Salvador Ferrer, Carmen María Author

Open Access

Vital satisfaction and emotional intelligence as the moderating role of Mexican youths Self-employment

  • Salvador Ferrer C.
  • Morales Jiménez J.

Interamerican Journal of Psychology - 1/12/2009

Cite count: 6 (Scopus)

Validez predictiva de los componentes del compromiso del cliente y su relación con la satisfacción

  • Carmen María Salvador Ferrer

Anales de psicología - 2005

Cite count: 4 (Dialnet)
  • Dialnet

Un modelo de ecuaciones estructurales como predictor de la motivación de los consumidores en el sector servicios

  • Carmen María Salvador Ferrer

Apuntes de Psicología - 2010

10.55414/trzm5f59

Cite count: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

Un estudio exploratorio de los factores y terminantes de la calidad de los servicios

  • Carmen María Salvador Ferrer

Apuntes de Psicología - 2007

10.55414/xa4phv75

Cite count: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

The relationship between gratitude and life satisfaction in a sample of Spanish university students: The moderation role of gender

  • Salvador-Ferrer C.

Anales De Psicologia - 1/1/2017

10.6018/analesps.33.1.226671

Cite count: 21 (Scopus) 5 (Dialnet)

Social support, burnout and wellbeing in teachinf professionals. Contrast of a direct a buffer effect model.

  • Carmen Pozo Muñoz
  • Carmen María Salvador Ferrer
  • Enrique Alonso Morillejo
  • María José Martos Méndez

Ansiedad y Estrés - 2008

Cite count: 6 (Dialnet)
  • ORCID
  • Dialnet
Open Access

Social inclusion of people with disability: Pilot study in the workplace of the mediating role of self-determination between role conflict and social inclusion

  • Salvador-Ferrer C.M.

Siglo Cero - 1/1/2020

10.14201/scero20205142537

Cite count: 2 (Scopus) 2 (Dialnet)

Service price components and their relationship with customer satisfaction

  • Enrique Rebolloso Pacheco
  • Baltasar Fernández Ramírez
  • Pilar Cantón Andrés
  • Carmen María Salvador Ferrer

Journal of Revenue and Pricing Management - 2007

10.1057/palgrave.rpm.5160057

Cite count: 0 (Dialnet)
  • Dialnet
Open Access

Role conflict, satisfaction, and performance in administrative staff at public universities: The role of optimism and sex differences

  • Pedro Antonio Díaz-Fúnez
  • Othman A. Alfuqaha
  • Francisco Gabriel Martín-Martín
  • Ana Martínez-Díaz
  • Carmen Salvador-Ferrer
  • Chiara Consiglio
  • Miguel Ángel Mañas-Rodríguez
... View more Collapse

PLOS ONE - 18/4/2025

10.1371/journal.pone.0321643

Cite count: 0 (Web of Science) 0 (Scopus)

Relationships Between Religiosity, Self-Esteem, and Purpose in Life

  • Salvador-Ferrer C.M.

Spirituality Studies - 1/3/2025

Cite count: 0 (Scopus)
Open Access

Psicología Ambiental 2011: Entre los estudios urbanos y el análisis de la sostenibilidad. Book

  • Fernández Ramírez, Baltasar
  • Hidalgo Villodres, Carmen (ed.)
  • Salvador Ferrer, Carmen María
  • Martos Méndez, Mª José
  • Universidad de Almería. Asociación de Psicología Ambiental (PSICAMB) (ed.)

XI Congreso de Psicología Ambiental (Almería, Febrero 2011) - 2011

Open Access

Mediación del clima entre el liderazgo transformacional y el compromiso organizacional Thesis Advisor

  • Eleonora Enciso Forero
  • Miguel Angel Mañas Rodríguez
  • Carmen María Salvador Ferrer

19/05/2021

http://hdl.handle.net/10835/10888

Cite count: 0 (Dialnet)

Los recursos humanos en organizaciones de nuestro entorno: manual de casos prácticos. Book

  • Miguel Angel Mañas Rodríguez
  • Carmen María Salvador Ferrer
  • Pedro Antonio Díaz Fúnez
  • Antonio Jesús Corrales López

Promolibro Valencia - 2005

Cite count: 0 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID

La visión humanista de los servicios universitarios: tesis doctoral Book

  • Carmen María Salvador Ferrer

2004

Cite count: 1 (Dialnet)
  • Dialnet

La visión humanista de los servicios universitarios director, Enrique Rebolloso Pacheco ; doctoranda, Carmen Mª Salvador Ferrer Book

2004

La comunicación en las organizaciones Book chapter

  • Carmen María Salvador Ferrer
  • Miguel Angel Mañas Rodríguez

Psicología de los grupos y las organizaciones - 2008

Cite count: 0 (Dialnet)
  • ORCID
  • Dialnet

Estudio sobre la calidad del servicio desde la perspectiva de los usuarios Carmen María Salvador Ferrer Book

Estudio sobre la calidad del servicio desde la perspectiva de los usuarios Book

  • Carmen María Salvador Ferrer

2004

Cite count: 1 (Dialnet)
  • Dialnet

Estudio de las expectativas académicas de los estudiantes de la Universidad de Almería Book chapter

  • Carmen María Salvador Ferrer
  • Ascensión Rodríguez Fernández
  • María Daniela Jurado Pérez

Estudios sociales, estética, arte y género: nuevos enfoques - 11/2023

Cite count: 0 (Dialnet)
  • ORCID
  • Dialnet

Estudio de la inteligencia sexual percibida en los jóvenes Book

  • Carmen María Salvador Ferrer
  • Susana Campillo Alonso

2009

Cite count: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

This author has no conferences.

This author has no patents.

This author has no reports or other types of publications.

Scopus: 6

Web of Science: 4

Scopus: 1

Web of Science: 0

Last data update: 9/13/25 12:05 PM
Next scheduled update: 9/20/25 3:00 AM