Flores Cubos, María del Pilar Autor

Attention and reaction time differences in introversion-extraversion

  • Buela Casal G.
  • Caballo V.
  • García Cueto E.
  • Flores Cubos P.

Personality and Individual Differences - 1/1/1990

10.1016/0191-8869(90)90015-j

Número de citas: 11 (Scopus)

ATTENTION AND REACTION-TIME DIFFERENCES IN INTROVERSION EXTRAVERSION

  • CASAL, GB
  • CABALLO, VE
  • CUETO, EG
  • CUBOS, PF

PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES - 1990

Número de citas: 12 (Web of Science)

ASSESSING BEHAVIORAL-PROBLEMS AND ASSETS IN CHILDREN AND ADOLESCENTS

  • MARTORELL, C
  • PEIRO, R
  • LLACER, MD
  • NAVARRO, A
  • FLORES, P
  • SILVA, F

PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES - 1990

10.1016/0191-8869(90)90148-k Ver en origen

Número de citas: 4 (Web of Science)

RATE-DEPENDENCY HYPOTHESIS AND THE RATE-DECREASING EFFECTS OF D-AMPHETAMINE ON SCHEDULE-INDUCED DRINKING

  • FLORES, P
  • PELLON, R

BEHAVIOURAL PHARMACOLOGY - 1/1/1995

10.1097/00008877-199501000-00004 Ver en origen

Número de citas: 22 (Web of Science) 25 (Scopus)

PHARMACOLOGICAL ANALYSIS OF THE SCRATCHING PRODUCED BY DOPAMINE D-2 AGONISTS IN SQUIRREL-MONKEYS

  • PELLON, R
  • FLORES, P
  • ALLING, K
  • WITKIN, JM
  • KATZ, JL

JOURNAL OF PHARMACOLOGY AND EXPERIMENTAL THERAPEUTICS - 1/4/1995

Número de citas: 8 (Web of Science) 8 (Scopus)

Rate-dependency hypothesis and the rate-decreasing effects of d-amphetamine on schedule-induced drinking

  • Flores, P.
  • Pellon, R.

Behavioural Pharmacology - 1995

  • ORCID

Effects of d-amphetamine on temporal distributions of schedule-induced polydipsia

  • Flores, P
  • Pellon, R

PHARMACOLOGY BIOCHEMISTRY AND BEHAVIOR - 1/05/1997

10.1016/s0091-3057(96)00131-1 Ver en origen

Número de citas: 17 (Web of Science) 17 (Scopus)

Effects of <i>d</i>-amphetamine, diazepam and buspirone on schedule-induced polydipsia suppressed by response-dependent and response-independent shock

  • Flores, P
  • Pellon, R

BEHAVIOURAL PHARMACOLOGY - 6/3/1998

Número de citas: 7 (Web of Science) 7 (Scopus)

Antipunishment effects of diazepam on two levels of suppression of schedule-induced drinking in rats

  • Flores, P
  • Pellon, R

PHARMACOLOGY BIOCHEMISTRY AND BEHAVIOR - 1/10/2000

10.1016/s0091-3057(00)00313-0 Ver en origen

Número de citas: 18 (Web of Science) 18 (Scopus)

Effects of chlorpyrifos on the plus-maze model of anxiety

  • Sanchez-Amate, MC
  • Flores, P
  • Sanchez-Santed, F

EUROPEAN JOURNAL OF NEUROSCIENCE - 2000

Número de citas:

La escala SDQ-II de evaluación del autoconcepto: adaptación española

  • Maria del Carmen Martorell Pallás
  • Y. Bernández
  • Pilar Flores Cubos
  • Dolores Conesa-Peraleja
  • Fernando Silva

Psicología española en la Europa de los 90. Ciencia y profesión: Valencia, 15 a 20 de abril de 1990 - 1990

Número de citas:
  • Dialnet

Evaluación de la depresión en niños y adolescentes (EDNA)

  • Olga Alonso
  • Pilar Flores Cubos
  • Fernando Silva
  • Maria Victoria del Barrio Gándara
  • Dolores Conesa-Peraleja

Psicología española en la Europa de los 90. Ciencia y profesión: Valencia, 15 a 20 de abril de 1990 - 1990

