Sánchez Fernández, Raquel Autor

The Inter-Variable Perspective on Consumer Value Research A Personal Documented View

  • Gallarza, M.G.
  • Sánchez-Fernández, R.

VALUE IN MARKETING: RETROSPECTIVE AND PERSPECTIVE STANCE - 2020

Número de citas: 1 (Web of Science)

The Intra-Variable Perspective on Value Research A Personal Documented View

  • Sánchez-Fernández R.
  • Gallarza M.G.

VALUE IN MARKETING: RETROSPECTIVE AND PERSPECTIVE STANCE - 21/11/2020

Número de citas: 3 (Web of Science)

An attempt to clarify what deserves to remain dark: A long look back

  • Jorge Tarifa-Fernández
  • Eva Carmona-Moreno
  • Raquel Sánchez-Fernández

TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH - 22/10/2023

10.1177/14673584221110358

Número de citas: 5 (Web of Science) 2 (Scopus)
Open Access

Analysis of Intermodal Transport Potentials for Vegetables Export from Southeast Spain

  • Juan Carlos Pérez-Mesa
  • Lucía Abellay
  • Mª Serrano-Arcos
  • Raquel Sánchez-Fernández

SUSTAINABILITY - 15/10/2020

10.3390/su12208502

Número de citas: 3 (Web of Science) 2 (Scopus)
Open Access

Analysis of Product-Country Image from Consumer's Perspective: The Impact of Subjective Knowledge, Perceived Risk and Media Influence

  • María del Mar Serrano-Arcos
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Juan Carlos Pérez-Mesa

SUSTAINABILITY - 18/2/2021

10.3390/su13042194

Número de citas: 4 (Web of Science) 1 (Scopus)

Quality of Student-Faculty Interaction at University: An Empirical Approach on Gender and ICT Usage

  • M. Angeles Iniesta-Bonillo

Social Technologies - 2012

  • ORCID

Online value creation in small service businesses: the importance of experience valence and personal values

  • Iniesta-Bonillo M.
  • Sánchez-Fernandez R.
  • Cervera-Taulet A.

SERVICE INDUSTRIES JOURNAL - 1/11/2012

10.1080/02642069.2012.677833

Número de citas: 8 (Web of Science) 9 (Scopus)

Service quality in public services as a segmentation variable

  • Sánchez-Pérez M.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Marín-Carrillo G.
  • Gázquez-Abad J.

SERVICE INDUSTRIES JOURNAL - 1/6/2007

10.1080/02642060701346771

Número de citas: 13 (Web of Science) 13 (Scopus)
Open Access

Integrated model for antecedents and consequences of value perceived by graduates

  • Sánchez Fernández R.
  • Iniesta Bonillo M.
  • Cervera Taulet A.
  • Schlesinger Díaz M.

Revista Venezolana de Gerencia - 1/1/2011

Número de citas: 1 (Scopus)

Integrated model for antecedents and consequences of value perceived by graduates,Modelo integrado de antecedents y consecuencias del valor percibido por el egresado

  • Sánchez Fernández, R.
  • Iniesta Bonillo, M.A.
  • Cervera Taulet, A.
  • Schlesinger Díaz, M.W.

Revista Venezolana de Gerencia - 2011

  • ORCID

Medición de la imagen de la universidad como variable multidimiensional en sus componentes cognitivos y afectivos.

  • Amparo Cervera Taulet
  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Raquel Sánchez Fernández

XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009. - 2009

Número de citas:
  • Dialnet

La formación de la lealtad del consumidor en servicios: antecedentes y efecto moderador de la experiencia del individuo.

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo
  • Miguel Hernández Espallardo

XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008 - 2008

Número de citas:
  • Dialnet

La creación de valor en el establecimiento minorista: un análisis de los factores emocionales o afectivos

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo

XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 - 2007

Número de citas:
  • Dialnet

Configuración de las Universidades como Centros de Educación a lo largo de la Vida del Ciudadano mediante la Gestión de las Relaciones entre sus Stakeholders

  • Amparo Cervera Taulet
  • Mª Angeles Iniesta
  • María Walesska Schlesinger Díaz
  • Raquel Sánchez Fernández

VII Foro sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de capítulos - 2010

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

The Inter-Variable Perspective on Value Research: A Personal Documented View

Value in marketing. Retrospective and perspective stance - 2020

  • ORCID

¿Cómo crear vídeo podcasts efectivos? Una aplicación al contexto de la enseñanza universitaria

  • Raquel Sánchez Fernández
  • David Jiménez Castillo

Pedagogía audiovisual: Monográfico de experiencias docentes multimedia - 2014

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Morris B. Holbrook: The value of a great researcher and friend

Legends in consumer behavior: Morris B. Holbrook - 2015

  • ORCID

A personal look at the concept of consumer value: meanings, methods, and measures

La valeur perçue en marketing. Perspective théoriques et enjeux managériaux - 2020

  • ORCID

Influencers y marcas: ¿determina la influencia percibida el comportamiento del follower?

