Ruiz Real, José Luis Autor
The Circular Economy and retail: using Deep Learning to predict business survival
- Juan Uribe-Toril
- José Luis Ruiz-Real
- Alejandro C. Galindo Durán
- José Antonio Torres Arriaza
- Jaime de Pablo Valenciano
Environmental Sciences Europe - 1/12/2022
- Cuartil JCR: Q1 (2021)
- Factor Impacto JCR: 5,481 (2021)
- CiteScore: 7,6 (2021)
- SJR: 1,161 (2021)
- SNIP: 1,479 (2021)
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Golf and Health, More than 18 Holes—A Bibliometric Analysis
- Martín-García, MM
- José Luis Ruiz-Real
- Juan Carlos Gázquez-Abad
- J. Uribe-Toril
Healthcare - 16/07/2022
- CiteScore: 2 (2021)
- SJR: 0,529 (2021)
- SNIP: 1,055 (2021)
Pediatric apps: what are they for? A scoping review
- Bruno José Nievas Soriano
- Juan Uribe-Toril
- José Luis Ruiz-Real
- Tesifón Parrón-Carreño
European Journal of Pediatrics - 20/01/2022
- CiteScore: 5 (2021)
- SJR: 0,806 (2021)
- SNIP: 1,828 (2021)
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
How to use Google street view for a time-lapse data collection methodology: potential uses for retailing
- Juan Uribe-Toril
- José Luis Ruiz-Real
- Alejandro Galindo Durán
- Jaime De Pablo Valenciano
Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing - 6/11/2021
- Cuartil JCR: Q2 (2021)
- CiteScore: 6,5 (2021)
- SJR: 0,913 (2021)
- SNIP: 1,69 (2021)
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Local Development and Gentrification Resulting from the Rehabilitation of Singular Buildings: Analysis of Neural Networks
- Juan Uribe-Toril
- Alejandro C. Galindo
- José A. Torres
- Jaime De Pablo
- José L. Ruiz-Real
Remote Sensing - 13/04/2021
- Cuartil JCR: Q1 (2021)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,332 (2021)
- CiteScore: 6,6 (2020)
- SJR: 1,285 (2020)
- SNIP: 1,708 (2020)
- ORCID
- Scopus
- OAI-PMH
- Web of Science
A Study of eHealth from the Perspective of Social Sciences
- Juan Uribe-Toril
- José Luis Ruiz-Real
- Bruno José Nievas-Soriano
Healthcare - 21/01/2021
- Cuartil JCR: Q2 (2021)
- Factor Impacto JCR: 3,16 (2021)
- Impacto Normalizado por Categoría: 2,327 (2021)
- Impacto JCR a 5 años: 3,46
- Categorías JCR: HEALTH POLICY & SERVICES
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Tourism in the global economy: a bibliometric analysis of scientific literature (2000-2018)
International Journal of Business and Globalisation - 2020
- ORCID
The embeddedness of social sciences and economics in research on resources
- Uribe-Toril J.
- Ruiz-Real J.L.
- de Pablo Valenciano J.
Resources - 1/2/2020
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
A Look at the Past, Present and Future Research Trends of Artificial Intelligence in Agriculture
- José Luis Ruiz-Real
- J. Uribe-Toril
- José A. Torres Arriaza
- Jaime de Pablo Valenciano
Agronomy - 22/11/2020
- Cuartil JCR: Q1 (2020)
- Factor Impacto JCR: 3,417 (2021)
- Impacto Normalizado por Categoría: 1,908 (2020)
- CiteScore: 2,6 (2020)
- SJR: 0,707 (2020)
- SNIP: 1,331 (2020)
- ORCID
- Web of Science
- Scopus
- OAI-PMH
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH: TRENDS AND FUTURE
- José Luis Ruiz-Real
- Juan Uribe-Toril
- José Antonio Torres
- Jaime De Pablo
Journal of Business Economics and Management - 29/10/2020
- Cuartil JCR: Q2 (2020)
- Factor Impacto JCR: 2,028 (2021)
- Impacto Normalizado por Categoría: 4,796 (2020)
- CiteScore: 3,5 (2020)
- SJR: 0,485 (2020)
- SNIP: 1,064 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 2,569
- Categorías JCR: ECONOMICS
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
A View of Retailing Formats Based on the Assortment Dimension: An Analysis in the Spanish Context
Advances in National Brand and Private Label Marketing - 05/2020
- ORCID
Influence of PL Equity on Store Loyalty: A Comparative Analysis Between Spain and the U.S.
Advances in National Brand and Private Label Marketing - 01/2018
- ORCID
Assortment size and PL penetration in grocery retailers' portfolios during economic crisis: Empirical evidence from Spain
- Ruiz-Real J.
- Gázquez-Abad J.
- Martínez-López F.
