Gálvez Rodríguez, María del Mar Autor

Responsabilidad social y transparencia on-line de las ONG: análisis del caso español

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa - 04/2012

Número de citas: 6 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

Hashtag activism on Twitter: The effects of who, what, when, and how a tweet is sent for promoting citizens’ engagement with climate change

  • Antonia Estrella-Ramón
  • María del Mar Gálvez-Rodríguez
  • Sara Herrada-Lores

Communication and the Public - 1/1/2024

10.1177/20570473241279330

Número de citas:

Una oportunidad de mayor legitimidad de las ONG a través de la transparencia on-line: Experiencia de las ONG españolas y mexicanas

  • Caba Pérez, María del Carmen
  • Gálvez Rodríguez, María del Mar
  • López Godoy, Manuel

Contaduría y administración - 2011

10.22201/fca.24488410e.2011.216

Número de citas: 6 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

Using social media to enhance stakeholder engagement in the fashion industry: the case of Inditex

  • Laura Saraite
  • Juana Alonso Cañadas
  • Federico Galán Valdivieso
  • María del Mar Gálvez Rodríguez

CUADERNOS DE ADMINISTRACION-UNIVERSIDAD DEL VALLE - 05/2018

10.25100/cdea.v34i61.6360

Número de citas: 3 (Web of Science)

The Syrian refugee crisis: how local governments and NGOs manage their image via social media

  • del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • Haro-de-Rosario A.
  • del Carmen Caba-Pérez M.

DISASTERS - 1/7/2019

10.1111/disa.12351

Número de citas: 9 (Web of Science) 5 (Scopus)

A Comparative View of Citizen Engagement in Social Media of Local Governments from North American Countries

  • Mar?a del Mar G?lvez-Rodr?huez
  • Arturo Haro-de-Rosario
  • Mar?a d. Caba-P?rez

HANDBOOK OF RESEARCH ON CITIZEN ENGAGEMENT AND PUBLIC PARTICIPATION IN THE ERA OF NEW MEDIA - 22/11/2017

10.4018/978-1-5225-1081-9.ch009

Número de citas: 1 (Web of Science)

Improving citizens' online engagement via community managers: an explanatory study

  • Gálvez-Rodríguez M.
  • Haro-de-Rosario A.
  • Caba-Pérez C.

INFORMATION COMMUNICATION & SOCIETY - 17/04/2018

10.1080/1369118x.2017.1315442

Número de citas: 8 (Web of Science) 6 (Scopus)

Enhancing online information of African nongovernmental organizations through self-regulation: National experiences versus international initiatives

  • Gálvez-Rodríguez M.
  • Caba-Pérez M.
  • López-Godoy M.

INFORMATION DEVELOPMENT - 1/6/2016

10.1177/0266666914568392

Número de citas: 2 (Web of Science) 2 (Scopus)
Open Access

NGOs EFFICIENCY AND TRANSPARENCY POLICY: THE COLOMBIAN CASE

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

Innovar - 1/04/2016

10.15446/innovar.v26n60.55534

Número de citas: 5 (Scopus) 3 (Dialnet)
Open Access

The role of hashtags for non-profit causes: the #fridaysforfuture movement

  • S Herrada-Lores
  • A Estrella-Ramón
  • M.M Gálvez-Rodríguez
  • M.A Iniesta-Bonillo

INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 1/9/2024

10.1007/s12208-024-00401-0

Número de citas:

Vitamina D y osteoporosis: recomendaciones

  • Chiara Di Giovanni
  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Alejandra Herrera Muñoz
  • Pedro Abad Prados

2015

Número de citas:
  • Dialnet

Un análisis internacional de la transparencia y la autorregulación en el sector de las ONG (an international analysis of transparency and selfregulation in the NGO sector)

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Manuel López Godoy
  • María del Carmen Caba Pérez

2014

Número de citas:
  • Dialnet

Las organizaciones no gubernamentales y la divulgación en internet de información financiera y no financiera

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment - 2009

Número de citas:
  • Dialnet

Género y liderazgo en las facultades españolas

  • Ana Belén González Espinosa
  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Laura Saraite
  • Juana Alonso Cañadas

Avances en Educación, TIC e innovación: Aportaciones para la mejora empresarial y social: (Advances in Education, ICT and Innovation: Issues for Business and Social Enhancing) - 2021

Número de citas:
  • Dialnet

A Comparative View of Citizen Engagement in Social Media of Local Governments From North American Countries

  • Del Mar Galvez-Rodríhuez M.
  • Haro-de-Rosario A.
  • Del Carmen Caba-Pérez M.

Civic Engagement and Politics: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications - 4/01/2019

10.4018/978-1-5225-7669-3.ch003

Número de citas: 5 (Scopus)

Determinants of Corporate Social Responsibility Disclosure in Latin American Companies

  • Haro-de-Rosario A.
  • Del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • Del Carmen Caba-Pérez M.

Comparative Perspectives on Global Corporate Social Responsibility - 12/08/2016

10.4018/978-1-5225-0720-8.ch008

Número de citas: 1 (Scopus)

Determinants of Corporate Social Responsibility Disclosure in Latin American Companies

  • Haro-De-Rosario A.
  • del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • del Carmen Caba-Pérez M.

Corporate Social Responsibility - 1/1/2019

10.4018/978-1-5225-6192-7.ch079

Número de citas:

Online disclosure of social responsibility strategies: Perceptions and reality among nonprofit organisations

  • Alonso-Cañadas J.
  • del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • del Carmen Caba-Pérez M.
  • Saraite L.

Corporate Social Responsibility: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications - 1/1/2018

10.4018/978-1-5225-6192-7.ch055

Número de citas:

Análisis internacional de los mecanismos para fomentar las buenas prácticas de las ONG

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

Creando clientes en mercados globales: Building client relationships in global markets - 2010

Número de citas:
  • Dialnet

Internet y la rendición de cuentas de las fundaciones universitarias de España y Estados Unidos

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

Discovering new horizons in management - 2013

Número de citas:
  • Dialnet

EMOTIONAL LEARNING IN BUSINESS & SUSTAINABILITY EDUCATION: A CLASSROOM METHODOLOGY PROPOSAL

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Nieves García de Frutos
  • Raquel Antolín López
  • Jorge Tarifa Fernández
  • Alejandro Sáez

EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES - 2018

Número de citas: 1 (Dialnet)

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 8

Web of Science: 8

Scopus: 7

Web of Science: 7

Última actualización de los datos: 20/11/24 2:22
Próxima recolección programada: 23/11/24 3:00