Gálvez Rodríguez, María del Mar Autor

Open Access

What determines the progress of online information access to banking corporate governance practices? The case of Paraguay

  • Ovelar-Fernández W.D.
  • del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • Caba-Pérez C.

PLOS ONE - 5/1/2022

10.1371/journal.pone.0262334

Número de citas:
Open Access

Using social media to enhance stakeholder engagement in the fashion industry: the case of Inditex

  • Laura Saraite
  • Juana Alonso Cañadas
  • Federico Galán Valdivieso
  • María del Mar Gálvez Rodríguez

CUADERNOS DE ADMINISTRACION-UNIVERSIDAD DEL VALLE - 05/2018

10.25100/cdea.v34i61.6360

Número de citas: 3 (Web of Science)

Unpackaging stakeholders' motivation for participating in the social media of the higher education sector A comparison of the European and US experience

  • Saraite-Sariene L.
  • del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • Haro-de-Rosario A.
  • Caba-Perez C.

ONLINE INFORMATION REVIEW - 11/11/2019

10.1108/oir-09-2018-0273

Número de citas: 6 (Web of Science) 3 (Scopus)

Una oportunidad de mayor legitimidad de las ONG a través de la transparencia on-line: Experiencia de las ONG españolas y mexicanas

  • Caba Pérez, María del Carmen
  • Gálvez Rodríguez, María del Mar
  • López Godoy, Manuel

Contaduría y administración - 2011

10.22201/fca.24488410e.2011.216

Número de citas: 6 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

The Syrian refugee crisis: how local governments and NGOs manage their image via social media

  • del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • Haro-de-Rosario A.
  • del Carmen Caba-Pérez M.

DISASTERS - 1/7/2019

10.1111/disa.12351

Número de citas: 9 (Web of Science) 5 (Scopus)
Open Access

The role of the board of directors in corporate ethics in Latin American countries

  • Arturo Haro de Rosario
  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Alejandro Sáez
  • María del Carmen Caba Pérez

RAE-REVISTA DE ADMINISTRACAO DE EMPRESAS - 09/2017

10.1590/s0034-759020170502

Número de citas: 4 (Web of Science) 1 (Dialnet)
Open Access

The role of hashtags for non-profit causes: the #fridaysforfuture movement

  • S Herrada-Lores
  • A Estrella-Ramón
  • M.M Gálvez-Rodríguez
  • M.A Iniesta-Bonillo

INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 1/9/2024

10.1007/s12208-024-00401-0

Número de citas:

Responsabilidad social y transparencia on-line de las ONG: análisis del caso español

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa - 04/2012

Número de citas: 6 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

NGOs EFFICIENCY AND TRANSPARENCY POLICY: THE COLOMBIAN CASE

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

Innovar - 1/04/2016

10.15446/innovar.v26n60.55534

Número de citas: 5 (Scopus) 3 (Dialnet)

La valoración por las sociedades de Capital Riesgo en la práctica.

  • Alfonso A Rojo Ramírez
  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Juana Alonso Cañadas

Revista Española de Capital Riesgo - 2010

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Vitamina D y osteoporosis: recomendaciones

  • Chiara Di Giovanni
  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Alejandra Herrera Muñoz
  • Pedro Abad Prados

2015

Número de citas:
  • Dialnet

Uncovering the Impact of Developing a Sustainability Mindset on Business and Economics Students’ Motivation to Learn About the Sustainable Development Goals

  • María del Mar Gálvez-Rodríguez
  • Nieves García-de-Frutos
  • Justo Alberto Ramírez-Franco
  • Raquel Antolín-López

Teaching Innovations in Economics - 2024

10.1007/978-3-031-72549-4_6

  • ORCID

Un análisis internacional de la transparencia y la autorregulación en el sector de las ONG (an international analysis of transparency and selfregulation in the NGO sector)

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Manuel López Godoy
  • María del Carmen Caba Pérez

2014

Número de citas:
  • Dialnet

The Relation between Contingency Factors and the Efficiency of NPOs

  • Gálvez-Rodríguez M.
  • Haro-de-Rosario A.
  • Caba-Pérez M.

Handbook of Research on Managerial Solutions in Non-Profit Organizations - 23/08/2016

10.4018/978-1-5225-0731-4.ch015

Número de citas: 1 (Scopus)

Stakeholder engagement via social media in the hospitality sector: The evidence from BRIC countries

  • Del Mar Gálvez-Rodriguez M.
  • Saraite L.
  • Alonso-Cañadas J.
  • Del Carmen Caba-Pérez M.

Opportunities and Challenges for Tourism and Hospitality in the BRIC Nations - 6/9/2016

10.4018/978-1-5225-0708-6.ch002

Número de citas: 4 (Scopus)

Redes sociales y participación ciudadana en la gestión de respuesta a emergencias

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Arturo Haro de Rosario
  • Manuela García Tabuyo
  • María del Carmen Caba Pérez

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

Online disclosure of social responsibility strategies: Perceptions and reality among nonprofit organisations

  • Alonso-Cañadas J.
  • del Mar Gálvez-Rodríguez M.
  • del Carmen Caba-Pérez M.
  • Saraite L.

Corporate Social Responsibility: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications - 1/1/2018

10.4018/978-1-5225-6192-7.ch055

Número de citas:

Online Disclosure of Social Responsibility Strategies

  • Juana Alonso-Ca?adas
  • Mar?a del Mar G?lvez-Rodr?guez
  • Mar?a d. Caba-P?rez
  • Laura Saraite

Handbook of Research on Emerging Business Models and Managerial Strategies in the Nonprofit Sector - 31/03/2017

10.4018/978-1-5225-2537-0.ch012

  • ORCID

Las organizaciones no gubernamentales y la divulgación en internet de información financiera y no financiera

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • María del Carmen Caba Pérez
  • Manuel López Godoy

Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment - 2009

Número de citas:
  • Dialnet

La información online: nuevo modelo de rendición de cuentas para las organizaciones de economía social

  • Manuel López Godoy
  • María del Carmen Caba Pérez
  • María del Mar Gálvez Rodríguez

La economía social, pilar de un nuevo modelo de desarrollo económico sostenible - 2011

Número de citas:
  • Dialnet

EMOTIONAL LEARNING IN BUSINESS & SUSTAINABILITY EDUCATION: A CLASSROOM METHODOLOGY PROPOSAL

  • María del Mar Gálvez Rodríguez
  • Nieves García de Frutos
  • Raquel Antolín López
  • Jorge Tarifa Fernández
  • Alejandro Sáez

EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES - 2018

Número de citas: 1 (Dialnet)

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 8

Web of Science: 8

Scopus: 7

Web of Science: 7

Última actualización de los datos: 20/11/24 2:22
Próxima recolección programada: 23/11/24 3:00