Handbook of Research on Strategic Retailing of Private Label Products in a Recovering Economy - 20/6/2016
10.4018/978-1-5225-0220-3.ch011
- ORCID
- Scopus
La composición del surtido como variable relevante en el comportamiento de compra del consumidor: un análisis en el contexto de la distribución con base alimentaria.
- José Luis Ruiz Real
- Juan Carlos Gázquez Abad
2015
- Dialnet
Inversión en I+D y experiencia internacional: Efectos sobre la relación entre barreras e intensidad exportadora bajo distintos niveles de turbulencia
Avances en la investigación para la internacionalización de las empresas andaluzas - 01/2013
- ORCID
Análisis de las principales tendencias en el uso de Inteligencia Artificial en Agricultura
XX Congreso Internacional de Conocimiento, Cultura y Cambio en Organizaciones - 27/05/2020
- ORCID
REVISION OF KNOWLEDGE ABOUT HOME ECONOMICS IN HIGHER-LEVEL TRAINING CYCLES
- de Pablo Valenciano, Jaime
- Milan Garcia, Juan
- Carretero Gomez, Anselmo
- Ruiz Real, Jose Luis
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
ICERI2019 Proceedings - 11/2019
- ORCID
- Web of Science
APPLICATION OF BLOGS TO HOME ECONOMICS IN THE FIELD OF EDUCATION
- de Pablo Valenciano, Jaime
- Milan Garcia, Juan
- Ruiz Real, Jose Luis
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
EDULEARN19 Proceedings - 07/2019
- ORCID
- Web of Science
Assortment and Retailing: A Trendy Couple
- Luis Ruiz-Real, Jose
- Uribe-Toril, Juan
- Carlos Gazquez-Abad, Juan
- MartinezLopez, FJ
- GazquezAbad, JC
- Roggeveen, A
ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING - 05/2019
10.1007/978-3-030-18911-2_4 Ver en origen
- ORCID
- Web of Science
DESIGN, DO AND LEAN IT– EXPERIMENTAL DEVELOPMENT AS A TOOL OF STRENGTHEN THE COLLABORATION WITH WORK LIFE AND EDUCATIONAL ORGANIZATION (DESIGNDO)
- Miguel Pérez-Valls
- José Luis Ruiz-Real
- Juan Uribe-Toril
ICERI2018 Proceedings - 11/2018
- ORCID
- Web of Science
Store Loyalty in PL-Only Assortment: A Comparative Analysis Between Spain and the US
- Luis Ruiz-Real, Jose
- Carlos Gazquez-Abad, Juan
- Martinez-Lopez, Francisco J.
- Esteban-Millat, Irene
- MartinezLopez, FJ
- GazquezAbad, JC
- Ailawadi, KL
- YagueGuillen, MJ
ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING - 06/2017
10.1007/978-3-319-59701-0_15 Ver en origen
- ORCID
- Web of Science
Understanding PL Purchase Intention in the Context of 'PL-Only' Assortments: An Experimental Approach
- Luis Ruiz-Real, Jose
- Carlos Gazquez-Abad, Juan
- Esteban-Millat, Irene
- Martinez-Lopez, Francisco J.
- MartinezLopez, FJ
- GazquezAbad, JC
- Gijsbrecht, E
ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING - 01/2016
10.1007/978-3-319-39946-1_13 Ver en origen
- ORCID
- Web of Science
Este autor no tiene patentes.
Betting exclusively for private labels: Could it have negative consequences for retailers?
- Ruiz-Real J.
- Gázquez-Abad J.
- Esteban-Millat I.
- Martínez-López F.
Spanish Journal of Marketing - ESIC - 1/1/2018
- Cuartil SJR: Q2
- CiteScore: 3,4 (2019)
- SJR: 0,396 (2018)
- SNIP: 1,184 (2018)
- Categorías SJR: Marketing (Q2)
- Scopus
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Índice h
Scopus: 7
Web of Science: 9
Índice i10
Scopus: 6
Web of Science: 9
Perfiles de autor
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ORCID
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Scopus Author ID
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Dialnet id
Otros identificadores
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URI Datos BNE
Proyectos de investigación en la UAL
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Acrónimo AGL2010-22335-C03-01Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 30 de junio de 2021Financiado por: Consejería de Economía, Conocimiento, Empresas y UniversidadImporte de financiación: 49.900,00 EURRol: Investigador
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Acrónimo 001539Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 30 de junio de 2021Financiado por: Consejería de Economía, Conocimiento, Empresas y UniversidadImporte de financiación: 49.900,00 EURRol: Investigador
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Acrónimo 001464Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 30 de junio de 2021Financiado por: Consejería de Economía, Conocimiento, Empresas y UniversidadImporte de financiación: 49.900,00 EURRol: Investigador
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Acrónimo RTI2018-094013-B-I00Desde: 1 de enero de 2019Hasta: 31 de diciembre de 2021Financiado por: Ministerio de Ciencia, Innovación y UniversidadesImporte de financiación: 36.300,00 EURRol: Investigador