Sánchez Fernández, Raquel Autor

Active and Reactive Value Dimensions: A Dynamic-Based Perspective in the Hotel Sector

  • Martina G. Gallarza
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Francisco Arteaga-Moreno
  • Giacomo Del Chiappa

JOURNAL OF HOSPITALITY & TOURISM RESEARCH - 8/9/2022

10.1177/1096348020988313

Número de citas: 2 (Web of Science)

Adding dynamicity to consumer value dimensions An exploratory approach to intrinsic values and value outcomes in the hotel industry

  • Sánchez-Fernández R.
  • Gallarza M.G.
  • Arteaga F.

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT - 20/1/2020

10.1108/ijchm-01-2019-0095

Número de citas: 9 (Web of Science) 3 (Scopus)
Open Access

Addressing the Location Problem of a Perishables Redistribution Center in the Middle of Europe

  • Pérez-Mesa J.C.
  • Serrano-Arcos M.M.
  • Jiménez-Guerrero J.F.
  • Sánchez-Fernández R.

FOODS - 1/5/2021

10.3390/foods10051091

Número de citas: 7 (Web of Science)

Aesthetics and entertainment as value-generating factors when consuming services

  • Sanchez Fernandez, Raquel
  • Iniesta Bonillo, M. Angeles

INNOVAR-REVISTA DE CIENCIAS ADMINISTRATIVAS Y SOCIALES - 05/2009

Número de citas: 1 (Web of Science)
Open Access

Agri-food crises and news framing of media: an application to the Spanish greenhouse sector

  • Juan Carlos Pérez-Mesa
  • Mª Carmen García Barranco
  • Mª Mar Serrano Arcos
  • Raquel Sánchez Fernández

HUMANITIES & SOCIAL SCIENCES COMMUNICATIONS - 2/12/2023

10.1057/s41599-023-02426-y

Número de citas:
Open Access

Análisis del Entorno del Consumidor en la Unión Europea

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Amparo Cervera Taulet
  • Raquel Sánchez Fernández

Distribución y Consumo - 2001

Número de citas:
Open Access

Analysis of Intermodal Transport Potentials for Vegetables Export from Southeast Spain

  • Juan Carlos Pérez-Mesa
  • Lucía Abellay
  • Mª Serrano-Arcos
  • Raquel Sánchez-Fernández

SUSTAINABILITY - 15/10/2020

10.3390/su12208502

Número de citas: 3 (Web of Science) 2 (Scopus)
Open Access

Analysis of Product-Country Image from Consumer's Perspective: The Impact of Subjective Knowledge, Perceived Risk and Media Influence

  • María del Mar Serrano-Arcos
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Juan Carlos Pérez-Mesa

SUSTAINABILITY - 18/2/2021

10.3390/su13042194

Número de citas: 4 (Web of Science) 1 (Scopus)

An attempt to clarify what deserves to remain dark: A long look back

  • Jorge Tarifa-Fernández
  • Eva Carmona-Moreno
  • Raquel Sánchez-Fernández

TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH - 22/10/2023

10.1177/14673584221110358

Número de citas: 5 (Web of Science) 2 (Scopus)

A relationship marketing approach to education as a service: An application to the University of Valencia,Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: Aplicación a la universidad de valencia

  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • Amparo Cervera Taulet
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Raquel Sánchez Fernández

Innovar - 2014

10.15446/innovar.v24n53.43919

Número de citas: 5 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

Análisis de la imagen y la afinidad en el consumo de productos extranjeros: Una aproximación empírica desde el sector hortofrutícola español

  • M. Mar Serrano Arcos
  • Raquel Sánchez Fernández
  • Juan Carlos Pérez Mesa

2020

Número de citas:
  • Dialnet

Análisis de la promoción turística institucional española en los principales mercados emisores

  • María Belén Marín Carrillo
  • Raquel Sánchez Fernández
  • Gema María Marín Carrillo

Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica - 2001

Número de citas:
  • Dialnet

A personal look at the concept of consumer value: meanings, methods, and measures

La valeur perçue en marketing. Perspective théoriques et enjeux managériaux - 2020

  • ORCID

¿Cómo crear vídeo podcasts efectivos? Una aplicación al contexto de la enseñanza universitaria

  • Raquel Sánchez Fernández
  • David Jiménez Castillo

Pedagogía audiovisual: Monográfico de experiencias docentes multimedia - 2014

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Configuración de las Universidades como Centros de Educación a lo largo de la Vida del Ciudadano mediante la Gestión de las Relaciones entre sus Stakeholders