  • David Jiménez Castillo
  • Raquel Sánchez Fernández

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

Factores determinantes del rechazo a consumir productos extranjeros: un análisis del sector hortofrutícola español en los mercados europeos

  • M. Mar Serrano Arcos
  • Raquel Sánchez Fernández
  • Juan Carlos Pérez Mesa

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

ARE YOU A LOCAVORE? MAKING MASTER STUDENTS IDENTIFY LOCAVORIM BEHAVIOUR THROUGH IN-DEPTH INTERVIEWS

  • Martina Gallarza
  • Giacomo del Chiappa
  • Raquel Sanchez-Fernandez
  • Mar Serrano-Arcos

11/2021

10.21125/iceri.2021.0997

  • ORCID

VALUE CO-CREATION BETWEEN LIBRARIANS AND RESEARCHERS: AN EXAMPLE AROUND THE EXPERIENCE VALUE CONCEPT IN THE ARTS

  • Amelia López-Martínez
  • Martina González-Gallarza
  • Manuel Cuadrado-García
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Candela Gimeno-Estornell
  • María Portelli-Giner

07/2023

10.21125/edulearn.2023.1787

  • ORCID

LEARNING TO PERFORM BIBLIOMETRICS: LIBRARIANS TRAINING RESEARCHERS THROUGH RAPID REVIEWS

  • Amelia López-Martínez
  • Martina González-Gallarza
  • Raquel Sánchez-Fernández
  • Manuel Cuadrado-García
  • María Portelli-Giner
  • Candela Gimeno-Estornell

07/2023

10.21125/edulearn.2023.1785

  • ORCID

HOW STUDENTS’ PERCEIVE VALUE OF THE HIGHER EDUCATION EXPERIENCE DURING THE CORONAVIRUS 19 CRISIS?

  • Martina Gallarza
  • Ana Isabel Rodrigues
  • Raquel Sanchez-Fernandez

07/2020

10.21125/edulearn.2020.2022

  • ORCID

STUDENTS’ PERCEIVED VALUE, SATISFACTION AND LOYALTY DURING THE COVID-19 EXPERIENCE: THE MODERATING EFFECTS OF PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND MENTAL WORKLOAD

  • Hicham Samma
  • Martina Gallarza
  • Raquel Sánchez-Fernández

11/2020

10.21125/iceri.2020.1013

  • ORCID

ANALYSIS OF THE VALUE CREATION IN HIGHER INSTITUTIONS: A RELATIONAL PERSPECTIVE

  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Schlesinger-Diaz, Walesska
  • Rivera-Torres, Pilar
  • Matei, L
  • Dinu, T

REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010

Número de citas:

IMAGE, SATISFACTION AND IDENTIFICATION AS ANTECEDENTS OF GRADUATE LOYALTY

  • Cervera Taulet, Amparo
  • Schlesinger Diaz, Ma. Walesska
  • Angeles Iniesta, M.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Matei, L
  • Dinu, T

REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010

Número de citas: 3 (Web of Science)

ANALYSING GRADUATES' MARKET HETEROGENEITY IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL APPROACH BASED ON A RELATIONAL MODEL

  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Jimenez-Castillo, David
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Cervera-Taulet, Amparo
  • Schlesinger, Walesska
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2014

Número de citas:

ICT USAGE IN HIGHER EDUCATION: PROPOSITION OF A RELATIONAL MODEL

  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Cervera-Taulet, Amparo
  • Schlesinger-Diaz, Walesska
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2012

Número de citas:

MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION

  • Jimenez-Castillo, David
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Angeles Iniesta-Bonillo, Ma
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17) - 03/2017

10.21125/edulearn.2017.0799

Número de citas:

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 10

Web of Science: 9

Scopus: 10

Web of Science: 8

Última actualización de los datos: 21/11/24 13:51
Próxima recolección programada: 23/11/24 3:00