Número de citas:
  • Dialnet

Análisis de las subescalas componentes de la lista multidimensional de afectos para niños/as (LAM-II)

  • Alejandro Ávila Espada
  • Pilar Flores Cubos
  • María Dolores Martín Díaz

Psicología española en la Europa de los 90. Ciencia y profesión: Valencia, 15 a 20 de abril de 1990 - 1990

Número de citas:
  • Dialnet

Lista multidimensional de afectos para niños/as (LAM-II): un instrumento para la evaluación de emociones autoinformadas verbalmente en niños

  • Alejandro Ávila Espada
  • María Dolores Martín Díaz
  • Pilar Flores Cubos

Psicología española en la Europa de los 90. Ciencia y profesión: Valencia, 15 a 20 de abril de 1990 - 1990

Número de citas:
  • Dialnet

Mecanismos conductuales y farmacológicos de los efectos de la d-anfetamina y el diazepam sobre la polidipsia inducida por programa

  • Pilar Flores Cubos
  • Ricardo Pellón

1993

Número de citas:
  • Dialnet

Modelos animales de ansiedad

  • Ginesa López
  • Pilar Flores Cubos
  • Mari Carmen Sánchez-Amate

Humanidades y educación : libro homenaje a los profesores Covadonga Grijalba Castaños y Francisco Alarcón Alarcón - 2001

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

El reforzamiento como selección de la respuesta

  • Pilar Flores Cubos
  • Miguel Rodríguez

Inteligencia y aprendizaje - 2004

Número de citas:
  • Dialnet

Efectos agudos y demorados del clorpirifos en tres modelos de ansiedad

  • Ginesa López Crespo
  • Pilar Flores Cubos
  • María Carmen Sánchez

2005

Número de citas:
  • Dialnet

Música y emoción

  • Margarita Moreno-Montoya
  • Pilar Flores Cubos

El cerebro musical - 2008

Número de citas:
  • Dialnet

XXII Congreso de la Sociedad Española de Psicología Comparada: Libro de resúmenes

  • Sociedad Española de Psicología Comparada
  • Margarita Moreno-Montoya
  • Pilar Flores Cubos

2010

Número de citas:
  • Dialnet
Open Access

The Effect of Transcranial Direct Current Stimulation (tDCS) Over Human Motor Function

  • Pérez-Fernández C.
  • Sánchez-Kuhn A.
  • Cánovas R.
  • Flores P.
  • Sánchez-Santed F.

BIOINFORMATICS AND BIOMEDICAL ENGINEERING (IWBBIO 2016) - 1/1/2016

10.1007/978-3-319-31744-1_43

Número de citas: 2 (Web of Science) 2 (Scopus)

IMPULSIVITY, SMARTPHONE ADDICTION AND ITS RELATIONSHIP WITH ACADEMIC PERFORMANCE

  • Lopez Salmeron, M. D.
  • Ruiz-Ruano Garcia, A. M.
  • Fernandez-Martin, P.
  • Sanchez-Kuhn, A.
  • Leon, J. J.
  • Flores Cubos, P.
  • Lopez Puga, J.
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020) - 03/2020

10.21125/inted.2020.1204

Número de citas:

IMPLEMENTATION OF A MULTIMODAL AND INTERACTIVE E-BOOK IN PSYCHOLOGY OF LEARNING AND CONDITIONING

  • Ana Sánchez-Kuhn
  • José Juan León
  • Pilar Fernández-Martín
  • Pilar Flores Cubos

INTED2021 Proceedings - 03/2021

10.21125/inted.2021.1320

  • ORCID

Este autor no tiene patentes.

Contingency-based flexibility mechanisms through a reinforcement learning model in adults with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder and Obsessive-Compulsive Disorder

  • R. Rodríguez-Herrera
  • J.J. León
  • P. Fernández-Martína
  • A. Sánchez Kuhn
  • M. Soto-Ontoso
  • L. Amaya-Pascasio
  • P. Martínez-Sánchez
  • P. Flores
... Ver más Contraer

17/01/2024

10.1101/2024.01.17.24301365

  • ORCID

Scopus: 19

Web of Science: 21

Scopus: 32

Web of Science: 39

Última actualización de los datos: 21/12/24 8:16
Próxima recolección programada: 28/12/24 3:00