43919

Número de citas: 2 (Dialnet)
  • Dialnet

Integrating mindfulness, self-inquiry and cooperative learning in the development of skills, values and attitudes

  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • José María Muñoz Terrón
  • María Dolores Gil Montoya
  • Consolación Gil Montoya

Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology (Palma, 2nd-4th of July, 2018): conference proceedings - 2018

Número de citas:
  • Dialnet

Orientación al emprendimiento sostenible: análisis desde una perspectiva de marketing estratégico. Sustainable entrepreneurial orientation: an analysis from a strategic marketing approach

  • Ana Criado Gomis
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Amparo Cervera Taulet

2015

Número de citas:
  • Dialnet

Cooperación universidad-empresa: un modelo de antecedentes y consecuencias

  • Edison Jair Duque Oliva
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Amparo Cervera Taulet

2014

Número de citas:
  • Dialnet

Orientación emprendedora y sostenible en la empresa valenciana

  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Ana Criado Gomis

Innovación en la empresa valenciana: rutas de presente hacia un futuro competitivo - 2013

Número de citas:
  • Dialnet

La creación de valor en el establecimiento minorista: un análisis de los factores emocionales o afectivos

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo

XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 - 2007

Número de citas:
  • Dialnet

Delimitación conceptual y modelización del valor para el consumidor

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo

2005

Número de citas:
  • Dialnet

El compromiso bajo los distintos enfoques de marketing

  • María Angeles Iniesta Bonillo

Inteligencia empresarial : la gestión del conocimiento en la empresa : ponencias 2000 / coordinador, Manuel Parras Rosa ; XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés, Jaén, 7, 8 y 9 de Junio-2000 - 2001

Número de citas:
  • Dialnet

Bases de Datos

  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Manuel Sánchez Pérez
  • Elvira Sáez González

La investigación en marketing - 2000

Número de citas:
  • Dialnet

El compromiso en la relación de intercambio entre consumidor y minorista

  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Manuel Sánchez Pérez

2000

Número de citas:
  • Dialnet

Las bases de datos en las principales empresas españolas

  • Elvira Sáez González
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Manuel Sánchez Pérez

La gestión de la diversidad: XIII Congreso Nacional, IX Congreso Hispano-Francés, Logroño (La Rioja), 16, 17 y 18 de junio, 1999 - 1999

Número de citas:
  • Dialnet

Este autor no tiene conferencias.

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 12

Web of Science: 6

Scopus: 12

Web of Science: 5

Última actualización de los datos: 13/08/22 4:07
Próxima recolección programada: 20/08/22 3:00