Sánchez Fernández, Raquel Autor
The Inter-Variable Perspective on Consumer Value Research A Personal Documented View
- Gallarza, M.G.
- Sánchez-Fernández, R.
VALUE IN MARKETING: RETROSPECTIVE AND PERSPECTIVE STANCE - 2020
- ORCID
- Web of Science
The Intra-Variable Perspective on Value Research A Personal Documented View
- Sánchez-Fernández R.
- Gallarza M.G.
VALUE IN MARKETING: RETROSPECTIVE AND PERSPECTIVE STANCE - 21/11/2020
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,149 (2020)
- Scopus
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
An attempt to clarify what deserves to remain dark: A long look back
- Jorge Tarifa-Fernández
- Eva Carmona-Moreno
- Raquel Sánchez-Fernández
TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH - 22/10/2023
- Factor Impacto JCR: 3,5 (2022)
- CiteScore: 6,7 (2022)
- SJR: 0,795 (2022)
- SNIP: 1,102 (2022)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Analysis of Intermodal Transport Potentials for Vegetables Export from Southeast Spain
- Juan Carlos Pérez-Mesa
- Lucía Abellay
- Mª Serrano-Arcos
- Raquel Sánchez-Fernández
SUSTAINABILITY - 15/10/2020
- Cuartil JCR: Q3 (2020)
- Factor Impacto JCR: 3,251 (2023)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,109 (2020)
- CiteScore: 3,9 (2020)
- SJR: 0,612 (2020)
- SNIP: 1,242 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 3,473
- Categorías JCR: GREEN & SUSTAINABLE SCIENCE & TECHNOLOGY
- Scopus
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
Analysis of Product-Country Image from Consumer's Perspective: The Impact of Subjective Knowledge, Perceived Risk and Media Influence
- María del Mar Serrano-Arcos
- Raquel Sánchez-Fernández
- Juan Carlos Pérez-Mesa
SUSTAINABILITY - 18/2/2021
- Cuartil JCR: Q2 (2021)
- Factor Impacto JCR: 3,889 (2023)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,149 (2021)
- CiteScore: 3,9 (2020)
- SJR: 0,612 (2020)
- SNIP: 1,242 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 4,089
- Categorías JCR: ENVIRONMENTAL SCIENCES
- Scopus
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
Quality of Student-Faculty Interaction at University: An Empirical Approach on Gender and ICT Usage
- M. Angeles Iniesta-Bonillo
Social Technologies - 2012
- ORCID
Online value creation in small service businesses: the importance of experience valence and personal values
- Iniesta-Bonillo M.
- Sánchez-Fernandez R.
- Cervera-Taulet A.
SERVICE INDUSTRIES JOURNAL - 1/11/2012
- Cuartil JCR: Q3 (2012)
- Cuartil SJR: Q2
- Factor Impacto JCR: 1,017 (2012)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,231 (2012)
- CiteScore: 6,4 (2020)
- SJR: 0,388 (2012)
- SNIP: 0,852 (2012)
- Impacto JCR a 5 años: 1,2
- Categorías JCR: MANAGEMENT
- Categorías SJR: Management of Technology and Innovation (Q2); Strategy and Management (Q2)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Service quality in public services as a segmentation variable
- Sánchez-Pérez M.
- Sánchez-Fernández R.
- Marín-Carrillo G.
- Gázquez-Abad J.
SERVICE INDUSTRIES JOURNAL - 1/6/2007
- Cuartil JCR: Q4 (2007)
- Cuartil SJR: Q3
- Factor Impacto JCR: 0,21 (2022)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,266 (2007)
- CiteScore: 6,4 (2020)
- SJR: 0,294 (2007)
- SNIP: 0,522 (2007)
- Categorías SJR: Management of Technology and Innovation (Q3); Strategy and Management (Q3)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Integrated model for antecedents and consequences of value perceived by graduates
- Sánchez Fernández R.
- Iniesta Bonillo M.
- Cervera Taulet A.
- Schlesinger Díaz M.
