Sánchez Fernández, Raquel Autor

Publicaciones

Adding dynamicity to consumer value dimensions: An exploratory approach to intrinsic values and value outcomes in the hotel industry

  • Sánchez-Fernández R.
  • Gallarza M.G.
  • Arteaga F.

International Journal of Contemporary Hospitality Management - 20/1/2020

10.1108/ijchm-01-2019-0095

Número de citas: 0 (Scopus)

Measuring the impact of crises in the horticultural sector: the case of Spain

  • Pérez-Mesa J.
  • Serrano-Arcos M.
  • Sánchez-Fernández R.

British Food Journal - 25/4/2019

10.1108/bfj-10-2018-0698

Número de citas: 2 (Web of Science) 2 (Scopus)

Exploring the concept of perceived sustainability at tourist destinations: a market segmentation approach

  • Sánchez-Fernández R.
  • Iniesta-Bonillo M.
  • Cervera-Taulet A.

Journal of Travel and Tourism Marketing - 12/2/2019

10.1080/10548408.2018.1505579

Número de citas: 3 (Web of Science) 4 (Scopus)

The role of digital influencers in brand recommendation: Examining their impact on engagement, expected value and purchase intention

  • Jiménez-Castillo D.
  • Sánchez-Fernández R.

International Journal of Information Management - 1/12/2019

10.1016/j.ijinfomgt.2019.07.009

Número de citas: 7 (Scopus)

Is There an Image Crisis in the Spanish Vegetables?

  • Serrano-Arcos M.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Pérez-Mesa J.

Journal of International Food and Agribusiness Marketing - 1/1/2019

10.1080/08974438.2019.1599759

Número de citas: 0 (Scopus)
Open Access

Product-country image and crises in the Spanish horticultural sector: Classification and impact on the market

  • Raquel Sánchez Fernández
  • Juan Carlos Pérez Mesa
  • M. Mar Serrano Arcos

Economía agraria y recursos naturales - 1/1/2018

10.7201/earn.2018.01.05

Número de citas: 2 (Web of Science) 2 (Scopus) 0 (Dialnet)

Dream team or odd couple? Examining the combined use of lectures and podcasting in higher education

  • Jiménez-Castillo D.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Marín-Carrillo G.

Innovations in Education and Teaching International - 3/9/2017

10.1080/14703297.2016.1148622

Número de citas: 4 (Web of Science) 3 (Scopus) 1 (Dialnet)

Economic value for university services: Modelling and heterogeneity analysis

  • Sánchez-Fernández R.
  • Jiménez-Castillo D.
  • Iniesta-Bonillo Á.

International Journal of Market Research - 1/1/2017

10.2501/ijmr-2017-046

Número de citas: 2 (Scopus)

Sustainability, value, and satisfaction: Model testing and cross-validation in tourist destinations

  • Iniesta-Bonillo M.
  • Sánchez-Fernández R.
  • Jiménez-Castillo D.

Journal of Business Research - 1/11/2016

10.1016/j.jbusres.2016.04.071

Número de citas: 25 (Web of Science) 32 (Scopus)

ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY IN THE MEDITERRANEAN DESTINATIONS: A LATENT CLASS SEGMENTATION ANALYSIS

  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Iniesta-Bonillo, Maria-Angeles
  • Cervera-Taulet, Amparo

ENVIRONMENTAL ENGINEERING AND MANAGEMENT JOURNAL - 07/2016

10.30638/eemj.2016.161

Número de citas: 4 (Web of Science)

¿Cómo crear vídeo podcasts efectivos? Una aplicación al contexto de la enseñanza universitaria

  • Raquel Sánchez Fernández
  • David Jiménez Castillo

Pedagogía audiovisual: Monográfico de experiencias docentes multimedia - 2014

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

La creación de valor en el establecimiento minorista: un análisis de los factores emocionales o afectivos

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo

XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 - 2007

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

Delimitación conceptual y modelización del valor para el consumidor

  • Raquel Sánchez Fernández
  • María Angeles Iniesta Bonillo

2005

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

El comportamiento de compra del consumidor turístico español

  • Manuel Sánchez Pérez
  • María Belén Marín Carrillo
  • Raquel Sánchez Fernández

Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica - 2001

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

Análisis de la promoción turística institucional española en los principales mercados emisores

  • María Belén Marín Carrillo
  • Raquel Sánchez Fernández
  • Gema María Marín Carrillo

Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica - 2001

Número de citas: 0 (Dialnet)
  • Dialnet

ANALYSING GRADUATES' MARKET HETEROGENEITY IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL APPROACH BASED ON A RELATIONAL MODEL

  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Jimenez-Castillo, David
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Cervera-Taulet, Amparo
  • Schlesinger, Walesska
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2014

THE USE OF VIDEO PODCASTING TO COMPLEMENT LECTURES: ANALYZING ITS EFFECT ON STUDENTS' ASSIMILATION CAPACITY

  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Jimenez-Castillo, David
  • Marin-Carrillo, Gema M.
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC

7TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2013) - 2013

ICT USAGE IN HIGHER EDUCATION: PROPOSITION OF A RELATIONAL MODEL

  • Angeles Iniesta-Bonillo, M.
  • Sanchez-Fernandez, Raquel
  • Cervera-Taulet, Amparo
  • Schlesinger-Diaz, Walesska
  • Chova, LG
  • Martinez, AL
  • Torres, IC
... Ver más Contraer

INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2012

Este autor no tiene patentes.

Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.

Scopus: 8

Web of Science: 4

  • El histórico del autor está vacío.
Última actualización de los datos: 8/08/20 18:22
Próxima recolección programada: 15/08/20 3:00