Estrella Ramón, Antonia María Autor

The impact of varying size of assortment on consumer behavior: A meta-analysis

  • Estrella-Ramón A.

Academy of Marketing Studies Journal - 1/1/2014

Número de citas:

El comercio exterior andaluz durante el período 2000-2009. Análisis y perspectivas

  • Antonia Estrella Ramón
  • José Luis Ruiz Real
  • David Jiménez Castillo

B.I.C.E. - 01/2010

Número de citas: 1 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

Hashtag activism on Twitter: The effects of who, what, when, and how a tweet is sent for promoting citizens’ engagement with climate change

  • Antonia Estrella-Ramón
  • María del Mar Gálvez-Rodríguez
  • Sara Herrada-Lores

Communication and the Public - 1/1/2024

10.1177/20570473241279330

Número de citas:
Open Access

Analysis of the moderating effects of R&D investment and export experience on the relationship between export barriers and export intensity under different levels of perceived environmental turbulence

  • David Jiménez Castillo
  • Antonia Estrella Ramón
  • José Luis Ruiz Real
  • Manuel Sánchez Pérez

CUADERNOS DE ECONOMIA Y DIRECCION DE LA EMPRESA - 1/04/2013

10.1016/j.cede.2012.06.004

Número de citas: 6 (Web of Science) 2 (Scopus) 4 (Dialnet)
Open Access

Efecto del tamaño del surtido sobre el consumidor en el punto de venta: Un análisis de artículos publicados

  • Estrella Ramón, Antonia
  • Sánchez Pérez, Manuel

DISTRIBUCION Y CONSUMO - 2011

Número de citas: 1 (Dialnet)
Open Access

How does marketers' and users' content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?

  • Estrella-Ramón A.
  • García-de-Frutos N.
  • Ortega-Egea J.
  • Segovia-López C.

ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS - 1/7/2019

10.1016/j.elerap.2019.100867

Número de citas: 20 (Web of Science) 7 (Scopus)
Open Access

A model to improve management of banking customers

  • Estrella-Ramón A.
  • Sánchez-Pérez M.
  • Swinnen G.
  • VanHoof K.

INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS - 13/03/2017

10.1108/imds-03-2016-0107

Número de citas: 7 (Web of Science) 4 (Scopus)
Open Access

Multichannel Retailing and Consumer Behaviour: Strategy Design and Implementation

  • Sanchez-Perez, Manuel
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Segovia-Lopez, Cristina
  • Marin-Carrillo, Maria B.

INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED BEHAVIORAL ECONOMICS - 1/10/2014

10.4018/ijabe.2014100102 Ver en origen

Número de citas:
Open Access

The role of hashtags for non-profit causes: the #fridaysforfuture movement

  • S Herrada-Lores
  • A Estrella-Ramón
  • M.M Gálvez-Rodríguez
  • M.A Iniesta-Bonillo

INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 1/9/2024

10.1007/s12208-024-00401-0

Número de citas:
Open Access

How customers' offline experience affects the adoption of online banking

  • Antonia Estrella Ramón
  • Manuel Sánchez-Pérez
  • Gilbert Swinnen

INTERNET RESEARCH - 1/1/2016

10.1108/intr-03-2015-0092

Número de citas: 15 (Web of Science) 13 (Scopus)

Construcción de un índice multisectorial de calidad web y su aplicación a empresas internacionalizadas andaluzas

  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Sara Herrada Lores
  • Antonia Estrella Ramón

2018

Número de citas:
  • Dialnet

A model of customer lifetime value and ex poste value-based segmentation. An application in a financial services retailer based on probabilistic and data mining models.(modelización del valor del tiempo de vida del cliente y segmentación ex poste basada en el valor. Aplicación en un minorista que ofrece servicios financieros utilizando modelos probabilísticos y de minería de datos

  • Antonia Estrella Ramón
  • Manuel Sánchez Pérez
  • Koen Vanhoof
  • Gilbert Swinnen

2014

Número de citas:
  • Dialnet

Estructura, elaboración y desarrollo de proyectos de investigación de mercados

  • Antonia Estrella Ramón
  • David Jiménez Castillo
  • María Angeles Iniesta Bonillo

2019

Número de citas:
  • Dialnet

Comunicación integrada de marketing

  • Antonia Estrella Ramón
  • Cristina Segovia López

2016

Número de citas:
  • Dialnet

Comunicación externa de Natural Crunch -Vitasnack

  • Andrea Morales Muñoz
  • Sara Herrada Lores
  • Antonia Estrella Ramón

Casos de éxito en internacionalización de empresas andaluzas - 2022

Número de citas:
  • Dialnet

El tamaño del surtido en el minorista y su impacto en el comportamiento del consumidor

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Antonia Estrella Ramón

Distribución comercial y comportamiento del consumidor - 2010

Número de citas:
  • Dialnet

Estrategias de Distribución y Comportamiento de Compra Multicanal: Tendencias y Oportunidades para que Fabricante y Distribuidor Rentabilicen sus Decisiones de Marketing

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Cristina Segovia López
  • María Belén Marín Carrillo
  • Antonia Estrella Ramón

Estrategias de Distribución y Comportamiento de Compra Multicanal: Tendencias y Oportunidades para que Fabricante y Distribuidor Rentabilicen sus Decisiones de Marketing - 2013

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

YouTube as a Contemporary C2C Communication Channel for Companies

  • Sara Herrada-Lores
  • ANTONIA ESTRELLA-RAMÓN

Handbook of Research on Contemporary Approaches in Management and Organizational Strategy - 23/11/2019

10.4018/978-1-5225-6301-3.ch021

  • ORCID

Análisis de los efectos del contenido generado en Facebook en el valor de marca

  • Antonia Estrella Ramón
  • Nieves García de Frutos
  • Cristina Segovia López
  • José Manuel Ortega Egea

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

Propuesta de un índice de medida del nivel de divulgación de información sobre sostenibilidad a través de medios digitales

  • Sara Herrada Lores
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Antonia Estrella Ramón

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION

  • Jimenez-Castillo, David
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Angeles Iniesta-Bonillo, Ma
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17) - 03/2017

10.21125/edulearn.2017.0799

Número de citas:

Conceptual Foundation for a Town Centre Physical/Digital Integration Measurement Tool

  • Ellis-Chadwick, Fiona
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • MartinezLopez, FJ
  • GazquezAbad, JC
  • Ailawadi, KL
  • YagueGuillen, MJ

ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING - 2017

10.1007/978-3-319-59701-0_18 Ver en origen

Número de citas:

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 6

Web of Science: 6

Scopus: 2

Web of Science: 5

Última actualización de los datos: 20/11/24 2:33
Próxima recolección programada: 23/11/24 3:00