Revista Venezolana de Gerencia - 1/1/2011
- Cuartil SJR: Q3
- Factor Impacto JCR: 0,074 (2011)
- CiteScore: 0,5 (2020)
- SJR: 0,16 (2011)
- SNIP: 0,313 (2011)
- Categorías JCR: MANAGEMENT
- Categorías SJR: Geography, Planning and Development (Q3)
Integrated model for antecedents and consequences of value perceived by graduates,Modelo integrado de antecedents y consecuencias del valor percibido por el egresado
- Sánchez Fernández, R.
- Iniesta Bonillo, M.A.
- Cervera Taulet, A.
- Schlesinger Díaz, M.W.
Revista Venezolana de Gerencia - 2011
- Cuartil SJR: Q3
- Factor Impacto JCR: 0,074 (2011)
- Categorías JCR: MANAGEMENT
- Categorías SJR: Geography, Planning and Development (Q3)
- ORCID
Medición de la imagen de la universidad como variable multidimiensional en sus componentes cognitivos y afectivos.
- Amparo Cervera Taulet
- María Walesska Schlesinger Díaz
- María Angeles Iniesta Bonillo
- Raquel Sánchez Fernández
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009. - 2009
- Dialnet
La formación de la lealtad del consumidor en servicios: antecedentes y efecto moderador de la experiencia del individuo.
- Raquel Sánchez Fernández
- María Angeles Iniesta Bonillo
- Miguel Hernández Espallardo
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008 - 2008
- Dialnet
La creación de valor en el establecimiento minorista: un análisis de los factores emocionales o afectivos
- Raquel Sánchez Fernández
- María Angeles Iniesta Bonillo
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 - 2007
- Dialnet
Configuración de las Universidades como Centros de Educación a lo largo de la Vida del Ciudadano mediante la Gestión de las Relaciones entre sus Stakeholders
- Amparo Cervera Taulet
- Mª Angeles Iniesta
- María Walesska Schlesinger Díaz
- Raquel Sánchez Fernández
VII Foro sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de capítulos - 2010
- Dialnet
- ORCID
The Inter-Variable Perspective on Value Research: A Personal Documented View
Value in marketing. Retrospective and perspective stance - 2020
- ORCID
¿Cómo crear vídeo podcasts efectivos? Una aplicación al contexto de la enseñanza universitaria
- Raquel Sánchez Fernández
- David Jiménez Castillo
Pedagogía audiovisual: Monográfico de experiencias docentes multimedia - 2014
- Dialnet
- ORCID
Morris B. Holbrook: The value of a great researcher and friend
Legends in consumer behavior: Morris B. Holbrook - 2015
- ORCID
A personal look at the concept of consumer value: meanings, methods, and measures
La valeur perçue en marketing. Perspective théoriques et enjeux managériaux - 2020
- ORCID
Influencers y marcas: ¿determina la influencia percibida el comportamiento del follower?
- David Jiménez Castillo
- Raquel Sánchez Fernández
I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019
- Dialnet
Factores determinantes del rechazo a consumir productos extranjeros: un análisis del sector hortofrutícola español en los mercados europeos
- M. Mar Serrano Arcos
- Raquel Sánchez Fernández
- Juan Carlos Pérez Mesa
I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019
- Dialnet
ARE YOU A LOCAVORE? MAKING MASTER STUDENTS IDENTIFY LOCAVORIM BEHAVIOUR THROUGH IN-DEPTH INTERVIEWS
- Martina Gallarza
- Giacomo del Chiappa
- Raquel Sanchez-Fernandez
- Mar Serrano-Arcos
11/2021
- ORCID
VALUE CO-CREATION BETWEEN LIBRARIANS AND RESEARCHERS: AN EXAMPLE AROUND THE EXPERIENCE VALUE CONCEPT IN THE ARTS
- Amelia López-Martínez
- Martina González-Gallarza
- Manuel Cuadrado-García
- Raquel Sánchez-Fernández
- Candela Gimeno-Estornell
- María Portelli-Giner
07/2023
- ORCID
LEARNING TO PERFORM BIBLIOMETRICS: LIBRARIANS TRAINING RESEARCHERS THROUGH RAPID REVIEWS
- Amelia López-Martínez
- Martina González-Gallarza
- Raquel Sánchez-Fernández
- Manuel Cuadrado-García
- María Portelli-Giner
- Candela Gimeno-Estornell
07/2023
- ORCID
HOW STUDENTS’ PERCEIVE VALUE OF THE HIGHER EDUCATION EXPERIENCE DURING THE CORONAVIRUS 19 CRISIS?