  • Amparo Cervera Taulet
  • Mª Angeles Iniesta
  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • Raquel Sánchez Fernández

VII Foro sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de capítulos - 2010

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Delimitación conceptual y modelización del valor para el consumidor

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo

2005

Número de citas:
  • Dialnet

El comportamiento de compra del consumidor turístico español

  • Manuel Sánchez Pérez
  • María Belén Marín Carrillo
  • Raquel Sánchez Fernández

Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica - 2001

Número de citas:
  • Dialnet

Factores determinantes del rechazo a consumir productos extranjeros: un análisis del sector hortofrutícola español en los mercados europeos

  • M. Mar Serrano Arcos
  • Raquel Sánchez Fernández
  • Juan Carlos Pérez Mesa

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

Gestión de la relación con los clientes: una visión aplicada

  • David Jiménez Castillo
  • Raquel Sánchez Fernández

2021

Número de citas:
  • Dialnet

Influencers y marcas: ¿determina la influencia percibida el comportamiento del follower?

  • David Jiménez Castillo
  • Raquel Sánchez Fernández

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

ANALYSING GRADUATES' MARKET HETEROGENEITY IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL APPROACH BASED ON A RELATIONAL MODEL

  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Jimenez-Castillo, David
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Cervera-Taulet, Amparo
  • Schlesinger, Walesska
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2014

Número de citas:

ANALYSIS OF THE VALUE CREATION IN HIGHER INSTITUTIONS: A RELATIONAL PERSPECTIVE

  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Schlesinger-Diaz, Walesska
  • Rivera-Torres, Pilar
  • Matei, L
  • Dinu, T

REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010

Número de citas:

ARE YOU A LOCAVORE? MAKING MASTER STUDENTS IDENTIFY LOCAVORIM BEHAVIOUR THROUGH IN-DEPTH INTERVIEWS

  • Martina Gallarza
  • Giacomo del Chiappa
  • Raquel Sanchez-Fernandez
  • Mar Serrano-Arcos

11/2021

10.21125/iceri.2021.0997

  • ORCID

CROSS FERTILIZATION BETWEEN PSYCHOLOGY AND MARKETING: INSIGHTS ON CONSUMER VALUE MEASURES THROUGH AN IN-CLASS EXERCISE WITH MASTER STUDENTS

  • Gallarza, M. G.
  • Sanchez-Fernandez, R.
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC

12TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2019) - 2019

10.21125/iceri.2019.1293

Número de citas: 1 (Web of Science)

HOW STUDENTS’ PERCEIVE VALUE OF THE HIGHER EDUCATION EXPERIENCE DURING THE CORONAVIRUS 19 CRISIS?

  • Martina Gallarza
  • Ana Isabel Rodrigues
  • Raquel Sanchez-Fernandez

07/2020

10.21125/edulearn.2020.2022

  • ORCID

ICT USAGE IN HIGHER EDUCATION: PROPOSITION OF A RELATIONAL MODEL

  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Cervera-Taulet, Amparo
  • Schlesinger-Diaz, Walesska
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2012

Número de citas:

IMAGE, SATISFACTION AND IDENTIFICATION AS ANTECEDENTS OF GRADUATE LOYALTY

  • Cervera Taulet, Amparo
  • Schlesinger Diaz, Ma. Walesska
  • Angeles Iniesta, M.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Matei, L
  • Dinu, T

REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010

Número de citas: 3 (Web of Science)

LEARNING TO PERFORM BIBLIOMETRICS: LIBRARIANS TRAINING RESEARCHERS THROUGH RAPID REVIEWS

  • Amelia López-Martínez
  • Martina González-Gallarza
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Manuel Cuadrado-García
  • María Portelli-Giner
  • Candela Gimeno-Estornell

07/2023

10.21125/edulearn.2023.1785

  • ORCID

LIFELONG LEARNING: CONCEPTUALIZATION AND MEASUREMENT IN THE SPANISH CONTEXT

  • Schlesinger, M.
  • Cervera, A.
  • Iniesta, M.
  • Sanchez, R.
  • Chova, LG
  • Belenguer, DM
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

4TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED 2010) - 2010

Número de citas:

MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION

  • Jimenez-Castillo, David
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Angeles Iniesta-Bonillo, Ma
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17) - 03/2017

10.21125/edulearn.2017.0799

Número de citas:

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 10

Web of Science: 9

Scopus: 10

Web of Science: 8

Última actualización de los datos: 23/11/24 5:46
Próxima recolección programada: 30/11/24 3:00