Estrella Ramón, Antonia María Autor

Open Access

Weaknesses and strengths of online marketing websites

  • Herrada-Lores S.
  • Iniesta-Bonillo M.Á.
  • Estrella-Ramón A.

Spanish Journal of Marketing - ESIC - 1/1/2022

10.1108/sjme-11-2021-0219

Número de citas:

You absolutely (don’t) need this!examining differences on customer engagement components for (anti)haul youtubers’ videos

  • García-de-Frutos N.
  • Estrella-Ramón A.

Journal of Research in Interactive Marketing - 1/1/2021

10.1108/jrim-11-2019-0181

Número de citas: 9 (Scopus)

How does marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?

  • Estrella-Ramón A.
  • García-de-Frutos N.
  • Ortega-Egea J.
  • Segovia-López C.

Electronic Commerce Research and Applications - 1/7/2019

10.1016/j.elerap.2019.100867

Número de citas: 3 (Web of Science) 7 (Scopus)

A model to improve management of banking customers

  • Estrella-Ramón A.
  • Sánchez-Pérez M.
  • Swinnen G.
  • VanHoof K.

Industrial Management and Data Systems - 1/1/2017

10.1108/imds-03-2016-0107

Número de citas: 2 (Web of Science) 4 (Scopus)

Explaining customers’ financial service choice with loyalty and cross-buying behaviour

  • Estrella-Ramón A.

Journal of Services Marketing - 1/1/2017

10.1108/jsm-05-2015-0189

Número de citas: 1 (Web of Science) 1 (Scopus)

Do different kinds of user-generated content in online brand communities really work?

  • Estrella-Ramón A.
  • Ellis-Chadwick F.

ONLINE INFORMATION REVIEW - 1/1/2017

10.1108/oir-08-2016-0229

Número de citas: 9 (Web of Science) 9 (Scopus)
Open Access

Estimating Customer Potential Value using panel data of a Spanish bank

  • Estrella-Ramón A.
  • Sánchez-Pérez M.
  • Swinnen G.
  • Vanhoof K.

Journal of Business Economics and Management - 3/7/2016

10.3846/16111699.2014.970571

Número de citas: 1 (Web of Science) 1 (Scopus)

An innovative technology proposal for the improving communication, social reputation and service quality: A case applied to the hospitality sector

  • Luis Jesús Belmonte Ureña
  • José Antonio Álvarez (Álvarez Bermejo)
  • Antonia Estrella Ramón

El profesional de la información - 1/11/2016

10.3145/epi.2016.nov.12

Número de citas: 3 (Scopus)

How customers' offline experience affects the adoption of online banking

  • Antonia Estrella Ramón
  • Manuel Sánchez-Pérez
  • Gilbert Swinnen

Internet research: Electronic networking applications and policy - 1/1/2016

10.1108/intr-03-2015-0092

Número de citas: 12 (Web of Science) 13 (Scopus)

Multichannel Retailing and Consumer Behaviour: Strategy Design and Implementation

  • Sanchez-Perez, Manuel
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Segovia-Lopez, Cristina
  • Marin-Carrillo, Maria B.

INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED BEHAVIORAL ECONOMICS - 10/2014

10.4018/ijabe.2014100102 Ver en origen

YouTube as a Contemporary C2C Communication Channel for Companies

  • Sara Herrada-Lores
  • ANTONIA ESTRELLA-RAMÓN

Handbook of Research on Contemporary Approaches in Management and Organizational Strategy - 23/11/2018

10.4018/978-1-5225-6301-3.ch021

  • ORCID

Customer Complaints in Social Networks in the Spanish Telecommunication Industry: An Analysis Using 'Critizen'

  • Estrella-Ramón A.
  • Utrera-Serrano A.

Social Media Data Extraction and Content Analysis - 1/8/2016

10.4018/978-1-5225-0648-5.ch006

Número de citas:

A model of customer lifetime value and ex poste value-based segmentation. An application in a financial services retailer based on probabilistic and data mining models.(modelización del valor del tiempo de vida del cliente y segmentación ex poste basada en el valor. Aplicación en un minorista que ofrece servicios financieros utilizando modelos probabilísticos y de minería de datos

  • Antonia Estrella Ramón
  • Manuel Sánchez Pérez
  • Koen Vanhoof
  • Gilbert Swinnen

2014

Número de citas:
  • Dialnet

Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Cristina Segovia López
  • María Belén Marín Carrillo
  • Antonia Estrella Ramón

Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: Tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing - 2013

Número de citas:
  • Dialnet

El tamaño del surtido en el minorista y su impacto en el comportamiento del consumidor

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Antonia Estrella Ramón

Distribución comercial y comportamiento del consumidor - 2010

Número de citas:
  • Dialnet

Conceptual Foundation for a Town Centre Physical/Digital Integration Measurement Tool

  • Ellis-Chadwick, Fiona
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • MartinezLopez, FJ
  • GazquezAbad, JC
  • Ailawadi, KL
  • YagueGuillen, MJ

ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING - 2017

10.1007/978-3-319-59701-0_18 Ver en origen

MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION

  • Jimenez-Castillo, David
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Angeles Iniesta-Bonillo, Ma
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17) - 03/2017

10.21125/edulearn.2017.0799

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 6

Web of Science: 4

Scopus: 2

Web of Science: 1

Última actualización de los datos: 13/08/22 4:25
Próxima recolección programada: 20/08/22 3:00