- Martina Gallarza
- Ana Isabel Rodrigues
- Raquel Sanchez-Fernandez
07/2020
- ORCID
STUDENTS’ PERCEIVED VALUE, SATISFACTION AND LOYALTY DURING THE COVID-19 EXPERIENCE: THE MODERATING EFFECTS OF PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND MENTAL WORKLOAD
- Hicham Samma
- Martina Gallarza
- Raquel Sánchez-Fernández
11/2020
- ORCID
ANALYSIS OF THE VALUE CREATION IN HIGHER INSTITUTIONS: A RELATIONAL PERSPECTIVE
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Angeles Iniesta-Bonillo, M.
- Schlesinger-Diaz, Walesska
- Rivera-Torres, Pilar
- Matei, L
- Dinu, T
REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010
- ORCID
- Web of Science
IMAGE, SATISFACTION AND IDENTIFICATION AS ANTECEDENTS OF GRADUATE LOYALTY
- Cervera Taulet, Amparo
- Schlesinger Diaz, Ma. Walesska
- Angeles Iniesta, M.
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Matei, L
- Dinu, T
REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010
- Impacto Normalizado por Categoría: 4,932 (2010)
- ORCID
- Web of Science
ANALYSING GRADUATES' MARKET HETEROGENEITY IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL APPROACH BASED ON A RELATIONAL MODEL
- Angeles Iniesta-Bonillo, M.
- Jimenez-Castillo, David
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Cervera-Taulet, Amparo
- Schlesinger, Walesska
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2014
- ORCID
- Web of Science
ICT USAGE IN HIGHER EDUCATION: PROPOSITION OF A RELATIONAL MODEL
- Angeles Iniesta-Bonillo, M.
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Cervera-Taulet, Amparo
- Schlesinger-Diaz, Walesska
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2012
- ORCID
- Web of Science
MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION
- Jimenez-Castillo, David
- Estrella-Ramon, Antonia
- Angeles Iniesta-Bonillo, Ma
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17) - 03/2017
- ORCID
- Web of Science
Este autor no tiene patentes.
Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.
Índice h
Scopus: 10
Web of Science: 9
Índice i10
Scopus: 10
Web of Science: 8
Perfiles de autor
-
ORCID
-
Web of Science ResearcherID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
Proyectos de investigación en la UAL
-
Acrónimo UAL2020-SEJ-D2026Desde: 1 de enero de 2021Hasta: 31 de diciembre de 2022Financiado por: Universidad de AlmeríaImporte de financiación: 29.800,00 EURRol: Investigador
-
Acrónimo P18-RT-4663Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 31 de diciembre de 2022Financiado por: JUNTAImporte de financiación: 14.726,00 EURInvestigador Principal (IP)Rol: Investigador principal
-
Acrónimo ECO2017-82347-PDesde: 1 de enero de 2018Hasta: 31 de diciembre de 2020Financiado por: MECImporte de financiación: 20.570,00 EURRol: Investigador
-
Acrónimo Paralelo 36 (CIME-AM)Desde: 1 de enero de 2012Hasta: 30 de junio de 2014Financiado por: NaNImporte de financiación: 245.435,25 EURRol: Investigador
-
Acrónimo P10-SEJ-05827Desde: 15 de marzo de 2011Hasta: 15 de marzo de 2015Financiado por: JUNTAImporte de financiación: 103.400,00 EURRol: Investigador
-
Acrónimo SEJ2007-68105-C02-02Desde: 1 de octubre de 2007Hasta: 31 de marzo de 2011Financiado por: MECImporte de financiación: 21.780,00 EURRol: Investigador
-
Acrónimo CR-UAL-0108Desde: 28 de junio de 2001Hasta: 27 de junio de 2004Financiado por: Universidad de AlmeríaImporte de financiación: 19.833,40 EURRol: Investigador